Dit was op het oog een etappe voor Poelsquote:Op zondag 1 juli 2012 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Niet erg dat Poels op lichte achterstand binnen komen. Poels moet voor etappe's gaan en Kruiswijk zal zich wel tot meesterknecht gaan ontpoppen voor Gesink en Mollema.
Ik ben het hier niet mee eens, hij heeft handig gebruik gemaakt van de neiging van Cancellara om zelfs nog door te rijden als hij kansloos is.quote:
Hopelijk valt dat mee, is de grootste kans op een etappezege bij Rabo. Maar het zag er niet al te best uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:39 schreef Pino112 het volgende:
LLS kwam op +4 binnen en leunde niet op zn rechterpols..
Eerste abandon gaat dat worden.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:39 schreef Pino112 het volgende:
LLS kwam op +4 binnen en leunde niet op zn rechterpols..
Iedereen vergeet dat Cancellara ook gewoon voor zn klassement ging, in die zin dat ie geel wilde houden. Daarom is dit begrijpelijker dan MSR.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens, hij heeft handig gebruik gemaakt van de neiging van Cancellara om zelfs nog door te rijden als hij kansloos is.
Jep. Naast dat hij sterk was heeft hij gewoon met het hoofd gekoerst.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens, hij heeft handig gebruik gemaakt van de neiging van Cancellara om zelfs nog door te rijden als hij kansloos is.
Geel had hij sowieso wel gehouden.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:40 schreef thettes het volgende:
[..]
Iedereen vergeet dat Cancellara ook gewoon voor zn klassement ging, in die zin dat ie geel wilde houden. Daarom is dit begrijpelijker dan MSR.
Neemt niet weg dat ik Sagan heb vervloekt, ondanks dat ik hem wél en cancellara niet in mn tourpooltje heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |