Gewoon voor de sea soak gaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks all.
zit een beetje te dubben wat ik nou met die apc ga doen. Of een wash of een seasoak. Seasoak kan pas in december dus dan heb ik nog ff de tijd
Sowieso seasoak. En die APC mag deze zomer al wel hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks all.
zit een beetje te dubben wat ik nou met die apc ga doen. Of een wash of een seasoak. Seasoak kan pas in december dus dan heb ik nog ff de tijd
Indo is in december, daarom dan pasquote:Op zondag 1 juli 2012 19:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice denimprOn attaWaarom seasoak in december. Ging je niet in de zomer naar Indo of was dat in December?
Seasoak is wel flexer dan wash
Ja, dit is een N&F ja. Japan Heritage, WG. In de sale by CR, met dank aan Ali.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:06 schreef xSanjay het volgende:
Ja dan gewoon wachten tot december atta! En dan nu je vooral richten op je sam, wie weet kun je ze dan wel beide soaken!
En staat je goed mistral, dit is een N&F toch? Ga je onderhand ook eens een paar Clarks kopen? Staan namelijk heerlijk onder denim!
Ohh dan pasquote:
No problemquote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, dit is een N&F ja. Japan Heritage, WG. In de sale by CR, met dank aan Ali.
Clarks komen nog wel.
wow ! 605 euroquote:Op zondag 1 juli 2012 23:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ohh dan pas
[..]
No problem
Oh en wie heeft ze gehaald
http://www.ebay.nl/itm/26(...)id=p3984.m1423.l2649
Shell cordovan leer, dat is het geld wel waard voor liefhebbersquote:
Ik vind ze echt afzichtig. Koop ik liever 12 paar Allstars voor.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:22 schreef leppeh het volgende:
[..]
Shell cordovan leer, dat is het geld wel waard voor liefhebbers
Mooi!quote:Op zondag 1 juli 2012 16:36 schreef Atta-boy het volgende:
APC 11 months 0 soaks en 0 washes:
front:
[ afbeelding ]
back:
[ afbeelding ]
Samurai 3 months 0 soaks en 0 washes:
Front:
[ afbeelding ]
back:
[ afbeelding ]
Details:
Front:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Back:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is blijven steken op een 6-7 maanden wear. Draag de laatste tijd alleen m'n NF. Die schiet nog niet op maar draag broeken erg weinig de laatste tijd jammer genoeg.quote:
Of je gaat ff naar Zwijndrechtquote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef One_conundrum het volgende:
Smurf, schiet niet op met die Momo van je. Mag ik em eerst passen zonder te kopen? Ik wil de verzendkosten (heen en mogelijk terug dus) wel betalen. Moeten we even goeie dingen afpraten, maar dat moet wel lukken toch?
Mag, je kan ook langskomen. Weet niet waar je vandaan moet komen? Of wat Bok zegt. We doen wel even overleggen van de week via PM.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef One_conundrum het volgende:
Smurf, schiet niet op met die Momo van je. Mag ik em eerst passen zonder te kopen? Ik wil de verzendkosten (heen en mogelijk terug dus) wel betalen. Moeten we even goeie dingen afpraten, maar dat moet wel lukken toch?
Oef, naast de deur haha. Ik wil hem best opsturen, dan kan je keuren. Als je hem niet wil stuur je 'm weer terug. Vertrouw ik wel hoor.quote:
Prima joh, laat maar weten. Woon jij niet in de buurt bij O_c? Kan je de mijne bij 'm afleveren als je daarna weer terug gaat naar Greun.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:10 schreef don-diablo het volgende:
Ik zal mijn momo spoedig meenemen naar Barendrecht smurf.
Lijkt me een goed plan, ik zal je later deze week PM'en, nu drukjesquote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Oef, naast de deur haha. Ik wil hem best opsturen, dan kan je keuren. Als je hem niet wil stuur je 'm weer terug. Vertrouw ik wel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef Ditty het volgende:
Ik heb ook maar weer even nieuwe fitpics gemaakt van mijn tlj hij begint nu wel wat wijder te worden. Pics zijn gemaakt met me telefoon dus contrast is niet echt goed zichtbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.looking good
Love will tear us apart (Joy Division)
Whaaaaaaat?!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:05 schreef electronique het volgende:
bij ons in de winkel een vrouw die een broek voor haar man kwam kopen: "Ja normaal koopt hij van die broeken en dan maken ze hem wijs dat je ze niet uit mag wassen enzo. maar dat doe ik dan stiekem toch. echt heel smerig"
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:05 schreef electronique het volgende:
bij ons in de winkel een vrouw die een broek voor haar man kwam kopen: "Ja normaal koopt hij van die broeken en dan maken ze hem wijs dat je ze niet uit mag wassen enzo. maar dat doe ik dan stiekem toch. echt heel smerig"
Nastyquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:05 schreef electronique het volgende:
Wat een leven die vent, nooit zijn eigen was doen. Vast een tokkie die vent dat hij dat zelf niet door heeft dat ze gewassen zijn, dan verdien je dat ook gewoonquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:05 schreef electronique het volgende:
Dat roep ik nu wel, maar zeker weten doe ik dat totaal niet.quote:
TdN krijgt weer nieuwe ald. Daar kun je sowieso slagen. Hebben wel een aantal wijdere fits immers. Maar te wijd vind ik niet meer zo. Vind m'n momo max qua hoe wijd ik het wil hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef BigSmurf het volgende:
Daarom zeg ik ook, ben benieuwd. Anders wordt het een hele wijde cut (501/ALD) en laat ik ze taperen bij de Turk.
En in stop denk ik maar met squaten.
ALD royston is perfect man, leg opening is vrij smal, genoeg ruimte in thigh (zie mijn laatste foto), je loopt alleen wel de wais uit waardoor een riem een must is!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:57 schreef BigSmurf het volgende:
Ja, ik vond alles zo tussen de ES en 0201 in prima qua wijdte. Nog steeds. Alleen ik pas er gewoon niet in. En als ik er wel in pas heb ik een leg opening die een gemiddelde metalhead niet zou misstaan. Kutfits ook.
ALD is wel nice, maar eens kijken einde zomer. Tot die tijd korte broekentijd.
Dan moet ik binnenkort toch maar weer een keer naar A'dam toe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
TdN krijgt weer nieuwe ald. Daar kun je sowieso slagen. Hebben wel een aantal wijdere fits immers. Maar te wijd vind ik niet meer zo. Vind m'n momo max qua hoe wijd ik het wil hebben.
Waar is de Royston überhaupt nog te koop? Ik kan nergens een verkooppunt vinden van die fit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:59 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
ALD royston is perfect man, leg opening is vrij smal, genoeg ruimte in thigh (zie mijn laatste foto), je loopt alleen wel de wais uit waardoor een riem een must is!
quote:
Nice teaserquote:
Welkom bij de kartonclubquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Ditty het volgende:
Wat ik toch net heb opgehaaldnet karton lijkt niks op tlj die is super zacht. Hopen dat hij goed zit misschien vanavond nog fitpics
Niks misschien, gewoon maken die foto's haha. En direct een voordeel, voortaan geen scheermesjes of epileerapparaat meer, je benen ontharen doe je met je nieuwe broek.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Ditty het volgende:
Wat ik toch net heb opgehaaldnet karton lijkt niks op tlj die is super zacht. Hopen dat hij goed zit misschien vanavond nog fitpics
Hahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Niks misschien, gewoon maken die foto's haha. En direct een voordeel, voortaan geen scheermesjes of epileerapparaat meer, je benen ontharen doe je met je nieuwe broek.
Nou echt hoor, even rondje gelopen meteen schrale dijenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Niks misschien, gewoon maken die foto's haha. En direct een voordeel, voortaan geen scheermesjes of epileerapparaat meer, je benen ontharen doe je met je nieuwe broek.
The Globe Arnhem heb ik hem gehaald !quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dan moet ik binnenkort toch maar weer een keer naar A'dam toe.
[..]
Waar is de Royston überhaupt nog te koop? Ik kan nergens een verkooppunt vinden van die fit.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even kijken of het stacks wordt of toch cuffen
Hoe lang is dat geleden? Want op de site van ALD zelf staat de Royston zelfs niet meer. Zal eens een mailtje sturen naar The Globe.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:10 schreef Ditty het volgende:
Foto bom voor de liefhebber in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even kijken of het stacks wordt of toch cuffen![]()
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Het is een railcar viper x003 gewordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:04 schreef don-diablo het volgende:
Wat heb je gehaald Ditty? Altijd lekker wanneer een dry nog voelt als karton, dan weet je dat je aan wat nieuws kunt beginnen.
Thanks!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:26 schreef BigSmurf het volgende:
Goeie fit!
Ik zou mini-cuff met ietwat stacks doen. Die selvage is echt te dope om niet te showen.
Ziet er goed uit Ditty, mooie fit!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef Ditty het volgende:
[..]
Het is een railcar viper x003 gewordenwas nog wel even gedoe stond op de track and trace ineens dat het adres incorrect was. Ik bellen heeft railcar het huisnummer er vergeten bij te zetten
Maar kon hem ook ophalen of anders werd hij volgende week gebracht dus maar opgehaald
[..]
Thanks!ik ga wel even wat verschillende dingen proberen misschien zelfs wel dubbele cuff met klein beetje stacks hij is best wel lang
Ah de railcar waar je het over had dus. Staat je goed, leuke selvage. Je zou eens buiten overdag foto's moeten maken. Komen de kleuren beter tot recht denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef Ditty het volgende:
[..]
Het is een railcar viper x003 gewordenwas nog wel even gedoe stond op de track and trace ineens dat het adres incorrect was. Ik bellen heeft railcar het huisnummer er vergeten bij te zetten
Maar kon hem ook ophalen of anders werd hij volgende week gebracht dus maar opgehaald
[..]
Thanks!ik ga wel even wat verschillende dingen proberen misschien zelfs wel dubbele cuff met klein beetje stacks hij is best wel lang
Hoe dik het is maakt me niet uit, dat is opzich nog wel prettig qua gewicht, maar de denim is zo hard stug breekbaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:18 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is er mis met de denim? Te dun naar je mening? Het is dan ook "maar" 15,7 oz.
Hehe iddquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ali zei eens: "Bij twijfel altijd doen"
Jep, alleen een initial soak. En stug is ie zeker, maar dat is die RC van je toch zeker ook wel?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe dik het is maakt me niet uit, dat is opzich nog wel prettig qua gewicht, maar de denim is zo hard stug breekbaar.
Alleen een soak gehad?
QFT.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:08 schreef don-diablo het volgende:
Mijn niet gesoakte 0201 voelde in het begin nog ruwer dan die na een soak. Tijdje gedragen en wende snel genoeg. Op een gegeven moment voel je niet meer dat die zachter is geworden.
Wat is veel? Pics to prove it.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:12 schreef One_conundrum het volgende:
Maar hier zit al 4 maanden wear in. Veel slijtage in rechterbroek zak en stiksel op kontzakken, maar denim is echt nog hard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Ik ga wel even kijken of ik straks nog een foto kan makenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Duidelijk foto 3 voor mij of 4Kan je ook een foto maken van 1x omslaan super kort en dan nog dubbel.
Zeg maar foto 2 alleen dan smaller
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef T_Fuff het volgende:
@Ditty: Enkele cuff, obvious
Net bij kleermaker geweest, 5 Ekkies voor het kort maken van mijn ALD Frontier, hij vroeg nog wanneer ik op vakantie ging. Helaas moest ik melden dat dat pas eind augustus was en dan maar 8 dagen
Maargoed, hier de foto's van Frontier en daaronder de Royston na de was!Ziet er zeker goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die royston is al bejaard man, toen had ik nog een Nokia 3310ish modelquote:Op zondag 8 juli 2012 17:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Die korte broek is echt wennen![]()
Royston ziet er cool uit2 verschillende telefoon fades in 1?
quote:
mini cuff vind ik eigenlijk niks, maar zo kort dubbel vind ik hem wel tofquote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Duidelijk foto 3 voor mij of 4Kan je ook een foto maken van 1x omslaan super kort en dan nog dubbel.
Zeg maar foto 2 alleen dan smaller
Check de OP-jeanslijst.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef Neraice het volgende:
Nou, m'n Naked & Famous ligt in de vriezer hoor.
[..]
Oh haha. Foutje of expres ivm fluffy broek?quote:
Idd very classy, maar wel te weinig denimquote:Op zondag 8 juli 2012 22:18 schreef Neraice het volgende:
[..]
Oh haha. Foutje of expres ivm fluffy broek?
Wat vinden jullie trouwens hiervan? http://styleguy.tumblr.com/
Het is wel Tumblr maar dit noem ik toch wel stijl.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:17 schreef Ditty het volgende:
[..]
mini cuff vind ik eigenlijk niks, maar zo kort dubbel vind ik hem wel tofOk jah nice die onderste iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zijn 3 opties dus goed. Foto 3 en 4 en van de laatste reeks foto 2
Gewoon afwisselen kan je ook doen
We fear that which we cannot see
Is dat zo?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef Neraice het volgende:
Klopt ja, maar voor mensen met stijl moet ik hier zijn.
Ik vermoed trouwens dat dit een van de reeksen met de beste sfeer is op heel Fok.
Dit dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 07:26 schreef BigSmurf het volgende:
Kwaliteit. Zowel qua denim als afwerking. Leg er een Samurai of Momotaro naast en je weet het.
Om m1stral maar even voor te zijn: dat is een Momotaro :pquote:Op maandag 9 juli 2012 00:05 schreef Atta-boy het volgende:
Moet wel!
Weet iemand hoe dit ding heet?
Vind zo'n ding erg cool.
http://greathoudini.tumblr.com/post/26773844758
In principe is het verschil is ongeveer 250 euroquote:Op maandag 9 juli 2012 01:47 schreef Maestro16 het volgende:
Ik heb 2 weken geleden een dry broek gehaald bij h&m, wat is in principe het verschil met een merk die broeken van 300 euro maakt en die?
En ik een Royston om te passen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef T_Fuff het volgende:
Hebben ze daar al wat verse ALD binnen dat je weet? Ik moet nog een Preston Selvedge scoren voor een vriend.
Heeft iemand pics van zo'n h&m dry die gefade is ?
Vooral niet haasten, komt niet op een weekje.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
Ik ga morgen die Momo even goed passen en vergelijken etc. Heb het overdag druk met training voor nieuwe bijbaan.
Tja het is salequote:
Ook nog maar 170 equote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Iemand moet gewoon met een w28/29/30 deze shit kopen
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=26045
Free shipping ook nog
Sorry vergeten te bedankenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:39 schreef Analoog het volgende:
[..]
Om m1stral maar even voor te zijn: dat is een Momotaro :p
Dat is een lanyard of ook wel wallet rein, maar er zijn veel meer namen voor volgens mij.
Hmmm, wellicht dat ik die nog meeneem als die aan het eind van de maand er nog zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Free shipping ook nog
Verleidelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Free shipping ook nog
Fixed.quote:
Je hebt nog geen Momo's in je collectiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:35 schreef bokkepoot het volgende:
Overtuig mij eens waarom ik het aan de collectie zou toevoegen? :-P
Nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:35 schreef bokkepoot het volgende:
Overtuig mij eens waarom ik het aan de collectie zou toevoegen? :-P
Pics?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand hier nog interesse in een Nudie Hank Rey Dry Organic Veggie? Nieuw met labeltjes, maat 31/34.
Grappig, Quote alert via DM, zie ik voor het eerst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleur is zoals op de eerste foto, tweede en derde zijn wat doffer, telefoonkwaliteit.
Heb er 110 euro inclusief (verzenden, inklaring, BTW) voor betaald bij Revolve, was de laatste.quote:
Net prijsje maar is me wat teveel, heb geen broek nodig en niet heel veel geld atmquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb er 110 euro inclusief (verzenden, inklaring, BTW) voor betaald bij Revolve, was de laatste.
Zeg 90 euro inclusief?
Een leuke ruil kan ook altijd, of doe een bod.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:30 schreef Neraice het volgende:
[..]
Net prijsje maar is me wat teveel, heb geen broek nodig en niet heel veel geld atm
Euh, ik heb een 31/34 N&F maar die krijg je nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:32 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Een leuke ruil kan ook altijd, of doe een bod.
Pas ik vast ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:47 schreef Neraice het volgende:
[..]
Euh, ik heb een 31/34 N&F maar die krijg je niet
No hurry, just curious.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neem em volgende week mee. Dit weekend ben ik er niet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Free shipping ook nog
Naar jou toe?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenminste mijn maat dan
Ja dat is goed, laat maar wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef M1stral het volgende:
23 juli is payday
Wellicht dat we dan nog wat kunnen regelen Ali?
Over twee weken pasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ja dat is goed, laat maar weten
ik zelf hoef iig niets meer :p
Heb zelf nu ook te weinig op mijn rekquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Over twee weken pas
Kan je moeilijk vragen of je het voor wil schieten
Vragen staat altijd vrij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef Megara het volgende:
Kan ik bij al deze jeanskenners ook terecht met een vraag? Ik liep vandaag door ons centrum op zoek naar een donkerblauwe en donkergrijze skinny, aangezien ik en mijn heupen overtuigend uit een paar oude broeken zijn gegroeid.
Elke keer als ik er een paste die mooi zat rond mijn benen en kruis/kont dan stak de bovenrand uit aan de achterkant bij mijn taille. En sluiten ze wel goed aan rond de taille dan platten ze mijn kont af, en/of moet je ze steeds optrekken omdat ze na verloop van tijd afzakken bij het kruis. Ik nam vaak genoegen met die uitstekende taillerand, ik groeide toch nog, maar nu ik nieuwe insla moeten ze wel perfect zijn. Een mooi passende jeans maakt zo'n verschil!![]()
Ik zoek een model dat een ronde kont mooi laat uitkomen maar nog steeds goed aansluit als het lichaam naar boven toe weer wat dunner wordt. De mij aangesmeerde Levi's bold curve in W25/L32 zat perfect, en dezelfde verkoper liet me ook nog een soortgelijke Hilfiger van 26/32 passen die al net zo super zat, maar ze waren allebei ¤120 dus ik twijfel nog. Het mag net zo goed van de H&M zijn maar ook heus wat kosten, hoewel het nog te veroorloven moet zijn voor een arme scholier, iemand suggesties?
Alvast veel dank, en nou ja laat maar als jullie niet aan vragen doen
Nudie niet vergeten, hebben ook een aantal mogelijke fits.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Misschien is die Levi's Bold Curve cheaper the krijgen op een website.
Je hebt ze in ieder geval gepast dus je kan ook online kopen
Anders misschien cheap monday een optie, hebben veel skinny's voor vrouwen
Dry is zonder wassing met gebleekte plekken enzo? Dat vind ik juist wel mooi, ik had hem dan denk ik niet in dry. Maar ik vond hem nogal dun, het lijkt me helemaal geen zware kwaliteit (niet dat ik daar een geoefend oog voor heb ofzo) maar hij deed me eerder aan een jegging denken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Vragen staat altijd vrij.
We dragen in dit topic voornamelijk dry denim (zie OP), ook inmiddels een aantal (tevreden) dames. Dat even buiten beschouwing gelaten, de Levi Curve modellen zijn vaak wel de eerste jeans die aangeraden worden voor vrouwen. Ze zijn er ook in dry denim volgens mij. Ik zeg, als die Curve bold echt mooi en lekker zit, én je vindt 'm mooi, gewoon kopen. Een goed paar jeans mag best wel wat kosten, en 120 euro valt behoorlijk mee voor een goede broek.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Misschien is die Levi's Bold Curve cheaper the krijgen op een website.
Je hebt ze in ieder geval gepast dus je kan ook online kopen
Anders misschien cheap monday een optie, hebben veel skinny's voor vrouwen
Thanks, nu weet ik waar ik rond moet kijken. En ja ik zag net op de Amerikaanse site van Levi's dat de Curve ID's gewoon voor $78 de deur uitgaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nudie niet vergeten, hebben ook een aantal mogelijke fits.
Nice!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef DeGrote het volgende:
Kan snel weer een denim toevoegen aan mn lijstje, heb een Nudie Grim Tim Organic Dry Selvage in bestelling staan :-)
Zijn nu ook in de sale bij de levi's winkels. Voor 50 à 60 euro kun je ze krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef Megara het volgende:
[..]
[..]
Thanks, nu weet ik waar ik rond moet kijken. En ja ik zag net op de Amerikaanse site van Levi's dat de Curve ID's gewoon voor $78 de deur uitgaan.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:25 schreef BigSmurf het volgende:
Hank Rey Dry Organic Veggie Sanjay?Yuk, NudieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Ik heb er ook niks mee, maar ze zijn revolutionair gebleken met hun marketing, zonder hun had ik geen dry gekocht, dan had ik het concept nog niet begrepenquote:
Jaja, dat weten we nou wel.quote:
Nudie is qua fits inderdaad gewoon prima spul, wat je dus al zegt. Dat het niet direct de kwaliteit is van de japanse merken klopt, maar ik was zonder Nudie ook nooit aan een dry begonnen. En dat is ook wat waard. Verder hebben alleen bepaalde modellen exposed selvage op de coinpockets, en de oranje stiksels zijn een beetje het handelsmerk. Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:21 schreef M1stral het volgende:
Enige waar Nudie in uitblinkt is fits.
De rest is zo zo.
Slechte dye
Exposed coinpocket selvage
Oranje stiksels
Swongs
Ik heb geen hekel aan arcuates, maar Nudie heeft alles wat ik niet wil in een paar jeans. Then again is het wel onmiskenbaar Nudie.
Heb een Prescott Sterling. En ja, zelfs die zit een stuk strakker nu, een beetje zoals m'n Momo zat voordat ik weer de gym inging. M'n bovenbenen zijn gewoon buitenproportioneel, echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:57 schreef T_Fuff het volgende:
@Smurf, je ALD taperen, welk model heb je, jij hebt die prescott darktone toch? Dat is in elk geval een straight model dus zou het gek vinden als die je niet goed past, pics misschien?
Uberhaupt is een smallere leg opening (7-8") mooier in mijn optiek.
Dit dus.quote:... ze zijn revolutionair gebleken met hun marketing, zonder hun had ik geen dry gekocht, dan had ik het concept nog niet begrepen
De dye is idd een stuk minder dan de meeste andere merken..quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:21 schreef M1stral het volgende:
De rest is zo zo.
Slechte dye
Oranje stiksels
Swongs
Ik heb geen hekel aan arcuates, maar Nudie heeft alles wat ik niet wil in een paar jeans. Then again is het wel onmiskenbaar Nudie.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:25 schreef BigSmurf het volgende:
Hank Rey Dry Organic Veggie Sanjay?Haha nee sorry, ik hou toch van de wat smallere fits :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga trouwens drie broeken verkopen.. Waaronder mijn Naked & Famous(![]()
![]()
), M'n Nudie Dry liquid indigo(
![]()
![]()
) en een prewash..
Ik baal echt als een stekker, niet normaal. Maar m'n benen zijn gegroeid als kool. Ik hou daarom ook op met squaten. Wat wel weer mooi is dat ik dan weer nieuwe broeken mag kopen![]()
! Dus de komende tijd weer lekker op dry denim hunt
. En dan maar voor de iets smallere fits gaan.
#FREEBAJSKORV
NF heeft toch ook maar stiksels in een enkele kleur? Dat de dye slecht is ben ik mee eens. Het is vrij matig. De swongs horen erbij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:21 schreef M1stral het volgende:
De rest is zo zo.
Slechte dye
Oranje stiksels
Swongs
Bedoel je per broek? Want de stiksels van nudie zijn ook in het wit/blauw etc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
NF heeft toch ook maar stiksels in een enkele kleur? Dat de dye slecht is ben ik mee eens. Het is vrij matig. De swongs horen erbij.
Stiksels zijn verder altijd oranje bij Nudie. Bij NF zijn stiksel ook in 1 kleur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:09 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Bedoel je per broek? Want de stiksels van nudie zijn ook in het wit/blauw etc.
Btw, mocht iemand interesse hebben:
[TK] Drie prachtige (skinny) spijkerbroeken (Naked&Famous, Nudie)
Oh je bedoeld op de hele broek, ik dacht heel ff dat je de swongs op de backpockets bedoeldequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Stiksels zijn verder altijd oranje bij Nudie. Bij NF zijn stiksel ook in 1 kleur.
Nee, ik heb zelf een Nudie gehad met witte swongs. Die heeft vault_tec nu.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oh je bedoeld op de hele broek, ik dacht heel ff dat je de swongs op de backpockets bedoelde.
Saai is op zich niet slecht, het gaat om de stof en fit immers. Meest lelijke stichting wat ik zo weet is van die broeken met hele dikke witte garen. Ben even vergeten welk merk dat ook alweer is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:58 schreef M1stral het volgende:
Ja N&F is wat dat betreft ook saai. Multicolor stitching is echt dope, mits correct uitgevoerd
Fugly as hell.quote:
Zie ze wel weer verschijnen. PM je nog wel even voor de verzendkosten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:45 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb de Momo's net weer op de post gedaan.
haha, ik heb 6 euro in je broekzak gestopt. Meer had ik nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Fugly as hell.
[..]
Zie ze wel weer verschijnen. PM je nog wel even voor de verzendkosten.
Een vriend van me heeft een paar van tellason en zijn zeker niet verkeerd. De progress begint bij hem al door te komen iig.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:09 schreef leppeh het volgende:
Tip voor de sporters die toch een tapered fit willen: Check Tellason eens, beetje 'saaie' broeken maar de Ladbroke Grove zit bij mij perfect, ondanks dat ik bijvoorbeeld een N&F WG niet pas. Cone Mills denim, achterzakken die verstevigd zijn en een mooie simpele patch van Tanner Goods maken het wel een fraai geheel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tien punten voor wie kan raden in welke zak m'n telefoon normaal zit. Het is maar goed dat de Petit Standard zo strak zit bij de voet, want binnenkort gaat m'n telefoon door de pocketbag heen... Echt slechte kwaliteit stof, helaas.
Ik heb m'n SD-kaartlezer nog niet ontvangen dus jullie zullen het helaas moeten doen met telefoonfoto's
[ Bericht 22% gewijzigd door leppeh op 15-07-2012 11:32:56 ]wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
Kan je nu al vertellen dat ik die ook niet pas, is slim tapered, thigh measurements zijn kleiner dan m'n Momo.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:09 schreef leppeh het volgende:
Tip voor de sporters die toch een tapered fit willen: Check Tellason eens, beetje 'saaie' broeken maar de Ladbroke Grove zit bij mij perfect, ondanks dat ik bijvoorbeeld een N&F WG niet pas. Cone Mills denim, achterzakken die verstevigd zijn en een mooie simpele patch van Tanner Goods maken het wel een fraai geheel.
Ach wel nee, wel een 0201 in 32quote:Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Is er geen Samurai die je wel denk te passen? Als je bijv B_F samurai guide erbij neemt
Had B_F al gepm'd op MyNudies. Die kwam met de S0510XX, dus regular fit, iets wijder dan de S0500XX (die is vrijwel identiek aan de 0201). Alleen vind ik daarvan de leg opening weer te groot en de rise is achterlijk hoog.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Is er geen Samurai die je wel denk te passen? Als je bijv B_F samurai guide erbij neemt
Ik zal em komende week meenemen. Ik hoop voor je dat die past. Kan altijd een extra soak krijgen indien je meer krimp nodig hebt of niet natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Had B_F al gepm'd op MyNudies. Die kwam met de S0510XX, dus regular fit, iets wijder dan de S0500XX (die is vrijwel identiek aan de 0201). Alleen vind ik daarvan de leg opening weer te groot en de rise is achterlijk hoog.
Maar ik ga eerst die Momo van Don eens passen in maat 32.
Ik ben benieuwd. Laat maar weten als je 'm meegenomen hebt.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zal em komende week meenemen. Ik hoop voor je dat die past. Kan altijd een extra soak krijgen indien je meer krimp nodig hebt of niet natuurlijk.
Net even gedaan, maar kan voorlopig niks vinden wat in m'n straatje past. Blijkbaar passen een niet al te hoge rise en een acceptabele leg opening niet bij een grote thigh/knee.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:51 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb bij de zoekfunctie op BiG 'Taper' ingevuld. Misschien moet jij dat ook es doen, Smurf
Ik zou ook gewoon voor de levi's gaan. Ze blijven supermooi, in tegenstelling tot bv broeken van only of h&m die na een paar maanden qua fit en kleur al minder worden. Ik kan je ook replay aanraden voor jou figuur maar die zijn vaak nog duurder (rond de 150)quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef Megara het volgende:
Kan ik bij al deze jeanskenners ook terecht met een vraag? Ik liep vandaag door ons centrum op zoek naar een donkerblauwe en donkergrijze skinny, aangezien ik en mijn heupen overtuigend uit een paar oude broeken zijn gegroeid.
Elke keer als ik er een paste die mooi zat rond mijn benen en kruis/kont dan stak de bovenrand uit aan de achterkant bij mijn taille. En sluiten ze wel goed aan rond de taille dan platten ze mijn kont af, en/of moet je ze steeds optrekken omdat ze na verloop van tijd afzakken bij het kruis. Ik nam vaak genoegen met die uitstekende taillerand, ik groeide toch nog, maar nu ik nieuwe insla moeten ze wel perfect zijn. Een mooi passende jeans maakt zo'n verschil!![]()
Ik zoek een model dat een ronde kont mooi laat uitkomen maar nog steeds goed aansluit als het lichaam naar boven toe weer wat dunner wordt. De mij aangesmeerde Levi's bold curve in W25/L32 zat perfect, en dezelfde verkoper liet me ook nog een soortgelijke Hilfiger van 26/32 passen die al net zo super zat, maar ze waren allebei ¤120 dus ik twijfel nog. Het mag net zo goed van de H&M zijn maar ook heus wat kosten, hoewel het nog te veroorloven moet zijn voor een arme scholier, iemand suggesties?
Alvast veel dank, en nou ja laat maar als jullie niet aan vragen doen
Hans Ubbink!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:24 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek al een tijdje een jasje (blazer?) die ik gewoon kan dragen boven mijn donkere edwin broeken. Zodat ik me dan toch kan vertonen op feestjes enz.
Nu zag ik pas deze een keer in een winkel maar die hadden ze niet meer in mijn maat:
http://shop.g-star.com/JA(...)e-WFS-nl_NL-EUR.html
Maar ik zoek wel zoiets in die richting. Wel een jasje maar toch een beetje casual? Weten jullie nog wat merken/webshops die dit soort jasjes verkopen? Ik ben normaal niet zo'n fan van g-star maar de correct line is dan nog wel redelijk. Maar iets meer niche merken in de jeanssector mag ook natuurlijk.
200 euro is zeker te veel. Ik had hem in de sale gezien voor 130. Maar wanneer je bij een beetje herenmodezaak komt dan wordt het vaak weer wat te gekleed. Ik zoek dan toch weer iets meer casual dus vandaar dat ik het hier even vraag. Scotch and soda maar het aanbod daarin is ook weer niet helemaal wat ik zoek. Maar wel een beetje die richting.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef BigSmurf het volgende:
Zo'n casual jasje kan bij een betere herenkledingzaak toch wel krijgen? Voor 200 euro een G-star blazer kopen vind ik echt een beetje.
Die troep die ze bij jeansonline verkopen wel ja, maar ze zijn er ook in hele normale kleuren, moet je wel de goeie winkels in lopenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
200 euro is zeker te veel. Ik had hem in de sale gezien voor 130. Maar wanneer je bij een beetje herenmodezaak komt dan wordt het vaak weer wat te gekleed. Ik zoek dan toch weer iets meer casual dus vandaar dat ik het hier even vraag. Scotch and soda maar het aanbod daarin is ook weer niet helemaal wat ik zoek. Maar wel een beetje die richting.
@One_conundrum: Dat is een beetje te druk voor me.
En welke winkels zijn dat? Ik hoor graag de tips.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die troep die ze bij jeansonline verkopen wel ja, maar ze zijn er ook in hele normale kleuren, moet je wel de goeie winkels in lopen
foutje S&S staat idd meer voor Scotch & Soda. Daar maar eens rondkijken wat de najaarscollectie te bieden heeft. Alleen als ik dan in die winkel in Utrecht kom vind ik het altijd wat meer een Abercrobie copy. Of moet ik dan meer in de amsterdam blauw winkel in Amsterdam zijn?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef BigSmurf het volgende:
Scotch & Soda. Maar Suit Supply kan ook, alhoewel dat wel al wat stijver (en duurder) wordt.
Is niet gelijk stijf. Hebben ook vrij relaxte jasjes voor meer (smart) casual gelegenheden.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef BigSmurf het volgende:
Scotch & Soda. Maar Suit Supply kan ook, alhoewel dat wel al wat stijver (en duurder) wordt.
Maar dat is dan wel heel casual. SS heeft op zich wel mooie jasjes die gewoon simpel en clean zijn en die je goed onder denim of iets dergelijks kunt dragen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef BigSmurf het volgende:
Denk dat je in A'dam beter kan slagen ja. En wel degelijk wat stijver dan G-Star of S&S hoor don, in het algemeen dan.
Ik draag altijd denim onder mijn jasje. Weet niet hoe jij je kleren draagt?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel heel casual. SS heeft op zich wel mooie jasjes die gewoon simpel en clean zijn en die je goed onder denim of iets dergelijks kunt dragen.
Met jasje word volgens mij een blazer bedoeld en die zijn vaak te formeel om goed te kunnen dragen met denim er onder. Als de denim nog helemaal donker is vind ik dat soms best wel mooi btw.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik draag altijd denim onder mijn jasje. Weet niet hoe jij je kleren draagt?
Ik heb m'n momotaro vorig jaar aangehad op dag van aankomst en vertrek tijdens vakantie. Was toen een kleine 40 graden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:42 schreef Analoog het volgende:
Vandaag voor een weekje naar Griekenland, ben benieuwd of ik het ga uithouden met 14oz in een hittegolf!
Omdat het 's ochtends in Nederland koud en regenachtig was en in het vliegtuig is het ook relatief koud. Doe het niet voor de fades. Ik heb de rest van de vakantie korte broeken gedragen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:19 schreef leppeh het volgende:
Ik snap dat nooit! Waarom zou je in godsnaam in zulk weer je veel te warme denim dragen? Alleen om dat weekje extra wear te krijgen? Mooi gefade denim is tof, maar het moet wel leuk blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 maanden wassen met de daarbijhorende epic reportage![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:10 schreef Sinji het volgende:
Teaser:En daar moeten we dan maar twee maanden op gaan wachten? Sadist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 maanden wassen met de daarbijhorende epic reportage![]()
ik heb het ALTIJD koud in vliegtuigenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb m'n momotaro vorig jaar aangehad op dag van aankomst en vertrek tijdens vakantie. Was toen een kleine 40 graden.
Beter dan zo ontiegelijk warm.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:37 schreef electronique het volgende:
[..]
ik heb het ALTIJD koud in vliegtuigen
Alles voor de fades manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:19 schreef leppeh het volgende:
Ik snap dat nooit! Waarom zou je in godsnaam in zulk weer je veel te warme denim dragen? Alleen om dat weekje extra wear te krijgen? Mooi gefade denim is tof, maar het moet wel leuk blijven
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:10 schreef Sinji het volgende:
Teaser:Damn 2 mndSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 maanden wassen met de daarbijhorende epic reportageWordt het een mooie vakantie verslag
Budget? En zie OP post voor merk per bedragenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef sjeppert het volgende:
Hoi
Ben nog aan het oriënteren voor een nieuwe dry denim
Heb al een Edwin nashville maar die vindt ik eigenlijk net iets te wijd .
Iemand aanraders....ben 1.90 en heb niet zo'n dikke benen.Is ook vaak fris iddquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:37 schreef electronique het volgende:
[..]
ik heb het ALTIJD koud in vliegtuigenLekker dekentje bij
We fear that which we cannot see
Join the club..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:37 schreef electronique het volgende:
[..]
ik heb het ALTIJD koud in vliegtuigen
Haha, jouw geval begreep ik. Wie ik niet begrijp zijn de mensen uit bijvoorbeeld Indonesie die in 35 graden met lekker hoge luchtvochtigheid in hun 24 ounce denims gaan lopen. Ze zullen er wel aan gewend zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Omdat het 's ochtends in Nederland koud en regenachtig was en in het vliegtuig is het ook relatief koud. Doe het niet voor de fades. Ik heb de rest van de vakantie korte broeken gedragen.
O wat zuur man, goed dat het in elk geval gratis is, dat mag dan ook wel. Met een taper hóef je niet te cuffen, dan maar wat stacken toch? Sowieso pics van voor en na de 'failed operation'quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, m'n ALD is dus getapered bij de Turk, heeft zo'n muts daar hem aan de buitenkant ingenomen, weg selvage.![]()
![]()
De baas daar helemaal uit z'n stekker tegen dat wijfie in het Turks, kon het niet volgen, maar hij heeft bijna 5 minuten staan schelden volgens mij. Bleek dat ze het briefje gewoon niet gelezen had, alleen het "Innemen vanaf knie, 20 cm", en niet het "Spijkerbroek innemen aan binnenzijde".
Zwaar balen, maarja, niks meer aan te doen. Leg opening is nu wel de perfecte wijdte, dan maar niet omslaan en stacken of mini-cuff zonder selvage. Kreeg alles wel gratis mee, moest ook nog twee andere dingen laten repareren (totaal was 40 euro ofzo), met 1000 maal excuses.
Oh. Toch een goede kleermaker op zich.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:15 schreef BigSmurf het volgende:
Die in Noord zit, tegenover de Zeeman.
Dan pas?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:35 schreef don-diablo het volgende:
Vanaf januari weer ald bij TdN iig. Komt ook een tapered fit bij. Ik ben benieuwd.
Van de facebookpagina van TdNquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dan pas?
Klinkt wel goed! Waar heb je die info vandaan?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef BigSmurf het volgende:
Picca's dan maar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die van mijn zijn veul mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ik heb geld genoeg maar 0-200 euro lijkt me een goede richtlijn toch? Geen voorkeur voor Dry of Prewash ,nja misschien liever prewashquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef BigSmurf het volgende:
Wil je een dry of een prewash? En wat wil je uitgeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |