Gewoon voor de sea soak gaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks all.
zit een beetje te dubben wat ik nou met die apc ga doen. Of een wash of een seasoak. Seasoak kan pas in december dus dan heb ik nog ff de tijd
Sowieso seasoak. En die APC mag deze zomer al wel hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks all.
zit een beetje te dubben wat ik nou met die apc ga doen. Of een wash of een seasoak. Seasoak kan pas in december dus dan heb ik nog ff de tijd
Indo is in december, daarom dan pasquote:Op zondag 1 juli 2012 19:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice denimprOn attaWaarom seasoak in december. Ging je niet in de zomer naar Indo of was dat in December?
Seasoak is wel flexer dan wash
Ja, dit is een N&F ja. Japan Heritage, WG. In de sale by CR, met dank aan Ali.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:06 schreef xSanjay het volgende:
Ja dan gewoon wachten tot december atta! En dan nu je vooral richten op je sam, wie weet kun je ze dan wel beide soaken!
En staat je goed mistral, dit is een N&F toch? Ga je onderhand ook eens een paar Clarks kopen? Staan namelijk heerlijk onder denim!
Ohh dan pasquote:
No problemquote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, dit is een N&F ja. Japan Heritage, WG. In de sale by CR, met dank aan Ali.
Clarks komen nog wel.
wow ! 605 euroquote:Op zondag 1 juli 2012 23:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ohh dan pas
[..]
No problem
Oh en wie heeft ze gehaald
http://www.ebay.nl/itm/26(...)id=p3984.m1423.l2649
Shell cordovan leer, dat is het geld wel waard voor liefhebbersquote:
Ik vind ze echt afzichtig. Koop ik liever 12 paar Allstars voor.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:22 schreef leppeh het volgende:
[..]
Shell cordovan leer, dat is het geld wel waard voor liefhebbers
Mooi!quote:Op zondag 1 juli 2012 16:36 schreef Atta-boy het volgende:
APC 11 months 0 soaks en 0 washes:
front:
[ afbeelding ]
back:
[ afbeelding ]
Samurai 3 months 0 soaks en 0 washes:
Front:
[ afbeelding ]
back:
[ afbeelding ]
Details:
Front:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Back:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is blijven steken op een 6-7 maanden wear. Draag de laatste tijd alleen m'n NF. Die schiet nog niet op maar draag broeken erg weinig de laatste tijd jammer genoeg.quote:
Of je gaat ff naar Zwijndrechtquote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef One_conundrum het volgende:
Smurf, schiet niet op met die Momo van je. Mag ik em eerst passen zonder te kopen? Ik wil de verzendkosten (heen en mogelijk terug dus) wel betalen. Moeten we even goeie dingen afpraten, maar dat moet wel lukken toch?
Mag, je kan ook langskomen. Weet niet waar je vandaan moet komen? Of wat Bok zegt. We doen wel even overleggen van de week via PM.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef One_conundrum het volgende:
Smurf, schiet niet op met die Momo van je. Mag ik em eerst passen zonder te kopen? Ik wil de verzendkosten (heen en mogelijk terug dus) wel betalen. Moeten we even goeie dingen afpraten, maar dat moet wel lukken toch?
Oef, naast de deur haha. Ik wil hem best opsturen, dan kan je keuren. Als je hem niet wil stuur je 'm weer terug. Vertrouw ik wel hoor.quote:
Prima joh, laat maar weten. Woon jij niet in de buurt bij O_c? Kan je de mijne bij 'm afleveren als je daarna weer terug gaat naar Greun.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:10 schreef don-diablo het volgende:
Ik zal mijn momo spoedig meenemen naar Barendrecht smurf.
Lijkt me een goed plan, ik zal je later deze week PM'en, nu drukjesquote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Oef, naast de deur haha. Ik wil hem best opsturen, dan kan je keuren. Als je hem niet wil stuur je 'm weer terug. Vertrouw ik wel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef Ditty het volgende:
Ik heb ook maar weer even nieuwe fitpics gemaakt van mijn tlj hij begint nu wel wat wijder te worden. Pics zijn gemaakt met me telefoon dus contrast is niet echt goed zichtbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.looking good
Love will tear us apart (Joy Division)
Whaaaaaaat?!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:05 schreef electronique het volgende:
bij ons in de winkel een vrouw die een broek voor haar man kwam kopen: "Ja normaal koopt hij van die broeken en dan maken ze hem wijs dat je ze niet uit mag wassen enzo. maar dat doe ik dan stiekem toch. echt heel smerig"
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:05 schreef electronique het volgende:
bij ons in de winkel een vrouw die een broek voor haar man kwam kopen: "Ja normaal koopt hij van die broeken en dan maken ze hem wijs dat je ze niet uit mag wassen enzo. maar dat doe ik dan stiekem toch. echt heel smerig"
Nastyquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:05 schreef electronique het volgende:
Wat een leven die vent, nooit zijn eigen was doen. Vast een tokkie die vent dat hij dat zelf niet door heeft dat ze gewassen zijn, dan verdien je dat ook gewoonquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:05 schreef electronique het volgende:
Dat roep ik nu wel, maar zeker weten doe ik dat totaal niet.quote:
TdN krijgt weer nieuwe ald. Daar kun je sowieso slagen. Hebben wel een aantal wijdere fits immers. Maar te wijd vind ik niet meer zo. Vind m'n momo max qua hoe wijd ik het wil hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef BigSmurf het volgende:
Daarom zeg ik ook, ben benieuwd. Anders wordt het een hele wijde cut (501/ALD) en laat ik ze taperen bij de Turk.
En in stop denk ik maar met squaten.
ALD royston is perfect man, leg opening is vrij smal, genoeg ruimte in thigh (zie mijn laatste foto), je loopt alleen wel de wais uit waardoor een riem een must is!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:57 schreef BigSmurf het volgende:
Ja, ik vond alles zo tussen de ES en 0201 in prima qua wijdte. Nog steeds. Alleen ik pas er gewoon niet in. En als ik er wel in pas heb ik een leg opening die een gemiddelde metalhead niet zou misstaan. Kutfits ook.
ALD is wel nice, maar eens kijken einde zomer. Tot die tijd korte broekentijd.
Dan moet ik binnenkort toch maar weer een keer naar A'dam toe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
TdN krijgt weer nieuwe ald. Daar kun je sowieso slagen. Hebben wel een aantal wijdere fits immers. Maar te wijd vind ik niet meer zo. Vind m'n momo max qua hoe wijd ik het wil hebben.
Waar is de Royston überhaupt nog te koop? Ik kan nergens een verkooppunt vinden van die fit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:59 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
ALD royston is perfect man, leg opening is vrij smal, genoeg ruimte in thigh (zie mijn laatste foto), je loopt alleen wel de wais uit waardoor een riem een must is!
quote:
Nice teaserquote:
Welkom bij de kartonclubquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Ditty het volgende:
Wat ik toch net heb opgehaaldnet karton lijkt niks op tlj die is super zacht. Hopen dat hij goed zit misschien vanavond nog fitpics
Niks misschien, gewoon maken die foto's haha. En direct een voordeel, voortaan geen scheermesjes of epileerapparaat meer, je benen ontharen doe je met je nieuwe broek.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Ditty het volgende:
Wat ik toch net heb opgehaaldnet karton lijkt niks op tlj die is super zacht. Hopen dat hij goed zit misschien vanavond nog fitpics
Hahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Niks misschien, gewoon maken die foto's haha. En direct een voordeel, voortaan geen scheermesjes of epileerapparaat meer, je benen ontharen doe je met je nieuwe broek.
Nou echt hoor, even rondje gelopen meteen schrale dijenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Niks misschien, gewoon maken die foto's haha. En direct een voordeel, voortaan geen scheermesjes of epileerapparaat meer, je benen ontharen doe je met je nieuwe broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |