abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113631768
Voor de zombie fans, de walking dead fans, of gewoon de gamers onder ons is er een nieuwe mod uitgekomen die het zombie genre op een totaal nieuwe manier uitvoert.

De mod plaatst je op een map van 225 km² groot.
Je moet als overleefende munitie, wapens , eten, drinken en medische spullen vinden om te overleven.
Je hebt ook de opties om gereedschap te vinden om auto's, helikopters en boten tot werking te krijgen.
Het spel is PVP dus je hebt altijd de kans dat je als je niet achterna word gezeten door een horde zombies dat een speler jou dood schiet. Als speler krijg je dus de vrije keuzen om alleen om pad te gaan, met een groep vrienden ( gezellig via teamspeak) , of het leven te lijden van een bandiet en anderen het werk te laten doen zodat jij alleen maar hun hoeft te beroven of een kogel door hun hoofd te jagen om aan hun spullen te komen.

De mod is voor Arma 2 + operation arrowhead ( de standalone uitbreiding)
Het spel bevind zich momenteel in de Alpha versie en er word hard aan gewerkt (onder andere door een ontwikkelaar die aan de orignele ARMA 2 heeft gewerkt) met om de paar dagen patches en fixes.

Fan made trailer:

Gameplay met comentaar ( aanrader om te kijken)


instructies en tips
http://imageshack.us/f/825/dayz.jpg/ (copy/paste deze link)

bij het installeren is het aanbevolen om de non steam instructies te volgen ( ook al heb je alles via steam gekocht, toch is het aanbevolen)

de map
http://imageshack.us/f/205/1335911941327.jpg/ (copy/paste deze link)

Als er nog vragen zijn, ik blijf dit topic volgen
  zondag 1 juli 2012 @ 16:17:58 #2
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113632058
#2 staat niet in mijn volglijstje, dus tvp'tje.
pi_113635323
Oui.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_113637547
En volgen maar!
pi_113637952
Ik volg het ook maar eens even.
Wel bloedirritant dat je geen default melee attack hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_113638528
Heb je wel op nieuw topic geklikt?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113638961
Iemand ff teamen? Ik zit nu geloof ik ergens boven Cherno
pi_113639012
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:19 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand ff teamen? Ik zit nu geloof ik ergens boven Cherno
edit: zo ja, stuur ff DM

-,-' dat was de quote knop
pi_113650148
yeah sure als ik kan joinen
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113650593
Morgen avond maar weer eens opnieuw beginnen, het is wel wennen dat vaak doodgaan voordat je nuttige gear heb maar het laatm e nu bijna koud,alleen gaan me graphics dan buggen en moet ik of van high na normal en dan high zetten, of gewoon herstarten :(
pi_113650966
Pending Update: Build 1.7.2
Target date is Monday. Backup is for Saturday during offpeak time.

The update will include some new functionality. Currently, it includes some leftover fixes from the end of 1.7.1

But I will be updating the progress here. 1.7.1.5 will remain all weekend, unless something serious happens.

This is the completed changelog so far:

Changelog:
* [FIXED] Infected hear perfectly through objects (noise reduced by 50% through an object)
* [FIXED] Animal bodies despawn way too fast (now despawn automatically after 2 minutes)
* [FIXED] Corrupted update data causes people to spawn in debug forest (now will not save corrupted position data)
* [FIXED] States where animal might stop walking around (now should walk around more)
* [FIXED] Animal AI routines consuming large amounts of FPS (now in line with Infected AI routines, reduced FPS usage)
* [NEW] Player Syncing system replaced (increased performance and ammo quantity tracking)
* [FIXED] Error reports are almost invisible (has now been fixed)
* [FIXED] Daylight calculations causing slight FPS issue
* [NEW] Visibility now smoothly alters based on sun, moon, cloud, rain, and fog state
* [NEW] Aubility now dampened in rain and increased by fog
* [FIXED] Object cleanup causing significant (huge) performance issue on servers (reduced by up to 50%, means more players + zombies possible)
* [FIXED] Use of "allMissionObjects" causing performance issue on clients (new engine command "entities" used to improve FPS on clients)
* [FIXED] Too easy to break legs due to infected (reduced probability of leg damage, reduced amount of leg damage)
* [FIXED] Inspection of dead bodies does not work (fix only applies with ArmA2 Beta 94033 and above)
* [NEW] Exponent driven probability introduced into visibility calculation
* [FIXED] Hatchet/Crowbar requires reloading ( https://dev-heaven.net/issues/34903 )
* [FIXED] Unlimited Wire fence/Sandbag/Tank Trap Bug ( https://dev-heaven.net/issues/34283 )
* [FIXED] Duplication Exploit on object pickup ( https://dev-heaven.net/issues/34031 )
* [FIXED] Not full magazines disappear when you reconnect ( https://dev-heaven.net/issues/33998 )
* [NEW] Set Bear Traps that break player and infected legs, kills animals, when activated
* [NEW] Authentication process streamlined with new ArmA2 Beta commands (publicVariableServer and publicVariableClient)
* [NEW] Authentication for duplicate IDs supportive of the new beta patch (ArmAX users)

Ziet er goed uit :).

Sorry voor dubbelpost.
  zondag 1 juli 2012 @ 22:46:44 #12
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_113650994
Topic stond niet in een reeks, vandaar dat hij niet automatisch in jullie Actieve topics komt. Heb er een reeks van gemaakt. Als het goed is gaat het vanaf nu wel goed.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_113658847
* [NEW] Set Bear Traps that break player and infected legs, kills animals, when activated

dat wordt dus niet meer snel even een vliegtoren of brandweerkazerne binnenrennen
pi_113661594
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 01:32 schreef norrie13 het volgende:
* [NEW] Set Bear Traps that break player and infected legs, kills animals, when activated

dat wordt dus niet meer snel even een vliegtoren of brandweerkazerne binnenrennen
Yep, maar het is wel beter die update :), zelf vroeg ik me af waar ik moet beginnen als ik net start, eerst voedsel of inlands gaan voor gear?
pi_113663677
Afgelopen weekend speelde ik ook weer even. Ik vond een crowbar en een bijl. Maar kun je die bijl ook gebruiken? En welke is dan beter?

Ook vond ik vlak daarna een double barrel shotgun en een shotgun waar ook 3x16 kogels bij lagen. Normaal gesproken vind ik echt nooit wapens. :P
pi_113666891
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:17 schreef maurisioo het volgende:
Afgelopen weekend speelde ik ook weer even. Ik vond een crowbar en een bijl. Maar kun je die bijl ook gebruiken? En welke is dan beter?

Ook vond ik vlak daarna een double barrel shotgun en een shotgun waar ook 3x16 kogels bij lagen. Normaal gesproken vind ik echt nooit wapens. :P
Je axe kan je gebruiken ja om zombies te 1 hitten, tenminste als ik er 1 vind dan, Double barrel shotgun is best oke maar de 2 kogels en het geleid zijn echt verschrikkelijk hard en trek dus te veel aandacht, zelf ga ik nu weer in-game, wish me luck.
pi_113694346
Ben ik de enige die blijft hangen op het "waiting for character to create" scherm? De Dayz servers schijnen aangevallen te zijn door een DDOS. Maar als ik een server probeer te joinen hoor ik wel mensen praten en zie ik ook berichten die mensen typen, hoe kan dat dan?
Wat een kuttopic :')
pi_113694431
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Ben ik de enige die blijft hangen op het "waiting for character to create" scherm? De Dayz servers schijnen aangevallen te zijn door een DDOS. Maar als ik een server probeer te joinen hoor ik wel mensen praten en zie ik ook berichten die mensen typen, hoe kan dat dan?
Als het goed is kun je nu niemand meer zo snel horen; waarschijnlijk join je andere arma 2 servers? :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113694630
quote:
11s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Als het goed is kun je nu niemand meer zo snel horen; waarschijnlijk join je andere arma 2 servers? :D
Ik join servers via de Six launcher, dat zijn allemaal dayz servers
Wat een kuttopic :')
pi_113695568
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 18:31 schreef ikveranderhemniet het volgende:
En volgen maar!
Children of the night. What music they make.
pi_113695599
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Topic stond niet in een reeks, vandaar dat hij niet automatisch in jullie Actieve topics komt. Heb er een reeks van gemaakt. Als het goed is gaat het vanaf nu wel goed.
_O_ ^O^
Children of the night. What music they make.
pi_113702006
Ik kan inmiddels weer joinen, ze zullen het wel opgelost hebben
Wat een kuttopic :')
pi_113725812
Zo,ARMA2 maar even gekocht! Curious what the hype is all about!
Nu nog even tot alles gedownload is :I
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_113729980
Iemand teamen op TS?

Heb nog geen stuff ofzo maar kan mezelf wel aardig redden. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113734409
Zo,hoelang duurt het meestal met laden enzo?
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')