Nou ja het werkgebied is gewoon verschillend. Een psycholoog richt zich met name op gedragsproblemen, en een psychiater op stoornissen. De laatste geldt ook als arts en mag daarom medicatie voorschrijven, iets wat een psycholoog niet mag.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef FixYou het volgende:
Ik zie het nut van een psychiater nog wel in maar van een psycholoog minder.
Hoe weet je dat zo zeker? Ze hebben het niet voor niets bestempeld? Ik ben vast naïef, maar ik vond het raar dat jij zogenaamd alles wel beter weet dan iemand die hier jarenlang voor gestudeerd heeft. Is geen aanval verder, ik vraag me vooral af of je niet té kritisch bent.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik geloof niet in al die diagnoses. ADHD hebben ze mij ook mee bestempeld. Heb echter totaal geen ADHD persoonlijkheid meer, in tegendeel. Zo overactief ik ooit was, zo inactief ben ik nu.
Och ja, natuurlijk!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
PsychologenMensen die ergens voor geleerd hebben om je te vertellen wat ook in boekjes staat en daar dan 85,- per uur voor rekenen
Je hoeft je posts niet altijd zo in te pakken met relativeringen, hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ze hebben het niet voor niets bestempeld? Ik ben vast naïef, maar ik vond het raar dat jij zogenaamd alles wel beter weet dan iemand die hier jarenlang voor gestudeerd heeft. Is geen aanval verder, ik vraag me vooral af of je niet té kritisch bent.
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:42 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk!
Psychologen vertellen de grootste onzin, maar wat kristaltherapeuten en paranormaal begaafde mediums allemaal verkondigen, dat klopt allemaal.
Iets waarvoor iemand jarenlang voor heeft gestudeerd moet je niet serieus nemen. Maar verhalen over boselfjes, aliens, heksen, vampiers, geesten en zeemeerminnen moet je klakkeloos voor waar aannemen, anders ben je immers kortzichtig.
Dat kan ik gelukkig zelf bepalen.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft je posts niet altijd zo in te pakken met relativeringen, hoor.
Het komt een beetje angstig over.quote:
Wat ben jij erbij aan het slepen? Waar zeg ik dat ergens?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:42 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk!
Psychologen vertellen de grootste onzin, maar wat kristaltherapeuten en paranormaal begaafde mediums allemaal verkondigen, dat klopt allemaal.
Iets waarvoor iemand jarenlang voor heeft gestudeerd moet je niet serieus nemen. Maar verhalen over boselfjes, aliens, heksen, vampiers, geesten en zeemeerminnen moet je klakkeloos voor waar aannemen, anders ben je immers kortzichtig.
Bedankt voor het analyseren.quote:
Hoelaat kwam je vanavond?quote:
Alsof ik het gratis ga doenquote:Op zondag 1 juli 2012 19:11 schreef Coca_Cola het volgende:
Waarom zijn er geen psychologen op FOK!. Dan bespaart de FOK!kers die met eentje willen praten over kleine problemen dan ook weer wat geld.
Ik denk dat R&P voor dat doel is ingericht.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:11 schreef Coca_Cola het volgende:
Waarom zijn er geen psychologen op FOK!. Dan bespaart de FOK!kers die met eentje willen praten over kleine problemen dan ook weer wat geld.
Jij doet het gratis, bullshit uitkramen.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:22 schreef ikjijallebei het volgende:
psychologen verdienen te veel voor de bullshit die ze vaak uitkramen.
God, je hebt gelijk...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |