Klopt, 13e nuquote:Op zondag 1 juli 2012 18:06 schreef DeParo het volgende:
Die koploper in onze poule heeft Sagan niet meegenomen voor vandaag als hij die sowieso al mee had genomen überhaupt, dus die valt terug, denk ik.
Zéér goed gedaan. Ikzelf ben ook énorm gestegen.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:13 schreef RemcoW23 het volgende:
18,200 plaatsen gestegen
108 puntjes.
* RemcoW23 bookmakers afspeurt om mooi lijstje voor morgen op te stellen. Subpool gaat ook erg goed ja.
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:01 schreef JC14 het volgende:
[..]
Zéér goed gedaan. Ikzelf ben ook énorm gestegen.
23980 .(52785)JC14 182 +141
Bijna 30000 plekjes.
Dank voor het compliment. Jij ook geweldig gedaan met 18200 plekken gestegen. Nu volhouden.quote:
Nee, ik heb hem weloverwogen niet opgenomen.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeg je omdat je baalt dat je hem niet hebt?
Sagan doet zo'n beetje mee voor alle prijzen. Uiteraard een hoop sprintzeges. Hij is verder de favoriet voor het puntenklassement, kan bonuspunten vanwege het jongerenklassement pakken en was een goede kanshebber om een aantal dagen in het geel te rijden. Wiggens daarentegen is nergens favoriet voor en zal vooral punten gaan pakken in het algemene klassement. Zijn 2e plaats leverde vandaag 5 extra punten op. Was dus een makkelijke keuze voor mij. Ik zou trouwens proberen om zowel Freire als Bozic erin te houden morgen. Er zal vast wel een mindere klassementsrenner zijn die je er dan uit kan laten.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:59 schreef rolfpoland het volgende:
160 punten vandaag, mooie dag.. Twijfel of me keuze op Wiggins als kopman de juiste is, zitten dubben tussen Sagan en hem. 4e in de subpoule
Stellen jullie morgen Cancellara op? wel zeker van zon 10 punten door geel en groen.. Dan moet ik Freire of Bozic er uit laten. En hoeveel punten krijgt Wiggins voor zijn 2e plaats in het algemeen klassement?
haha die heb ik ook helemaal over het hoofd gezien als stond ik nu zeker in de top 20quote:Op zondag 1 juli 2012 17:36 schreef --3S-- het volgende:
Waarom heb ik in hemelsnaam Sagan niet geselcteerd
Ja ik, je kiest maar 1x een team. Hoop wel voor je dat je hiermee rekening hebt gehouden en niet al je renners hebt gekozen voor een goede proloog. Zonde van je 3,5 Euro anders.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:52 schreef ChesterPerry het volgende:
mensen die hier meedoen met de immerloo tour? ik snap niet ofdat je nou per etappe moet invullen want ik kan me renners gewoon wijzigen?
Door gebrek aan sprinters heb ik ook zo`n dilemma, alleen hoef ik er minder te kiezen dan jij. Ik heb iig Wiggins gekozen, omdat je dan wel zeker bent van punten voor de gele trui.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:32 schreef iamsterdamm het volgende:
Ik heb jullie kennis ff nodig voor de volgende etappe, welke 4 zouden jullie kiezen voor een tourepoule
die bij de beste 20 zullen gaan rijden voor de etappe voor morgen de 2de etappe
Dus welke 4 uit deze 8
D. Millar
R. Gesink
B. Wiggins
M. Iglinsky
A. Vinokoerov
C. Evans
R. Taaramae
P. Gilbert
ik kijk uit naar jullie meningen ;-)
ik heb ook cavendish,J. Rojas,Hagen in me team, maar ik ben ff aan het puzzelen waar ik misschien me puntjes kan halen aangezien ik sagan,kittel,greipel gewoon ben vergetenquote:Op zondag 1 juli 2012 21:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Door gebrek aan sprinters heb ik ook zo`n dilemma, alleen hoef ik er minder te kiezen dan jij. Ik heb iig Wiggins gekozen, omdat je dan wel zeker bent van punten voor de gele trui.
Taaramae zal je ook 1 punt opleveren denk ik voor de witte trui. De rest heb je in sprintetappes simpelweg niets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |