Bedankt, ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:24 schreef Samson het volgende:
sportsokken, Quarter running, coolmax Neon heten ze, verpakt per 2 paar, altijd 2 verschillende kleuren
ik heb er wel eens zo'n doos van pickwick gekocht met 9 smaken. die moeten ze weer eens op voorraad nemen. die was goeeeeed!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm, dan skip ik het maar. Ik wilde het kopen zodat ik voor visite eens wat meer dan 2 of 3 smaken in huis heb. Maar dan ga ik wel gewoon voor wat kleine pakjes Pickwick.
wel zonnevlindersquote:
ik ook niet, maar stonden hier in de aanbieding vandaagquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
trampolines bij de action?
die heb ik er nog nooit gezien
Zijn wel felblauw en felgroen dus zullen ook wel opvallen.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:52 schreef lady-wrb het volgende:
ja ook wel, maar die vallen toch niet zo op?
Ik zag er gister eentje in de winkel ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
trampolines bij de action?
die heb ik er nog nooit gezien
Oh dat zou fijn zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er wel eens zo'n doos van pickwick gekocht met 9 smaken. die moeten ze weer eens op voorraad nemen. die was goeeeeed!
daar gaat je salarisquote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
whoehoe! Ik heb morgen mijn eerste dag bij mijn eerste echte baan, en ik zat even te kijken op de site van het winkelcentrumpje daar vlakbij (5 minuten lopen), en jawel, er zit een Action!!! Kan ik heerlijk in mijn pauze de Action leegkopen ;-)
Als je tijdens een pauze gaat kun je voornamelijk niet de grote dingen kopen, dat scheelt weer met aankopenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
whoehoe! Ik heb morgen mijn eerste dag bij mijn eerste echte baan, en ik zat even te kijken op de site van het winkelcentrumpje daar vlakbij (5 minuten lopen), en jawel, er zit een Action!!! Kan ik heerlijk in mijn pauze de Action leegkopen ;-)
Ja wat is groot, geen idee, ik zag het buiten op een reclamebord staan en binnen liep ik langs en zag ik het in een ooghoek.quote:
yes, maar blijkbaar al uitverkocht want van dr site afgehaald, wel nog in google cachequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |