Hahahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
* lady-wrb aait haar 4 potten scrubzout nog maar eens
Wat jammer, 3 ook nog eensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:45 schreef AnnaStesia het volgende:
Bij 3 actions geweest deze weeken nergens het scrubzout gevonden
Even zoeken!quote:
ze kocht een rokje in maat xsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even zoeken!
Ik zat make-up tutorials te bekijken, maar zag rechts in het rijtje filmpjes iets met ACTION, dus even geklikt
-edit-
Ah deze! Niks bijzonders hoor
Ja 3...en bij elke action toch nog weer andere dingen meegenomen! Had ik net zo goed die dure scrub bij de drogist mee kunnen nemenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
* lady-wrb aait haar 4 potten scrubzout nog maar eens
Ze heeft wel smalle schoudersquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze kocht een rokje in maat xs![]()
dat moet een aangeklede spijker zijn of belazert ons
Nee,in Harderwijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze bij de action in zaandam vandaan. ik weet niet of je in de buurt woont...
Het stikt echt van die filmpjes.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even zoeken!
Ik zat make-up tutorials te bekijken, maar zag rechts in het rijtje filmpjes iets met ACTION, dus even geklikt
-edit-
Ah deze! Niks bijzonders hoor
Nou dan klik je toch nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Het stikt echt van die filmpjes.Iedereen die hetzelfde koopt, hoe vaak ik die make-up organiser niet voorbij heb zien komen.......ja, ik verveel me.
![]()
Zoals ik al zei: ik verveelde me.quote:
Net gekocht, wel bij een vriendin geproefd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds kort liggen hier 2 soorten thee-doosjes met verschillende smaken thee. Heeft iemand dat al gekocht, en is het iets?
Hmm, dan skip ik het maar. Ik wilde het kopen zodat ik voor visite eens wat meer dan 2 of 3 smaken in huis heb. Maar dan ga ik wel gewoon voor wat kleine pakjes Pickwick.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net gekocht, wel bij een vriendin geproefd.
Ik had de appel thee maar die smaakte niet echt naar appel. Niet vies, maar ook niet heel speciaal. En naar het schijnt hebben de roze en blauwe doos precies dezelfde inhoud.
Bedankt, ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:24 schreef Samson het volgende:
sportsokken, Quarter running, coolmax Neon heten ze, verpakt per 2 paar, altijd 2 verschillende kleuren
ik heb er wel eens zo'n doos van pickwick gekocht met 9 smaken. die moeten ze weer eens op voorraad nemen. die was goeeeeed!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm, dan skip ik het maar. Ik wilde het kopen zodat ik voor visite eens wat meer dan 2 of 3 smaken in huis heb. Maar dan ga ik wel gewoon voor wat kleine pakjes Pickwick.
wel zonnevlindersquote:
ik ook niet, maar stonden hier in de aanbieding vandaagquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
trampolines bij de action?
die heb ik er nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |