Daar heb je een punt. Wel 3 soorten voor de motor, maar niks voor de bak of de stuurbekrachtiging. Vast te exotisch voor de Action.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk jammer dat ze niet meer soorten olie verkopen, zoals versnellingsbakolie.
Stuurbekrachtiging, wat is dat?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Wel 3 soorten voor de motor, maar niks voor de bak of de stuurbekrachtiging. Vast te exotisch voor de Action.
Iets wat die gare Mini's niet hebben.quote:
In een wagen van 2 ton is zoiets wel fijn.quote:
Donker hout met een beetje ingelegd zilver. Hij is denk ik tussen de 15 en 20 cm lang en ongeveer 10 centimeter breed, 7 cm hoog denk ik. Zal kijken of ik er misschien nog een foto van kan makenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:46 schreef Miendientje het volgende:
Hoe groot is dat kistje ongeveer en van wat voor materiaal?
Ik dacht dat ik ze gister zag liggen.quote:
Ohh nagellak!! ik wil ook!!! (de gewone nagellak toch? niet de craqellak he)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Lutte het volgende:
Net de Action geplunderdSchoolspullen, huishoudelijk prul en
nagellak
Ze hadden ook gewoon de losse, ineens twintig nieuwe kleuren. Heb me weten te beperken tot zes! Goud, bruin, nude, paars, aqua en groen. Liefde
Jup gewonequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:53 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ohh nagellak!! ik wil ook!!! (de gewone nagellak toch? niet de craqellak he)
Massacrematie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Lutte het volgende:
Oh en er staan hier nu twee vliegenverbranders (), ik zal posten of ze werken
Bruin en goud, dan moeten dat wel heeeule nieuwe zijn, ik ga ook snel kiekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Lutte het volgende:
Net de Action geplunderdSchoolspullen, huishoudelijk prul en
nagellak
Ze hadden ook gewoon de losse, ineens twintig nieuwe kleuren. Heb me weten te beperken tot zes! Goud, bruin, nude, paars, aqua en groen. Liefde
Ik zoek nog eentje die nu al niet meer verkocht wordt, ben ooit aan die doosjes begonnen, juist om ze leeg voor losse foto's te kunnen gebruiken. Ik heb nu een tweeling en 1 solo, maar die solo kan geen setje worden, ze hebben nu andere.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb net maar eens een flinke stapel wenskaarten gekocht, ideaal in die boxen.
Ja vreselijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Eej is dat nieuw? Ik krijg ineens in beeld "Pisces heeft zojuist een van jouw posts gequote"
Er was nu in Eindhoven helemaal niets aan doosjes, alleen pakketjes in dun karton/plastic!
Thx, ga ik meteen doen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja vreselijkMoet je bij settings even uitzetten dat je geen dm krijgt als iemand je quote
Maar die hang je nu toch niet hartje zomer op?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef mazaru het volgende:
Net even een hele lading mezenbollen gehaald en een frame voor foto's en matten voor in de auto.
Ja hoor, ik heb een balkon vol met die kleine meesjes. En als de bol op is, dan komen ze vlak bij mijn keukenraam zitten tjilpen, net zo lang tot ik een nieuwe ophangquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die hang je nu toch niet hartje zomer op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |