Is dat namaak?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:12 schreef Miendientje het volgende:
Die namaak duracell is inderdaad niets, maar duracell zelf zal toch wel goed zijn..
o ja dat is prutkwaliteit. is snel leeg en gaat lekken enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Miendientje het volgende:
Nee ik bedoel het merk powercell, dat ze ook bij action verkopen. Lijkt qua uiterlijk precies op duracell maar die zijn dus heel erg slecht.
ja maar dan hebben we het weer over philips.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:14 schreef trovey het volgende:
Die Philips exemplaren doen het hier anders prima.
Action heeft 10xAA Duracell pro in de aanbieding voor 3.29 of zo. Die heb ik dus genomen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:07 schreef Inlognaam het volgende:
De batterijen van de action zijn redelijk slecht...
[..]
haha dat was hier dus ook het probleem, alle apparaten stonden stil hier dus dat 10-pack was wel even nodig ;-)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Goed dat je over die Duracell batterijen begint, heb eergisteren mijn laatste 2 AA batterijen gebruikt voor 2 klokken die stilstonden. Als straks de afstandsbediening leegraakt of zo heb ik niks meer...
Ff halen dus.
quote:Hij krijgt veel reacties van lezers. Zelfs nog jaren ná de publicatie.“Een jaar geleden schreef ik in de NRC over een plastic bootje, een flauwekulletje, dat bij Action verkrijgbaar was. Dat is een rare winkelketen waar je alles kunt kopen, heel goedkoop. Het was een brandweerbootje met een waterkanonnetje dat echt zou spuiten, op batterijen. Het kostte geloof ik twee euro."
"Ik schreef precies wat ik toen dacht: dat kan niet, voor die prijs. Ik kocht het, testte het en wat bleek: het was een fantastisch bootje. Nu zijn NRC-lezers geen echte bezoekers van Action-winkels, maar er is een ware NRC-run op dat bootje geweest.”
2 volgens mij, blauwe en roze. Roze is meer voor moderne nieuwe autos, en blauwe voor de wat oudere autos.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef tomaat52 het volgende:
Hoeveel soorten koelvloeistof heeft de Action?
Thank god, ze hebben blauw.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
2 volgens mij, blauwe en roze. Roze is meer voor moderne nieuwe autos, en blauwe voor de wat oudere autos.
Je kan het beste ff kijken in je radiator welke kleur vloeistof je hebt, dan moet je die aanhouden, je mag roze en blauw niet mengen.
Ik vind het persoonlijk jammer dat ze niet meer soorten olie verkopen, zoals versnellingsbakolie.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Thank god, ze hebben blauw.![]()
Roze is voor alu-blokken.
Daar heb je een punt. Wel 3 soorten voor de motor, maar niks voor de bak of de stuurbekrachtiging. Vast te exotisch voor de Action.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk jammer dat ze niet meer soorten olie verkopen, zoals versnellingsbakolie.
Stuurbekrachtiging, wat is dat?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Wel 3 soorten voor de motor, maar niks voor de bak of de stuurbekrachtiging. Vast te exotisch voor de Action.
Iets wat die gare Mini's niet hebben.quote:
In een wagen van 2 ton is zoiets wel fijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |