quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef Aleria het volgende:
[..]
Mij best.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard....in speelgoeduitvoering.quote:
oh, haha. Dat is niks dus? of houd je sowieso niet van schemerlampjes hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:19 schreef lady-wrb het volgende:
action heeft idd wel schemerlampjes, maar daar wil ik niet bij in de buurt gezien worden
die ik gezien heb hadden van die glimmende verzilverde porceleinen lampvoeten. van dat woonwagenmateriaal zal ik maar zeggen. niet echt mijn ding nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:40 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
oh, haha. Dat is niks dus? of houd je sowieso niet van schemerlampjes haha
Niet veel... inderdaad die zilveren uitvoering (die ik best leuk vind) en volgens mij zo'n hele cheape uitvoering die meer in een kinder kamer past geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:47 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
normaalgesproken wel hoor!
Weet iemand toevallig ook of de tafellampjes wat zijn van Action? Die hebben ze wel toch? Zo'n lampenvoet met een lampenkapje?
Ik vind ze ook wel leuk, mijn ouders hebben ze ook, en een vrij moderne inrichting.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Niet veel... inderdaad die zilveren uitvoering (die ik best leuk vind) en volgens mij zo'n hele cheape uitvoering die meer in een kinder kamer past geloof ik.
Xenos/kwantum/ikea zijn betere opties.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:19 schreef StateOfMind het volgende:
Die pastamaaltijden in zakken (Culiquick of zoiets) die ze verkopen zijn trouwens erg goed weg te werkenHad ik totaal niet verwacht eigenlijk.
Die zijn best goed ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:19 schreef StateOfMind het volgende:
Die pastamaaltijden in zakken (Culiquick of zoiets) die ze verkopen zijn trouwens erg goed weg te werkenHad ik totaal niet verwacht eigenlijk.
Hier is nauwelijks nog nagellak, die van french manicure, die neon en nog een paar losse van de crackle (maar in gruwelijke kleuren) dus ik zit veilig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:21 schreef Lutte het volgende:
Help, wattenschijfjes zijn op, dus moet naar de Action. Denk alleen dat ik de Action de komende maand niet kan betreden zonder met dertig potjes nagellak de winkel te verlaten.. Huum
Kwantumquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:03 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hmm nouja ik zal maar eens gaan kijken, Ikea vond ik niks, maar bij blokker hadden ze wel wat. Ik wilde het gaan gebruiken als lampjes op het nachtkastje.. we hadden eerst lampjes aan de muur, maar ik heb geschilderd (met voornamelijk action spullen trouwens, wat een rotkwasten lieten allemaal haren los, en die rollers antispat met gele streep laten ook van die touwtjes los steeds bleeeeg) en nu wil ik niks meer op mijn mooie muur hangenhaha
net even geweest bij Action, ze hadden geen lamp voetjes alleen kapjes (die ik niet mooi vond).. Blokker is toch niet zo duur? Ik had een mooie lampvoet gezien voor 6 euro ofzo en een kapje voor 5.. samen 11 euro? Maar misschien neem ik toch iets van Ikea, zo'n bolletje van glas met bloemprint. die vind ik wel grappig. Geen idee of ze ook een beetje leuk licht gevenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Goed dat je over die Duracell batterijen begint, heb eergisteren mijn laatste 2 AA batterijen gebruikt voor 2 klokken die stilstonden. Als straks de afstandsbediening leegraakt of zo heb ik niks meer...
Ff halen dus.
Duracell batterijen zijn goed hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:07 schreef Inlognaam het volgende:
De batterijen van de action zijn redelijk slecht...
[..]
Is dat namaak?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:12 schreef Miendientje het volgende:
Die namaak duracell is inderdaad niets, maar duracell zelf zal toch wel goed zijn..
o ja dat is prutkwaliteit. is snel leeg en gaat lekken enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Miendientje het volgende:
Nee ik bedoel het merk powercell, dat ze ook bij action verkopen. Lijkt qua uiterlijk precies op duracell maar die zijn dus heel erg slecht.
ja maar dan hebben we het weer over philips.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:14 schreef trovey het volgende:
Die Philips exemplaren doen het hier anders prima.
Action heeft 10xAA Duracell pro in de aanbieding voor 3.29 of zo. Die heb ik dus genomen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:07 schreef Inlognaam het volgende:
De batterijen van de action zijn redelijk slecht...
[..]
haha dat was hier dus ook het probleem, alle apparaten stonden stil hier dus dat 10-pack was wel even nodig ;-)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Goed dat je over die Duracell batterijen begint, heb eergisteren mijn laatste 2 AA batterijen gebruikt voor 2 klokken die stilstonden. Als straks de afstandsbediening leegraakt of zo heb ik niks meer...
Ff halen dus.
quote:Hij krijgt veel reacties van lezers. Zelfs nog jaren ná de publicatie.“Een jaar geleden schreef ik in de NRC over een plastic bootje, een flauwekulletje, dat bij Action verkrijgbaar was. Dat is een rare winkelketen waar je alles kunt kopen, heel goedkoop. Het was een brandweerbootje met een waterkanonnetje dat echt zou spuiten, op batterijen. Het kostte geloof ik twee euro."
"Ik schreef precies wat ik toen dacht: dat kan niet, voor die prijs. Ik kocht het, testte het en wat bleek: het was een fantastisch bootje. Nu zijn NRC-lezers geen echte bezoekers van Action-winkels, maar er is een ware NRC-run op dat bootje geweest.”
2 volgens mij, blauwe en roze. Roze is meer voor moderne nieuwe autos, en blauwe voor de wat oudere autos.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef tomaat52 het volgende:
Hoeveel soorten koelvloeistof heeft de Action?
Thank god, ze hebben blauw.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
2 volgens mij, blauwe en roze. Roze is meer voor moderne nieuwe autos, en blauwe voor de wat oudere autos.
Je kan het beste ff kijken in je radiator welke kleur vloeistof je hebt, dan moet je die aanhouden, je mag roze en blauw niet mengen.
Ik vind het persoonlijk jammer dat ze niet meer soorten olie verkopen, zoals versnellingsbakolie.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Thank god, ze hebben blauw.![]()
Roze is voor alu-blokken.
Daar heb je een punt. Wel 3 soorten voor de motor, maar niks voor de bak of de stuurbekrachtiging. Vast te exotisch voor de Action.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk jammer dat ze niet meer soorten olie verkopen, zoals versnellingsbakolie.
Stuurbekrachtiging, wat is dat?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Wel 3 soorten voor de motor, maar niks voor de bak of de stuurbekrachtiging. Vast te exotisch voor de Action.
Iets wat die gare Mini's niet hebben.quote:
In een wagen van 2 ton is zoiets wel fijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |