Van hegron zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:07 schreef Kloonhommel het volgende:
Daarnet sprayflacons van een merk dat mij niets zegt zonnecreme en aftersun gescoord voor bij elkaar 5,50 of zoiets. Niet duur, vind het best lekker ruiken.
Ik heb nog ff gekeken of ze die wcdingen in eivorm die je open en dichter kan draaien hadden, helaas niet. Die andere dingen die er wel lagen vind ik maar niks en de spuitbus heb ik al.
Dat moet wel een berg zijn geweest dan, zeker bij de action.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:41 schreef soapie het volgende:
Bij de kassa stond voor me een vrouwtje die had voor bijna ¤60,00 chocola, marsen, brosjes ed. Niet normaal!!!
miss moest ze ergens trakteren ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:41 schreef soapie het volgende:
Bij de kassa stond voor me een vrouwtje die had voor bijna ¤60,00 chocola, marsen, brosjes ed. Niet normaal!!!
Daar kan je een flink dorp van trakteren....quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss moest ze ergens trakteren ofzo
Ja die ja...quote:
dan was ze vast burgemeesteresquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar kan je een flink dorp van trakteren....
Misschien liefdesverdriet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss moest ze ergens trakteren ofzo
Of ze koopt in voor een cafetariaquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:41 schreef soapie het volgende:
t is weer schoolreisjestijd.....quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar kan je een flink dorp van trakteren....
ik heb alleen die meuk die erop moet geprobeerd. ik heb het met slagroom opgeklopt en dat was goed te eten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:48 schreef Mixende_match het volgende:
Iemand de cupcakes van Action al uitgeprobeerd? Ik denk dat ik ze zondag ga proberen! Vast oefenen voor een groot feest
normaalgesproken wel hoor!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef Markeerstift het volgende:
weet iemand of ze in Utrecht nog spullen hebben om je fietsband te plakken?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef Aleria het volgende:
[..]
Mij best.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard....in speelgoeduitvoering.quote:
oh, haha. Dat is niks dus? of houd je sowieso niet van schemerlampjes hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:19 schreef lady-wrb het volgende:
action heeft idd wel schemerlampjes, maar daar wil ik niet bij in de buurt gezien worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |