mw2 meet bij stoma zijn fuifje. Komen er ook 16 jarige meisjes voor KKquote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:50 schreef KoningStoma het volgende:
die muziek gewoon aan zetten bij mijn volgende fuif haha iedereen lkkr feesten
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer achter die vadsige draken van je aan
Hij weet niet eens wat ie met die oudere vrouwen moet doen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mw2 meet bij stoma zijn fuifje. Komen er ook 16 jarige meisjes voor KK?
Koffie en plakje cake aanbieden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij weet niet eens wat ie met die oudere vrouwen moet doen...
Nick zit nog in de ontkenningsfasequote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso slaat die post van Rossdale nergens op, lekker laten zeveren
valt weinig te ontkennenquote:
Je geeft eindelijk toe dat je geen verstand hebt van voetbal en dat het onzinnig is om er over te bitchen?quote:
quote:Netherlands striker Klaas-Jan Huntelaar finished as UEFA EURO 2012's top scorer overall thanks to his 12 qualifying goals, a combined tally two more than Portugal's Cristiano Ronaldo and Germany striker Miroslav Klose, whose team-mate Gomez managed nine goals in qualifying and the final tournament.
Dat maak jij er van. Maar als jij daar happy mee bent, ga je gang.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je geeft eindelijk toe dat je geen verstand hebt van voetbal en dat het onzinnig is om er over te bitchen?
Inderdaad, dat is Stefquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah fijn om nu iemand te hebben die er gewoon verstand van heeft.
Ik had het toch tegen jou?quote:
Toivonen is overduidelijk beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had het toch tegen jou?![]()
en trouwens, iemand die Anita als de beste middenvelder van de Eredivisie ziet, kun je niet serieus nemen.
quote:Vrouwelijke testcoureur zwaargewond bij ongeluk F1
HOOFDDORP - De vrouwelijke testcoureur van F1-team Marussia, Maria de Villota, is dinsdagochtend betrokken geweest bij een zwaar ongeluk tijdens een test in Duxford.
Foto: ProShots De 32-jarige Spaanse is zwaargewond over gebracht naar het ziekenhuis. De coureur zou vechten voor haar leven.
Het ongeluk vond even na tien uur (Nederlandse tijd) plaats.
Ik las de pagina van onder naar boven (geen idee waaromquote:
Dat jij niet doorhebt dat Stef zwaar hard zit te trollen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had het toch tegen jou?![]()
en trouwens, iemand die Anita als de beste middenvelder van de Eredivisie ziet, kun je niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |