Waar verhaal.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo? Dan lijkt het toch niet meer op de serie
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo? Dan lijkt het toch niet meer op de serie
Zucht...quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen aanmelden samen met de vrouw voor open water duik cursus.
Mensen hier met padi? tauch? (it's in the name)
Ik snap nie?quote:
Maar niemand luistert toch naar hem XDquote:Op maandag 2 juli 2012 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga mijn padi halen in oktober en kk heeft een half topic volgeblaat dat padi minderwaardig is.
Deze man begrijpt het!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar niemand luistert toch naar hem XD
Het maakt niet eens uit via wat je het doet. Gaat erom dat je straks onderwater sex kan hebben
als jij vergeten bent dat je nog een biertje van nick krijgt voor het winnen van de EK poulequote:Op maandag 2 juli 2012 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer doen we een meet want ik krijg nog een biertje van Nick omdat ik de EK poule heb gewonnen
Nooit. Ik ga het in mijn arm krassen net zoals de post van Rossquote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als jij vergeten bent dat je nog een biertje van nick krijgt voor het winnen van de EK poule
post van ross?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit. Ik ga het in mijn arm krassen net zoals de post van Ross
Is dat zo ja? Mkay dan krijg jij een biertjequote:Op maandag 2 juli 2012 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer doen we een meet want ik krijg nog een biertje van Nick omdat ik de EK poule heb gewonnen
Hmm? Wat wil je nu eigenlijk precies zeggen?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als jij vergeten bent dat je nog een biertje van nick krijgt voor het winnen van de EK poule
doe eerst een poging tot het begrijpen van de zin, als stef het snap moet jij dat ook kunnen jochiequote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Mkay dan krijg jij een biertje
[..]
Hmm? Wat wil je nu eigenlijk precies zeggen?
quote:
Wel alleen het laatste gedeeltequote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan sta ik nog steeds 3e met mijn bazenvoorspelling
Ha-ha en die knullies hier denken dat ze verstand van voetbal hebbenVanaf nu af aan heeft alleen Stef recht om te zeuren over voetbal
aaah oke, ja zou ik ook doen als ik jou was, zeker voor volgend voetbal seizoenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
Wel alleen het laatste gedeelte
Ja wel begrepen, deed er alleen iets langer over. maar dat krijg je met vmbo hequote:Op maandag 2 juli 2012 20:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
doe eerst een poging tot het begrijpen van de zin, als stef het snap moet jij dat ook kunnen jochie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |