Vraagje, ik ben dus weer druk bezig, zit er weer helemaal in.
Heb alleen een probleempje en heb al even zitten zoeken, maar kom er toch niet uit.
Ik heb onderstaande en dan de LINKER variant:
![Two-way-roro-station.PNG]()
Nu staat hier op de wiki de volgende tekst bij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb dit station met deze setup dus "in" een lijn van mij. Dit station staat naast een Powerplant, dus er zijn treinen (2 nog maar) kolen naartoe aan het brengen. Terwijl andere treinen alleen passeren (met non-stop routes).
Nu dus mijn probleem:Als 1 kolentrein aankomt, gaat deze lossen. Dan passeren er andere treinen via het andere perron.
Als de kolentrein klaar is met lossen, moet deze omdraaien op het station (deze optie heb ik aanstaan). Maar als er op dat moment een andere trein aan het passeren is, draait de kolentrein niet, maar rijdt "door" en probeert met een 90 graden bocht het station aan de andere kant weer in te rijden. Maar daar krijgt hij dan een rood sein, omdat de passerende trein ook dat perron doorkomt. Met als gevolg dat de kolentrein de hele boel blokkeert en vervolgens aan beide kant van het station allemaal treinen muurvast staan, die willen passeren...
Misschien iemand tips?
Als ik de wiki tekst namelijk goed lees, wat ik naar mijn idee doe, dan zou dit prima moeten werken...
[ Bericht 2% gewijzigd door Vinno op 11-12-2012 10:46:55 ]