Gewoon voortaan alleen maar Nederlanders de ruimte insturen. Dat slappe gedoequote:Op zondag 1 juli 2012 10:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Die andere twee zijn volgens mij maar mietjes![]()
In de capsule vocht hij met André wie er het eerst naar buiten mocht, en André heeft gewonnen.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:02 schreef Steward het volgende:
Ben toch nog wel ff benieuwd wat er met die Amerikaan is gebeurd. Het schijnt wel allemaal goed te zijn volgens nasa tv.
Gelukkig.twitter:Nienkemper twitterde op zondag 01-07-2012 om 11:31:49De ESA in Noordwijk meldt dat het ook goed gaat met NASA astronaut Don Pettit. @astro_andre #Andrekuipers reageer retweet
Pff..eind goed al goed..quote:Op zondag 1 juli 2012 11:45 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig.twitter:Nienkemper twitterde op zondag 01-07-2012 om 11:31:49De ESA in Noordwijk meldt dat het ook goed gaat met NASA astronaut Don Pettit. @astro_andre #Andrekuipers reageer retweet
quote:Op zondag 1 juli 2012 11:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de capsule vocht hij met André wie er het eerst naar buiten mocht, en André heeft gewonnen.
Aviodromequote:Op zondag 1 juli 2012 12:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou wel leuk zijn als die naar het Aviodrome kwam.
Space Expo. bestaat die nog eigenlijk?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Aviodrome![]()
Als we de capsule "krijgen" dan gaat ie naar ESTEC Noordwijk
Ja daar was vandaag de live uitzending op ned1quote:Op zondag 1 juli 2012 13:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Space Expo. bestaat die nog eigenlijk?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 1 juli 2012 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoeveel zou die nou verdient hebben in zo'n half jaar?
9g.quote:Tijdens de landing, waarbij de snelheid terugliep van 28.000 kilometer per uur naar stilstand, stonden Kuipers en zijn twee mede-ruimtereizigers bloot aan krachten tot negen keer de zwaartekracht.
46.200 euroquote:Op zondag 1 juli 2012 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoeveel zou die nou verdient hebben in zo'n half jaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |