Amsterdamse Bos is leuk, kan je ook zwemmen of een kano hurenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef Zocalo het volgende:
Wat zijn chille plekjes met dit weer? Naast de parken (geen water), Blijburg (te ver weg) of het stenen hoofd (liggen in de hondenkak)?
Ik weet niet hoe lang je al staat ingeschreven, maar houd anders studentenwoningweb in de gaten. Binnenkort gaan er weer containers op de Stavangerweg in de aanbieding. 320, alles inclusief met eigen douche.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:48 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Shit, wederom afgewezen na hospiteren. Dacht nog wel dat het zo goed klikte met de bewoonster.
Ze had 791 aanmeldingen via kamernet!
Als iemand iets weet voor max 450,-, maak me gek!
Ik heb nu alleen een betaald account bij kamernet. Is Studentenweb de moeite om een account voor aan te maken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:58 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je al staat ingeschreven, maar houd anders studentenwoningweb in de gaten. Binnenkort gaan er weer containers op de Stavangerweg in de aanbieding. 320, alles inclusief met eigen douche.
Officieel staat er dat de containers over een jaar gesloopt gaan worden, maar daar hoef je je voorlopig niet echt zorgen om te maken. Toen ik er drie jaar geleden kwam wonen, werd mij verteld dat ik er na een half jaar al uit zou moeten. Inmiddels woon ik er nog steeds. Het bouwproject dat er eigenlijk moet komen ligt door de crisis nog wel paar jaar op zijn gat.
Sjezus, wat een geld voor een konijnenhok. Ik verhuis binnenkort lekker naar Almere, heb 3 keer zoveel huis voor dat geld. Ja, dan maar Almerequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:03 schreef -Miauw- het volgende:
Iemand nog op zoek naar een (onbetaalbare) net gerenoveerde studio midden in de Pijp? 30 m2 en ¤800 exc. Een mooie keuken en fijne badkamer en erg licht door de drie grote ramen. Het is een kleine studio maar wel een prettige indeling zodat je niet met je hoofd tegen het fornuis hoeft te liggen
Ja. Al heb je wel te maken met een wachtlijst. Als je je nu inschrijft hoef je voorlopig nog niet te rekenen op een kamer. Wellicht over een half jaar, maar dan moet je rekening houden met een kamer in Diemen, Osdorp of Noord.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:04 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen een betaald account bij kamernet. Is Studentenweb de moeite om een account voor aan te maken?
Precies, Almere.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Sjezus, wat een geld voor een konijnenhok. Ik verhuis binnenkort lekker naar Almere, heb 3 keer zoveel huis voor dat geld. Ja, dan maar Almere
Heb je tenminste niet van die stinkgrachtenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Precies, Almere.
Moet ik nog meer zeggen?
Ik zou er zelf ook nooit zoveel geld voor willen betalen maar Almere is toch weer het andere uiterste hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Sjezus, wat een geld voor een konijnenhok. Ik verhuis binnenkort lekker naar Almere, heb 3 keer zoveel huis voor dat geld. Ja, dan maar Almere
Stinkgrachtenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je tenminste niet van die stinkgrachten
En de meeste mensen laten zich lekker leiden door vooroordelen, maar dat geeft nietEn het is minder dan Amsterdam ja, maar daar is de prijs ook naar.
Tja, keuzes maken, je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:44 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou er zelf ook nooit zoveel geld voor willen betalen maar Almere is toch weer het andere uiterste hoor![]()
Zekerquote:Maarre fijn huis gevonden?
Hangt er beetje vanaf waarheen, maar Centrum -> Centraal is 23 minutenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:48 schreef eriksd het volgende:
Je zit wel binnen no-time in Amsterdam. Dat scheelt. Trein 15 minuten toch ofzo?
Almere heeft niet eens een eigen topic in dit subforumquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, keuzes maken, je kan niet alles hebben
[..]
Zeker
Ik heb eerlijk gezegd ook niet heel veel met Amsterdam, dat scheelt ook
Wat?!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Almere heeft niet eens een eigen topic in dit subforum
Goed zo, aanpakken die gasten. Beetje dit topic bevuilen, hoe durven ze!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Almere heeft niet eens een eigen topic in dit subforum
Ik kreeg al lasogen van pagina 1. Man man man.quote:
Oh je hebt gelijk! De topics vliegen er doorheen, ik zag het niet eens johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk! De topics vliegen er doorheen, ik zag het niet eens joh
Ik ben het Zeeland-topic gewend, daar gaat het net zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kreeg al lasogen van pagina 1. Man man man.
Je zult je vast snel thuis voelen in (het topic over) Almerequote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben het Zeeland-topic gewend, daar gaat het net zo
Proef ik sarcasme?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je zult je vast snel thuis voelen in (het topic over) Almere
Wat een liefde in dit topic.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Proef ik sarcasme?Want ik zie de overeenkomst verder niet echt
Ik plaag je maarquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Proef ik sarcasme?Want ik zie de overeenkomst verder niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |