SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Misschien moet je een UserIcon van een gevulde koek nemen...?quote:
Inderdaadquote:
Hilariteitsprijs misschien wel, maar die moeten we delenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:25 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, de originaliteitsprijs win ik er niet mee, maarja
Is lekker voor bij de koffie trouwensquote:Op zondag 1 juli 2012 01:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien moet je een UserIcon van een gevulde koek nemen...?
hhahahahaquote:Op zondag 1 juli 2012 01:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien moet je een UserIcon van een gevulde koek nemen...?
Inkoppertjequote:
Welterusten!quote:
Allemaal op zekerquote:Op zondag 1 juli 2012 01:30 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik zal eens een leuk plaatje gaan zoeken maar de koek is op
Ik heb nog een plak cake voor jequote:Op zondag 1 juli 2012 01:30 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik zal eens een leuk plaatje gaan zoeken maar de koek is op
Hier ist ook vrij stilquote:
Ik zie niet wat het isquote:
Bolletje vol beschuit?quote:
Echt harde taal zal het niet worden nee.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zouden wij daar nog slapper van gaan ouwehoeren?
U is amazingquote:Op zondag 1 juli 2012 01:43 schreef automatic_ het volgende:
Kper; http://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
Maar wel vol van genoegenquote:
Waarover dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel gek eigenlijk die meets. Na zo'n meet moet ik altijd zoveel nadenken of zo
Hoezo?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel gek eigenlijk die meets. Na zo'n meet moet ik altijd zoveel nadenken of zo
Ja, ik verander nogal snel van gedachtenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:48 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
en je wilde mijn koekje niet eens hebben
Oooo zo, hahaquote:Op zondag 1 juli 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon, al die prikkels verwerken en zo. Ik ga vanavond in elk geval heeel vast slapen!![]()
Als je er maar een goed gevoel bij had, dan is het toch goedquote:Op zondag 1 juli 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Gewoon, al die prikkels verwerken en zo. Ik ga vanavond in elk geval heeel vast slapen!![]()
Ik begon na het drankje gewoon in te kakken, daarom was ik al naar huis gegaan, gewoon omdat ik moe was.quote:
Ow, ik blijf denk ik nog eventjes zolang het gezellig is hierquote:Op zondag 1 juli 2012 01:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je er maar een goed gevoel bij had, dan is het toch goed
Welterusten alvast!
Mss wel het beste wat ik vandaag gehoord hebquote:Op zondag 1 juli 2012 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik begon na het drankje gewoon in te kakken, daarom was ik al naar huis gegaan, gewoon omdat ik moe was.
Maar vond het wel een top-dag!
Truste alvast, ik vond het persoonlijk heel tof om eens van iedereen de persoon achter de ui te leren kennen, omdat we met zo'n grote groep waren heb ik niet met iedereen uitgebreid kunnen spreken, maar het is me bij iedereen positief bevallen hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
ik niet.........ik heb vast een nachtmerrie over koekjesquote:Op zondag 1 juli 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Droom dan over mn cakequote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik niet.........ik heb vast een nachtmerrie over koekjes
Ja, vind het ook jammer dat ik niet iedereen heb kunnen sprekenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Truste alvast, ik vond het persoonlijk heel tof om eens van iedereen de persoon achter de ui te leren kennen, omdat we met zo'n grote groep waren heb ik niet met iedereen uitgebreid kunnen spreken, maar het is me bij iedereen positief bevallen hoor.
Jij praat de volgende keer dan waarschijnlijk over koekjes en kalfjesquote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Hehe, hoezo dat dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Gevulde koekjes... waar je een vol gevoel van krijgt...quote:Op zondag 1 juli 2012 01:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet was Weissneusquote:Op zondag 1 juli 2012 01:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss wel het beste wat ik vandaag gehoord heb
Dit. Ik heb zelden zo'n plezier gehad met een groep onbekenden. Vond het echt enorm leuk allemaalquote:Op zondag 1 juli 2012 01:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Truste alvast, ik vond het persoonlijk heel tof om eens van iedereen de persoon achter de ui te leren kennen, omdat we met zo'n grote groep waren heb ik niet met iedereen uitgebreid kunnen spreken, maar het is me bij iedereen positief bevallen hoor.
Meneer Weissman voor jouquote:Op zondag 1 juli 2012 01:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet was Weissneus![]()
Oh?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou vraag dat maar aan die 2 melige heren
Het scheelt heel veel dat we elkaar al een beetje kennen van hier, dat maakt het een stuk makkelijker, voor mij althans wel, anders was ik veel stiller geweest, en hadden we het waarschijnlijk ook niet over gevulde koeken gehadquote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit. Ik heb zelden zo'n plezier gehad met een groep onbekenden. Vond het echt enorm leuk allemaal
Ok.quote:
Nou? Heren? Verklaart U nader bittequote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Inderdaad niet. Was gewoon eng soms hoe we elkaar aanvulden, tot hilariteit van de restquote:Op zondag 1 juli 2012 01:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het scheelt heel veel dat we elkaar al een beetje kennen van hier, dat maakt het een stuk makkelijker, voor mij althans wel, anders was ik veel stiller geweest, en hadden we het waarschijnlijk ook niet over gevulde koeken gehad
Ik had laatst een melige oliebol, die zei dat ie een appelflap was.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Daar had je eigenlijk bij moeten zijn, is erg lastig zo uit te leggenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou? Heren? Verklaart U nader bitte
Wat is het verhaal achter het koekje?
De eerste keer dat ik naar een meet ging (was begin dit jaar) hadden we van tevoren al op tinychat met de webcam gechat. Dat maakte het gelijk veel makkelijker om mensen te herkennen want je kende hun van gezicht alquote:Op zondag 1 juli 2012 01:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het scheelt heel veel dat we elkaar al een beetje kennen van hier, dat maakt het een stuk makkelijker, voor mij althans wel, anders was ik veel stiller geweest, en hadden we het waarschijnlijk ook niet over gevulde koeken gehad
Dat had ik laatst ook, toen plette ik hem en toen zei ik: nu ben je een pannenkoek.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had laatst een melige oliebol, die zei dat ie een appelflap was.
Hehe, ok. Ja, ik begon op een gegeven moment gewoon moe te worden. Heb nu al 3 uur geslapen en ga straks voor ronde 2quote:Op zondag 1 juli 2012 01:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar had je eigenlijk bij moeten zijn, is erg lastig zo uit te leggen
ja daarom mocht hij het aan jullie vragenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar had je eigenlijk bij moeten zijn, is erg lastig zo uit te leggen
Eigenlijk is het onze schuld dan ook hequote:Op zondag 1 juli 2012 01:59 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja daarom mocht hij het aan jullie vragen
Hulde voor deze user die uit onbaatzuchtigheid een deel van de schuld op zich neemtquote:Op zondag 1 juli 2012 02:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk is het onze schuld dan ook he
Je UI is wegquote:Op zondag 1 juli 2012 01:59 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja daarom mocht hij het aan jullie vragen
dat wordt dan toch een keer dat koekje van eigen deeg voor julliequote:Op zondag 1 juli 2012 02:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk is het onze schuld dan ook he
Zo ben ikquote:Op zondag 1 juli 2012 02:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hulde voor deze user die uit onbaatzuchtigheid een deel van de schuld op zich neemt
Wel een gevuld koekje dan hequote:Op zondag 1 juli 2012 02:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dat wordt dan toch een keer dat koekje van eigen deeg voor jullie
Dit, zie ik weer zo'n saai grijs gezichtje, had ik het net voor mekaar dat ik ook de ui's kon zien op de pad.quote:
Ja, haha. Dit is niet zo duidelijkquote:Op zondag 1 juli 2012 02:04 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
morgen ff kijken of ik hem wat duidelijker kan maken
Smileys ook gevonden...? Hahaquote:Op zondag 1 juli 2012 02:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, zie ik weer zo'n saai grijs gezichtje, had ik het net voor mekaar dat ik ook de ui's kon zien op de pad.
Edit: goed zo![]()
Nu nog een feestje?quote:Op zondag 1 juli 2012 02:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Hey auto, hoor ik toch nog Paul Elstak door dat feestje hier in de straat
Echt? Haha. Ik heb het ook nog even opgezetquote:Op zondag 1 juli 2012 02:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Hey auto, hoor ik toch nog Paul Elstak door dat feestje hier in de straat
Ik luister iets heel anders, gamer die ik benquote:Op zondag 1 juli 2012 02:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt? Haha. Ik heb het ook nog even opgezet
Zet hem dan wat zachter want ik kan het hier horenquote:Op zondag 1 juli 2012 02:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt? Haha. Ik heb het ook nog even opgezet
En de rust keert weder in Oudenboschquote:Op zondag 1 juli 2012 02:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, maar ze taaien wel af geloof ik, ik hoor veel houdoes in ieder geval
Ja, sorry! Staat nu uitquote:Op zondag 1 juli 2012 02:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zet hem dan wat zachter want ik kan het hier horen
Mooi tochquote:Op zondag 1 juli 2012 02:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach, ik slaap nog niet, dus mij maakt het niet uit
Welterusten!quote:
Ik heb een beetje haat-liefde verhouding met m'n bioritmequote:Op zondag 1 juli 2012 02:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kakte in de auto ff in, maar nu ben ik weer wakker![]()
I love my bioritme
Daar had ik op de motor geen tijd voorquote:Op zondag 1 juli 2012 02:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kakte in de auto ff in, maar nu ben ik weer wakker![]()
I love my bioritme
Ach gossie...meid toch, het is watquote:Op zondag 1 juli 2012 02:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar had ik op de motor geen tijd voor
Je kon goed merken dat het geregend had, tijdens een remactie blokkeerde mijn achterwiel een fractie van een seconde. Voelde hem gaan maar hield hem nog onder controle. Was wel even schrikken
Ik ben verstandig en ik duik er ook zo in denk, biertje is toch bijna op, en dan zijn de katten ook blij want dan krijgen ze weer een snoepjequote:Op zondag 1 juli 2012 02:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi toch
Ik voel de vermoeidheid toeslaan maar ben nog wakker
Hou ook van jouquote:
Same here, het is een lange dag geweestquote:Op zondag 1 juli 2012 02:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben verstandig en ik duik er ook zo in denk, biertje is toch bijna op, en dan zijn de katten ook blij want dan krijgen ze weer een snoepje
Ik ook, voor mij zou het beter zijn om bijv. op mijn werk een paar uur later te beginnen, en dan tot wat later door te gaan. Maarja, we zitten met openingstijden dus dan gaat dat niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje haat-liefde verhouding met m'n bioritme
Met een voldaan gevoel onder de dekens kruipenquote:Op zondag 1 juli 2012 02:16 schreef mutsieflutsie het volgende:
ja ik ga zo ook lekker slapen denk ik
Je kan helaas niet alles hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 02:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ook, voor mij zou het beter zijn om bijv. op mijn werk een paar uur later te beginnen, en dan tot wat later door te gaan. Maarja, we zitten met openingstijden dus dan gaat dat niet.
Welterusten!quote:
Ik zei toch dat het een aardige knal was.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:45 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik heb me goed vermaakt! Thanks!
[..]
Holy shitDie arme kinderen
'Vandaag' was nog maar net begonnen.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss wel het beste wat ik vandaag gehoord heb
Ongezondheid!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, geen idee. Ben klaarwakker dus dan kan ik er beter uit gaan.quote:
Dat wilde ik doen maar toen moest ik niezen.quote:Op zondag 1 juli 2012 09:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij niet, ik heb jou nog niet 'goedemorgen' zien typen.
Ik blijf gewoon in bed liggenquote:Op zondag 1 juli 2012 09:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ben klaarwakker dus dan kan ik er beter uit gaan.
Autoquote:
Ik lig op de bank, zo serie aanzetten.quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 1 juli 2012 09:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen maar toen moest ik niezen.
Goedemorgen!!
Luie zondag weer?quote:
nachtmerries gehad over koekjes?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Goedemiddag alweer, slecht geslapen hiero, gelukkig is het zondag dus dat betekent maximum chillmode. Zometeen ook maar eens ff wat brood in de oven gooien.
Nee, ik liep in het bos en toen kwam ik een wolf tegen verkleed als vrouw die me een koekje aanbood, maar ik weigerde, was op weg naar oma, dus jaquote:
laat me raden een met rood haarquote:Op zondag 1 juli 2012 12:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, ik liep in het bos en toen kwam ik een wolf tegen verkleed als vrouw die me een koekje aanbood, maar ik weigerde, was op weg naar oma, dus ja
Een gevuld koekje dan wel, want het mandje is helemaal volquote:
Echt, sliep om 4 uur nog niet volgens mijquote:
Shit, dus je was helemaal alleen in het topic!quote:Op zondag 1 juli 2012 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt, sliep om 4 uur nog niet volgens mij
een van mn katten is weg en de andere is nu helemaal over de emmer.....werd gek van dat beestquote:Op zondag 1 juli 2012 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt, sliep om 4 uur nog niet volgens mij
Hee, wat doe jij op fok? Hup, aan de slag jij luie drommel!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie middag![]()
Wie kan mij motiveren om schoon te gaan maken?
Dank jequote:Op zondag 1 juli 2012 13:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee, wat doe jij op fok? Hup, aan de slag jij luie drommel!
Over de emmer? Je bedoelt toch niet dat ie dood is he? Das zieligquote:Op zondag 1 juli 2012 12:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
een van mn katten is weg en de andere is nu helemaal over de emmer.....werd gek van dat beest
Ach, ik heb ook nog wat dingetjes te doen, maar heb tot vanavond om even af te wassen, dus nog genoeg tijd om te fokkenquote:
Ik niet moet ook nog naar een verjaardag toe. Afwas is al wel gedaanquote:Op zondag 1 juli 2012 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook nog wat dingetjes te doen, maar heb tot vanavond om even af te wassen, dus nog genoeg tijd om te fokken
Veel plezier vandaagquote:Op zondag 1 juli 2012 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet moet ook nog naar een verjaardag toe. Afwas is al wel gedaan
Als in naar buiten gegaan en nog niet terug gekomen?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
een van mn katten is weg en de andere is nu helemaal over de emmer.....werd gek van dat beest
Leer mij dat ook eens, ik heb hier ook nog het één en ander te doen, maar de zin ontbreekt compleet.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
Zo weer een beetje verder met schoonmakenik ben goed
Als dit programma of cd afgelopen is ga ik dit doen en dan ook doen. Dat werkt meestal wel bij mij.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Leer mij dat ook eens, ik heb hier ook nog het één en ander te doen, maar de zin ontbreekt compleet.
Ik moet me meestal echt naar zulke karweitjes slepen. Maarja, zal straks als ik wat minder duf ben eens beginnen met de afwas, dat is in ieder geval het minste werk.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dit programma of cd afgelopen is ga ik dit doen en dan ook doen. Dat werkt meestal wel bij mij.
Zelfde probleem hierquote:Op zondag 1 juli 2012 13:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik moet me meestal echt naar zulke karweitjes slepen. Maarja, zal straks als ik wat minder duf ben eens beginnen met de afwas, dat is in ieder geval het minste werk.
Waar is die ene dan naartoe?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
We zouden het leger in moeten gaan voor wat disciplinequote:Op zondag 1 juli 2012 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfde probleem hierhuishouden doen geen zin dus doe ik het niet etc.
Andere dingen ook
Neuh, lag in bed maar kon niet slapenquote:Op zondag 1 juli 2012 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, dus je was helemaal alleen in het topic!
Ten hut!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
We zouden het leger in moeten gaan voor wat discipline
Doe maar nietquote:Op zondag 1 juli 2012 13:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
We zouden het leger in moeten gaan voor wat discipline
ja dus hoop niet dat er iets is gebeurdquote:Op zondag 1 juli 2012 13:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als in naar buiten gegaan en nog niet terug gekomen?
Ocharm, hoop inderdaad niet dat het arme beestje nu eenzaam door Hank looptquote:Op zondag 1 juli 2012 13:41 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja dus hoop niet dat er iets is gebeurd
Woont er niemand in Hank dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ocharm, hoop inderdaad niet dat het arme beestje nu eenzaam door Hank loopt
Niet zo wijsneuzig.quote:
Okequote:
Kat nog steeds weg?quote:
Poezebeest nog niet terug?quote:
Mogen ze naar buiten of niet? Die van mij mogen niet verder dan het balkon. Ik zou er niet aan moeten denken dat ze buiten lopenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:41 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja dus hoop niet dat er iets is gebeurd
Mjah, je hebt mensen erbij die op zijn zachts gezegd niet zo dol zijn op katten.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mogen ze naar buiten of niet? Die van mij mogen niet verder dan het balkon. Ik zou er niet aan moeten denken dat ze buiten lopen
Mensen die haten op kattenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, je hebt mensen erbij die op zijn zachts gezegd niet zo dol zijn op katten.
Nou ja, dat ook wel, maar meer het verkeer enzo, dat zouden die van mij niet echt kunnen handelen, zeker niet omdat ze dus nooit buiten komen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, je hebt mensen erbij die op zijn zachts gezegd niet zo dol zijn op katten.
Dat ook dus, maar ik zou eerder bang zijn voor dierenbeulen dan het verkeer denk ik. Daarom goed dat je echte huiskatten hebtquote:Op zondag 1 juli 2012 14:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ja, dat ook wel, maar meer het verkeer enzo, dat zouden die van mij niet echt kunnen handelen, zeker niet omdat ze dus nooit buiten komen.
Ik vind het leuke dieren, en mijn zus heeft er een. Heb er wel een hekel aan als de kat van de buren in de voortuin aan het schijten is geweest.quote:
huh?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook dus, maar ik zou eerder bang zijn voor dierenbeulen dan het verkeer denk ik. Daarom goed dat je echte huiskatten hebt
Nat gooien die katquote:Op zondag 1 juli 2012 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het leuke dieren, en mijn zus heeft er een. Heb er wel een hekel aan als de kat van de buren in de voortuin aan het schijten is geweest.
Goeie binnenkomerquote:Op zondag 1 juli 2012 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh?
de kans dat je kat gekilled word door iemand met een poezen trauma omdat zijn moeder meer van fluffie hield dan van hem is echt een stuk kleiner dan dat ie gewoon plat gereden word lijkt me
maar goed
goedemiddag!!
Wel irritant inderdaad. Bijna net zo irritant als blaffende hondenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Probleem is, ze doen het vaak 's nachts
Dat dus.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goedemiddag!quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeiemiddag LaPeach (LP?)
Hoe was het?
Hahaha ja half uurtje geleden binnen gestaptquote:Op zondag 1 juli 2012 14:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Ik zie dat je de reis hebt overleefd
"Het Hotelavontuur van LaPeach."quote:Op zondag 1 juli 2012 14:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]
[..]
Hahaha ja half uurtje geleden binnen gestaptnu bijkomen van de korte maar zeer gezellige nacht
![]()
en van de dag/avond zelf natuurlijk
![]()
Hotel was ook primade fles wijn is op gegaan
Ik denk iedereen welquote:Op zondag 1 juli 2012 14:53 schreef MsMessy het volgende:
En ook ik ben een half uur thuis nu
Heb echt een hele gezellige dag gehad
Vond het wel een beetje erg grote groep, maar ben blij dat iedereen zich heeft vermaakt.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk iedereen welHoor alleen positieve geluiden en dat wil best wat zeggen vind ik. Ik denk dat niemand had verwacht dat het zo goed en zo gezellig zo gaan
oh, moet ik al weer gaanquote:
Haal een emmer tijgerstront bij Stichting Pantera.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed nieuws dusquote:
Samzzquote:Op zondag 1 juli 2012 17:34 schreef Samzz het volgende:
Oh en hoi. En ik ga mijn mening niet geven over katteneigenaren
.
ach van mij mag je hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 17:34 schreef Samzz het volgende:
Oh en hoi. En ik ga mijn mening niet geven over katteneigenaren
.
Jeej!quote:
alles is goed, behalve dat ze honger had hahahahaquote:Op zondag 1 juli 2012 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jeej!
Niks aan de hand met d'r verder?
Hoe laat is het eigenlijk geworden?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
alles is goed, behalve dat ze honger had hahahaha
10 a 15 over 12 ongeveer?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet ook niet meer hoe laat we weg zijn gereden
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 juli 2012 18:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
alles is goed, behalve dat ze honger had hahahaha
Was ook lekker rustig op de wegquote:Op zondag 1 juli 2012 18:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt, toen ik de garage uit reed was het 00.13 op de telefoon..
WTF inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2012 19:04 schreef JK1982 het volgende:
Grrr! Ik kan dat niet uitstaan hè..
Ik reageer net op een paar simpele 15" (!) velgen (met gebruikte banden) voor de Saab op Marktplaats. Er stond bij t.e.a.b., dus ik vraag netjes wat voor prijs ze zelf ongeveer in gedachten hebben. Er was inmiddels een bod van ¤ 75,= gedaan.
Krijg ik als reactie terug: "Een nieuwe set kost momenteel ¤ 1.200,—, zonder banden. Ik zou zeggen doe een bod."
Ik heb ze maar laten weten dat ik geen bod doe, omdat ze überhaupt al over die prijs durven te beginnen. Die lui denken er zeker de hoofdprijs voor te krijgen
kun jij vliegen ofzo.......als ik tegen 1 uur thuis was kan jij nooit 1 uur thuis zijn geweest volgens mijquote:Op zondag 1 juli 2012 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik was ook om 1 uur thuis ongeveer. Ondanks dat het wat nat was heb ik goed door kunnen rijden
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:04 schreef JK1982 het volgende:
Grrr! Ik kan dat niet uitstaan hè..
Ik reageer net op een paar simpele 15" (!) velgen (met gebruikte banden) voor de Saab op Marktplaats. Er stond bij t.e.a.b., dus ik vraag netjes wat voor prijs ze zelf ongeveer in gedachten hebben. Er was inmiddels een bod van ¤ 75,= gedaan.
Krijg ik als reactie terug: "Een nieuwe set kost momenteel ¤ 1.200,—, zonder banden. Ik zou zeggen doe een bod."
Ik heb ze maar laten weten dat ik geen bod doe, omdat ze überhaupt al over die prijs durven te beginnen. Die lui denken er zeker de hoofdprijs voor te krijgen
Ja, ik vraag het maar meestal gewoon netjes, ook al staat er 'bieden' of 'tegen elk aannemelijk bod'.quote:
Ik had flink doorgereden blijkbaarquote:Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
kun jij vliegen ofzo.......als ik tegen 1 uur thuis was kan jij nooit 1 uur thuis zijn geweest volgens mij
True, maar voor 1200 is tijdelijk wel lekker duurquote:Op zondag 1 juli 2012 19:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het maar meestal gewoon netjes, ook al staat er 'bieden' of 'tegen elk aannemelijk bod'.
Ze hebben ongetwijfeld wel een prijs in gedachten namelijk. Maargoed, graag of niet hoor, dan kijk ik wel verder. Eerlijk gezegd heb ik toch liever 1 of 2 inches groter. Maargoed, voor tijdelijk was het wel leuk geweest..
Dan heb je keurig gereden dus..quote:Op zondag 1 juli 2012 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had flink doorgereden blijkbaarMijn navigatie gaf aan 5 over 1, en toen kwam ik ook voor het huis tot stilstand
Ik rijd altijd keurigquote:Op zondag 1 juli 2012 19:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan heb je keurig gereden dus..
Ik had het vroeger wel eens als ik midden in de nacht nog naar huis moest vanuit Harderwijk. Grootste deel van de rit is 1 lange rechte weg, en dan was dan gewoon volgas naar huis.
Sms'te ik na een net iets meer dan een kwartier dat ik thuis was
mijn mammie had voor mij gekooktquote:
Altijd goedquote:
Iedereen wel zo'n beetje geloof ikquote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Daalder82 het volgende:[/b]
Ik had eten gekookt door mijn moeder uit de vriezer gepakt en dat warm gemaakt. Over slaap gesproken, ik ben de hele dag al lam en lui.
Ik ben klaar wakker en nergens last vanquote:
Pff deel een beetje met mij danquote:Op zondag 1 juli 2012 20:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben klaar wakker en nergens last van
ja same herequote:
Haha ja herkenbaarquote:Op zondag 1 juli 2012 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja same here
ik had moeten leren maar het gaat echt niet
2 nachten op stap word toch echt te zwaar als je het nooit meer doet
Iedereen vraagt om een beetjequote:Op zondag 1 juli 2012 20:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Pff deel een beetje met mij danIk sliep pas om 6:00 uur ofzo en was rond 10:00 uur weer wakker
ik ook!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Haha ja herkenbaarIk was vroeger toch echt wel wat gewend maar tegenwoordig
![]()
Je wordt gewoon.. ehm..quote:Op zondag 1 juli 2012 20:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Haha ja herkenbaarIk was vroeger toch echt wel wat gewend maar tegenwoordig
![]()
Ach ja... Nu de tour!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk ook wel jammer, terwijl ik nooit voetbal kijk
Le Tourquote:
Ik val meestal het laatste half uur in hahaquote:
Goeie wending van de zinquote:Op zondag 1 juli 2012 20:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je wordt gewoon.. ehm..![]()
.. vast wel weer uitgerust wakker morgen!
Komt die ook nog jaquote:
Jup! En daarna OS.quote:
Nog geen kwartier inderdaad als ik het goed gezien heb.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup! En daarna OS.
Damn.. Ik ben moe...! Neefje en nichtje wilde gaan zwemmen... Ja... Ik ga wel mee... Dat heb ik geweten !
Jaaaaaaaaaaa, Spanjeeee![]()
waarom ben je down dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
Leuke verjaardag gehad van een collega vanmiddagVoelde beetje down/moe meets zijn en blijven toch vermoeiend
Ach het is gewoon dat ik mijn in groepen snel ongemakkelijk voel. En dat vind ik soms best vervelend. Ik probeer mij er niet te veel over na te denken.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb niet zoveel last van de meet gehad
joh dat heeft half nederlandquote:Op zondag 1 juli 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het is gewoon dat ik mijn in groepen snel ongemakkelijk voel. En dat vind ik soms best vervelend. Ik probeer mij er niet te veel over na te denken.
Mja, snap ik! Maar bij het poolen ging / deed je het toch goed...? Vond ik wel iig!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het is gewoon dat ik mijn in groepen snel ongemakkelijk voel. En dat vind ik soms best vervelend. Ik probeer mij er niet te veel over na te denken.
Geen dank hoor! Was gezelligquote:Op zondag 1 juli 2012 02:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Truste! En nog bedankt voor het vervoer!
Inderdaad maar in de stairway zeker in zo'n grote groep is dat voor mij gewoon lastig. En daar baal ik soms wel van.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, snap ik! Maar bij het poolen ging / deed je het toch goed...? Vond ik wel iig!
Begrijpelijk, maar hey... Je kunt niet alles hebben/kunnen, toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad maar in de stairway zeker in zo'n grote groep is dat voor mij gewoon lastig. En daar baal ik soms wel van.
Inderdaad, en ik moet mij er ook niet te druk over maken dan komt het vanzelf goedquote:Op zondag 1 juli 2012 21:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar hey... Je kunt niet alles hebben/kunnen, toch?
het is lastig op dat moment maar hoe meer je gaat denken en analyseren hoe ongemakkelijker en lastiger het wordquote:Op zondag 1 juli 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik moet mij er ook niet te druk over maken dan komt het vanzelf goed
Nou, in het restaurant was je niet stil te krijgen hoor, dus dat compenseert weerquote:Op zondag 1 juli 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad maar in de stairway zeker in zo'n grote groep is dat voor mij gewoon lastig. En daar baal ik soms wel van.
Was het zo erg?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:25 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Nou, in het restaurant was je niet stil te krijgen hoor, dus dat compenseert weer
Ik was alleen stil toen ik mijn mond vol hadquote:
Oke, dan was het ergquote:Op zondag 1 juli 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was alleen stil toen ik mijn mond vol had
Je kaken hebben in ieder geval niet stil gestaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was alleen stil toen ik mijn mond vol had
hahaquote:Op zondag 1 juli 2012 21:28 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Je kaken hebben in ieder geval niet stil gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |