Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
Finale![]()
Morgen even dat prijzengeld binnen halen. 100,- of 200,- rijker sws.
Wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
Finale![]()
Dat is cheaten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoe beest zou Kandji - Suk met 9 chem wel niet zijn...
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
Finale![]()
Eerste set 6-1 verloren. Daarna 6-3 6-3 die gast lopen vegen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om in Marokko te PS3'en?? Blijf daar 3 weken, maar er is mij verteld dat het in de middag buiten niet is vol te houden en dat iedereen dan binnen zit. Dus dan kan ik net zo goed de PS3 aan zettenMaar is het dan mogelijk om online te kunnen spelen ??
Iemand die het weet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om in Marokko te PS3'en?? Blijf daar 3 weken, maar er is mij verteld dat het in de middag buiten niet is vol te houden en dat iedereen dan binnen zit. Dus dan kan ik net zo goed de PS3 aan zettenMaar is het dan mogelijk om online te kunnen spelen ??
Als ze wifi hebben zou het moeten kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
nee, dan had ik nu 1 moeten zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Over 4 jaar word je de nieuwe Nadal.En dan zeggen wij allemaal dat we je hebben gekend.
Tuurlijk kan dat.quote:
woord/naamgrap1 LOL!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Over 4 jaar word je de nieuwe Nadal.En dan zeggen wij allemaal dat we je hebben gekend.
Oostenrijk is met alle respect wel wat anders dan Marokkoquote:Op zondag 1 juli 2012 00:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
Ik heb ook een PS3 in Oostenrijk staan
Internet is internetquote:Op zondag 1 juli 2012 00:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oostenrijk is met alle respect wel wat anders dan Marokko.
wifi heb ik, maar ik had ergens gelezen. (Tijdje terug) Dat je alleen online kon PS3'en in bepaalde landenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Als ze wifi hebben zou het moeten kunnen.
Je gaat toch niet echt je PS3 meenemen? Ga gewoon de hele dag zwemmen en Marokkaanse schoonheden hosselenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
wifi heb ik, maar ik had ergens gelezen. (Tijdje terug) Dat je alleen online kon PS3'en in bepaalde landen
Het blijft natuurlijk wel een beetje raar dat je op vakantie in Marokko gaat PS3'en.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
wifi heb ik, maar ik had ergens gelezen. (Tijdje terug) Dat je alleen online kon PS3'en in bepaalde landen
These are the countries available (officially supported) when signing up for Playstation Network (PSN). The country you choose determines various validation rules for steps in the PSN sign-up process–for example minimum age requirement or valid residental address.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |