SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 11% gewijzigd door Cobra4 op 30-06-2012 23:56:00 ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Al heel lang hoorquote:
Nee joh, hij is op safari. Dat lees je toch?quote:
Ja, in 010...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee joh, hij is op safari. Dat lees je toch?
Stichting Zonnebloem?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:04 schreef ErwinRommel het volgende:
En uiteraard heeft onze organisatie weer gezorgd dat er meer dan ruim voldoende drank en blauwe hap aanwezig was
De advocaatjes gingen hard iddquote:
Oaquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oa
Maakt mij verder geen flikker uit, het was zoals gewoonlijk weer goed geregeld
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik ben niet eens aan de blauwe hap toegekomen
Ik bedacht mij ook later, dat ik eigenlijk de blauwe hap gewoon had moeten halen en hier aan moeten bieden aan de voedselbank...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik heb gvd nog bonnen liggen hier, kunnen 4 gezinnen een lekkere maaltijd van eten
Dan schenken we ze virtueel maar aan Lompe Hork en z'n aanhang die vandaag hebben zitten zwoegen in hun kut tuintjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik bedacht mij ook later, dat ik eigenlijk de blauwe hap gewoon had moeten halen en hier aan moeten bieden aan de voedselbank...
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, deze ouwe baas is moe en gaat slapen. Laters!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |