Oh ik lees net dat de boeken voor 20 inclusief weg zijn gegaan. Nouja, ik heb diezelfde boeken ook en het is het wel waard om er vijf euro meer voor neer te tellenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:48 schreef benx het volgende:
[..]
Linkje wel handig
[TK] A Song Of Ice And Fire boeken, Komono zonnebril en meer!
Ik heb een iPad :p, maar lees toch liever uit boek. Zit er nu aan te denken die 5 voor 40 euro te kopen op bol.comquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:03 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Een e-reader kopen, dan kun je zelf instellen hoe groot de letters zijn.
(Misschien even wachten tot amazon.nl haar deuren opent (september) dan kun je meteen een Kindle kopen)
Een iPad is dan ook een tablet en geen e-reader. Nogal een groot verschil qua leescomfort.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ik heb een iPad :p, maar lees toch liever uit boek. Zit er nu aan te denken die 5 voor 40 euro te kopen op bol.com
Ga maar uit van the Mountain, the Hound is een mogelijkheid en Selmy. Hoewel ik het vermoeden heb dat iemand anders ook een behoorlijk probleem voor 'm kan zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef keepoww het volgende:
Op een gegeven moment zegt Jaime Lannister dat maar 3 mannen van hem kunnen winnen in een gevecht, wie bedoelt die daarmee?
Zal dit niet tegenspreken hoor, maar vraag me toch af waar mensen Selmy vandaan halen als derde keuze. Inside boeklezer knowledge? In de serie wordt ie toch vooral afgeschreven als oldtimer en vergane glorie..... Ontegenzeggelijk een goeie, maar geen elite vechtjas...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga maar uit van the Mountain, the Hound is een mogelijkheid en Selmy. Hoewel ik het vermoeden heb dat iemand anders ook een behoorlijk probleem voor 'm kan zijn.
Hij is niet voor niks de opperbitch van the kingsguard. Maar is vooral boekenkennis ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zal dit niet tegenspreken hoor, maar vraag me toch af waar mensen Selmy vandaan halen als derde keuze. Inside boeklezer knowledge? In de serie wordt ie toch vooral afgeschreven als oldtimer en vergane glorie..... Ontegenzeggelijk een goeie, maar geen elite vechtjas...
Loras niet.. Dat is vooral een buitengewoon goede toernooiridder, erg sterk in steekspelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:30 schreef .aeon het volgende:
Ik zou het eerste seizoen opnieuw moeten kijken, maar in de boeken wordt hij inderdaad omschreven als een van de beste zwaardvechters in Westeros. In zijn jonge jaren waarschijnlijk dé beste, maar zelfs nu zijn er maar weinig die hem aan zouden kunnen (alleen Jaime of Loras misschien). Zeer geliefd ook bij het 'smallfolk', en algemeen als bijzonder eervolle ridder beschouwd.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zal dit niet tegenspreken hoor, maar vraag me toch af waar mensen Selmy vandaan halen als derde keuze. Inside boeklezer knowledge? In de serie wordt ie toch vooral afgeschreven als oldtimer en vergane glorie..... Ontegenzeggelijk een goeie, maar geen elite vechtjas...
Ik luister het ook best vaak. GoT soundtrack blijft super om soms eens te luisteren. Skyrim soundtrack blijft al helemaal mooi om los van de game te beluisteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk best vaak soundtracks. Heel fijn tijdens het leren.
http://www.amazon.co.uk/S(...)id=1341612897&sr=8-1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef Ooku het volgende:
Ik wil de boeken ook aanschaffen, maar zijn dit van die pocketdingen? Of zijn ze ook in groter formaat te krijgen
Bedankt naar zoiets was ik opzoek!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:16 schreef Nagil het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/S(...)id=1341612897&sr=8-1
Normaal formaat boeken, zachte kaft.
Onzinnige speculatie.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:18 schreef Ziewoarut het volgende:
Een vraag (alleen beantwoorden door niet-boeken lezers aub)
Stel Jaime Lannister zou zich weer bij de rest van de Lannisters voegen, wat zou dit dan voor een gevolgen hebben voor de gedegradeerde positie van Tyrion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |