Godverdomme, sinds wanneer hebben vrouwen humor dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:09 schreef Franknfurter het volgende:
Godverdomme die is in de verste verten niet grappig.
wat een gewaagde constateringquote:
Ik, als man, vind het ook in de verste verten niet grappig. Astu.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben vrouwen humor dan?
vond hem zelf wel geinig, naja ga maar weer verder in dit topic pratenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik, als man, vind het ook in de verste verten niet grappig. Astu.
Oh en nu nog even de 'wat doe je buiten de keuken'-grap.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben vrouwen humor dan?
[..]
wat een gewaagde constatering
1. in dit topic mag het woord boek niet gebruikt wordenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
vond hem zelf wel geinig, naja ga maar weer verder in dit topic praten
over allerlei dingen die eigenlijk ook gewoon te lezen zijn in de boeken.
Succes met gissen, als dat bekend wordt staat dat niet als eerste hier in het forumquote:Op maandag 2 juli 2012 14:16 schreef Gwywen het volgende:
[..]
in de boeken staat niet welke acteurs in seizoen 3 de rollen gaan spelen.
Ik dacht dat die white walkers compleet uit de computer kwamen. Niet dus. Nice.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:51 schreef Khaleesi het volgende:
Boink
[ afbeelding ]
http://winteriscoming.net(...)d-prosthetic-design/
Wie is Myranda eigenlijk?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef Khaleesi het volgende:
Heb effe een overzichtje gemaakt van wat er momenteel door de geruchtenmolen gaat.
Hopelijk snel nieuwe uitbreidingen en/of bevestigingen van HBO!![]()
[ afbeelding ]
Wat ik zo snel kon vinden is dat onbekend. Er is blijkbaar wel iemand in de boeken die zo heet, maar die heeft een erg kleine rol ofzo (ik heb de boeken zelf niet gelezen) dus ze denken dat het een nieuw karakter is.quote:
Dat was zo'n kut stuk in seizoen 1. Ik baalde er echt van.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:51 schreef Khaleesi het volgende:
Boink
[ afbeelding ]
http://winteriscoming.net(...)d-prosthetic-design/
Wow ziet er goed uit! Ik dacht ook dat dat computer animatie was.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die white walkers compleet uit de computer kwamen. Niet dus. Nice.
[ afbeelding ]
Ik denk dat alles helaas pas duidelijk gaat worden een maand voor dat seizoen 3 uitkomt... Maar de cast zal denk ik wel goed zijn, was in de vorige seizoenen ookquote:Op maandag 2 juli 2012 18:11 schreef Khaleesi het volgende:
Er schijnt idd een Myranda Royce te zijn, of Myranda staat voor het personage van Meera Reed...
Of het zijn allemaal leugens!![]()
Diverse mogelijkheden...
Jongeuuuh, weet je hoe lang....quote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Vieuw het volgende:
Ik denk dat alles helaas pas duidelijk gaat worden een maand voor dat seizoen 3 uitkomt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |