quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:06 schreef Smoofie het volgende:
Waarom nak je mn topic ik had een goede tt kutkind
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
Leuk hoor, Smoofie z'n topic stelen. Jij komt er wel in het leven.
Dm in 3,2,1...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Nu Stijn weg is moet toch iemand hem vervangen?
Ban.quote:
Niet lachen, deden we ook niet tijdens jouw ban.quote:
Kanker dit en dat tegen elke modquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:09 schreef Smoofie het volgende:
Wat heeft 'ie nou weer gedaan? Teveel kanker gezegd?
Had je wel mogen doen als ik weer was gebanned voor spamquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lachen, deden we ook niet tijdens jouw ban.
Nee joh, ik heb je zelfs een goed zeer advies gegeven om je ban in te laten korten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had je wel mogen doen als ik weer was gebanned voor spam
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM die ene link van jou ik stuurde dat naar iedereen, waren paar die echt een hartaanval kregen
Maar wat heeft hij dan gezegd tegen wie?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb je zelfs een goed zeer advies gegeven om je ban in te laten korten.
Geen idee, ik was niet online tijdens het incident.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij dan gezegd tegen wie?
Pak je jachtgeweer en doe een Immers'tje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:19 schreef Monopoly het volgende:
Wat is dit voor topicreeks. Ajax ofzo ?bijna allemaal joden hierzo
Joden zijn ook baas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:19 schreef Monopoly het volgende:
Wat is dit voor topicreeks. Ajax ofzo ?bijna allemaal joden hierzo
Neuh, de joden die hier zitten mag ik op zich wel. Smoofie is wel een chille gast, en steven, tsja... aan die knakker maak ik geen woorden vuilquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pak je jachtgeweer en doe een Immers'tje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |