Die heb ik allang, 't is nu voor de wasmachine!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe jij gaat 100% voor die koelkast he...
Je hebt geen hoofd. Althans, als we je foto's moeten geloven nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zei. Negers niet vertrouwen, why not?
[..]
Ik denk niet dat DG dat bedoelt.
[..]
Ja, zeg het eens.
is sammz een neger? wie zijn dat dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb even contact gehad met DG en hij zij dat je negers nooit moet vertrouwen
Oh, is dát hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die heb ik allang, 't is nu voor de wasmachine!
[..]
Je hebt geen hoofd. Althans, als we je foto's moeten geloven niet
ghehe want die heb je niet...?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die heb ik allang, 't is nu voor de wasmachine!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:00 schreef screwloose het volgende:
Als een eekhoorn met een verse beukennoot!
Moet de tegenpartij die iedere keer opnieuw erop zetten of blijft die zitten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dát het! Ja, dat zou wel eens kunnen kloppen, lastig pijpen zonder mond.
Maar, wees gerust, mijn hoofd staat in m'n fobo.
Alles beter dan DG's hoofd hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe want die heb je niet...?
en hoofdloos zijn is best vervelend lijkt me..
Mwaoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles beter dan DG's hoofd hebben.
Haha nou ik was gewoon ff blij. Geen bijzondere reden hoor. Maar ik kan me zo voorstellen dat een eekhoorn in die situatie ook gewoon blij is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef debeterebob het volgende:
Screw kan je deze nog toelichten?
[..]
Het aanbidden van spieren?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Kan iemand me even uitleggen wat muscle worship nou weer betekent?
Die heb ik net gewonnen geloof ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe want die heb je niet...?
en hoofdloos zijn is best vervelend lijkt me..
Ice Age. Amigoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef debeterebob het volgende:
Screw kan je deze nog toelichten?
[..]
Vooral door die hersentumor he?quote:
De manier waarop je door blijft vragen aan Heloef lijkt meer op jaloezie..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
fuck heb suicidiale gedachtes alsof de hele wereld tegen me is.
[..]
en wtf is dit. omdat ik heloef zijn"iets prives" hetzelfde trek als een verjaardagsfeestje?
sommige mensen hebben geen supergrote verjaardagspartij, en maken er meer een besloten feestje van. prive enzo jeweetst.
daar doelde ik op met "zoals een verjaardagsfeestje".
Baasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:55 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha nou ik was gewoon ff blij. Geen bijzondere reden hoor. Maar ik kan me zo voorstellen dat een eekhoorn in die situatie ook gewoon blij is.
Dat snapte ik ook weer maar zie dat steeds vaker op gay datingsites staanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het aanbidden van spieren?
Is jouw Engels echt zo slecht?
nee gewoon opblazen van te voren ..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moet de tegenpartij die iedere keer opnieuw erop zetten of blijft die zitten?
Ze heeft heus geen opblaashoofdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee gewoon opblazen van te voren ..
Dat betekent dat ze fappen op dikke spierbundelsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook weer maar zie dat steeds vaker op gay datingsites staan
Dan val ik afquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze fappen op dikke spierbundels
Negatief, ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |