En aansluiting vinden bij nieuwe vriendjes werkt ook niet vlotjesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:20 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha das ook een kutfase om in te zitten!
Wat is deze?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Samzz, je bent lekker.En grappig om te lezen hoe sociaal incapabelen je van precies dat beschuldigen
Nu verder met mijn cocktail en goed gezelschap
Wat probeer je dan te doen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En aansluiting vinden bij nieuwe vriendjes werkt ook niet vlotjes
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
Barbie! Weet je dat oranje jurkje van mij nog? Die voor het EK? Die is nu zwart
.
Gewoon met textielverf gedaan? Hoeveel heb je gebruikt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Op zoek geweest naar de juiste kroeg ergens in de buurt maar kan geen fatsoenlijke kroeg vinden. En wat daten meer niet. Pas niet echt ergens tussen namelijk.quote:
Waarom pas je dan nergens tussen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op zoek geweest naar de juiste kroeg ergens in de buurt maar kan geen fatsoenlijke kroeg vinden. En wat daten meer niet. Pas niet echt ergens tussen namelijk.
Nee. Je bent een gare troll, that's all.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is deze?
U wana get in her pants?
Twitter dude.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Samzz, je bent lekker.En grappig om te lezen hoe sociaal incapabelen je van precies dat beschuldigen
Okidoki.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Je bent een gare troll, that's all.
Punk/rock? met grof gedrag en homoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Waarom pas je dan nergens tussen?
Hey sociaal incapabele aso.quote:
Ja, jij was wegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben ik weer, nog wat interessants gebeurd terwijl ik weg was?
Moet wel heel goed gezelschap zijn dat je nog zoveel tijd hebt om te reageren.quote:
Ze lezen mee, ik vertaal. Hilariteit om jou.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet wel heel goed gezelschap zijn dat je nog zoveel tijd hebt om te reageren.
Ja, ik vond het ook wel ironischquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon textielverf jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon met textielverf gedaan? Hoeveel heb je gebruikt dan?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Waarom houden flikkers niet gewoon van dit soort shit in plaats van die bloemetjes shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |