Dankje! Ga ik een keer proberen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Anna, is het genoeg.. Wel vrij veel suikers (zegt kh junk zelluf). Genoeg eiwitjes?
Vlier, ik grill (of bak in boter) de tartaarjes voor mijzelf vrij rose (kort dus) dan gooi ik hem in aluminiumfolie met daarbij wat gegrilde uiringen en champignons. Vouw ik dicht en laat het verder rusten. Heerlijke sappen komen er vanaf daarna wat ik gebruik voor 'saus' over de groente of aardappelen.
Mijn vriend moet het doorgebakken, hij houdt van droog vlees.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr!
Je zorgt er maar voor dat je nog wat groente grilt met een stukje vis. Daarbij een salade en om mijn part een pot dop/wortelen.
Daarna nog wat zuivel...
Hoppakee *schop*
Ja echt bizar, gisteren had ik:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep, slecht eten en niet of nauwelijks sporten geeft heel snel een negatieve spiraal. Best lastig dat het zo snel gaat!
Lekker ongezond en lui doen gaat veel makkelijker!
Eet smakelijk, het klinkt goed wat je nog gaat eten
Ha, mijn lijstje van gister:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja echt bizar, gisteren had ik:
O:250 ml yoghurt met 1 banaan
T: grote hand noten
L: half stokbrood met ham
T: 3 bier en 3 bitterballen ofzo
D: pizza met tomaat en buffelmozzarella
T: nog 3 bieren een opgeblazen buik! niet normaal.
En merci![]()
Nallie, jij koningin der lijstjes!
Thanks!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja echt bizar, gisteren had ik:
O:250 ml yoghurt met 1 banaan
T: grote hand noten
L: half stokbrood met ham
T: ricotta met 2 perziken
T: 3 bier en 3 bitterballen ofzo
D: pizza met tomaat en buffelmozzarella
T: nog 3 bieren een opgeblazen buik! niet normaal.
En merciik "moet" nu gaan koken maar heb geen trek
Nallie, jij koningin der lijstjes!
18 oktober ben ik uitgerekend! Dus het duurt nog wel ffquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:23 schreef Perruche het volgende:
Hoe lang nog tot je uitgerekend bent skoap?
In spanje gelaten denk ik!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Thanks!
Jij kan het ook met die lijstjes hoor! Waar is je mojo?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, mijn lijstje van gister:
O: yoghurt met aardbeien en muesli
T: volkorenwafel met jam
L: wit stokbrood met rosbief
T: 2 grote glazen sangria
T: 3 bier
T: 2 handjes popcorn
T: 2 bier.
Omdat ik geen honger hadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:29 schreef anna82 het volgende:
Perruche, bij de 5-10 loop je in het begin ele week een keer 5 km, andere lesje ets langer en derde lesje interval. Ik zou lekker verder gaan. En why zo weinig?
Mijn lijstje is idd veul suikers en veel koolhydraten, morgen weer zonder zoet beleg.
Maar hoe???quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Omdat ik geen honger had
En Evy is mijn motivatie, zonder Evy geen houvast!!
ik heb het naar m'n zin, maar het is hard werk. En warm. Ik vind het ook niet erg om over 2 weken weer naar huis te gaan, zo te zeggen...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:28 schreef Perruche het volgende:
[..]je hebt het wel naar je zin, niet?
Aparte pizza! Ziet er wel lekker uit!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:18 schreef Nallie het volgende:
Perr ga eens eten!!! Gek
Lijstje:
O: appel, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: koffie verkeerd, handje blanke rozijnen
L: kleine spelthb met gekookt ei en beetje mayo, nog zo eentje met geitenkaas, cracker met pindakaas
T: gele paprika en halve komkommer met hummusdip, paar nootjes
D: deze pizza (wel wat aangepast, maar was wel lekker!)
T: heb framboosjes gehaald op de markt dus daar wat mee
B: weinig, rustdagje
Lekker!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:39 schreef Nallie het volgende:
Ja hij was ook echt wel apartzocht receptje voor bodem en kwam toen die tegen. Had alles in huis, dus why not
Lol, volgens mij heb ik meer gegeten dan sommige anderenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mooi!
Hebben ze je volgestopt met eten?
Jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:04 schreef Perruche het volgende:
VB, eet je dan echt die hele bak, zo'n 500 gr? * Perruche aagje is
Mooi zo!quote:
Goed zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lol, volgens mij heb ik meer gegeten dan sommige anderen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:28 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ja![]()
. Dus afhankelijk van de soort yoghurt die ik heb is dat aardig wat kcals
.
[..]
Mooi zo!
Nu alweer?quote:
Wel leuk. Stiekem.quote:
Eind augustus toch bij ML?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef An24 het volgende:
En jammer dat een aantal mensen het gemist hebben....goed excuus voor nieuwe meet
Voedertijd?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:59 schreef Phaidra het volgende:
Fijn dat het zo geslaagd was!
En vriendje van Kwak weer thuis!
Yepquote:Op zondag 1 juli 2012 01:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voedertijd?![]()
Ik ben thuishoera voor lallende dronkelui in le trein
Meringuesquote:Op zondag 1 juli 2012 07:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Vervelend chico. Gaat het voor de rest goed met je?
Kan ik iets lekkers bij de koffie maken, zonder boter? Dat heb ik niet in huis.
En wat snel klaar is ook nog eens
quote:Op zondag 1 juli 2012 08:47 schreef Phaidra het volgende:
Baggernacht gehad. En vandaag een drukke dag met visite![]()
^^quote:Op zondag 1 juli 2012 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]Verse moeders mogen rustig aan doen/mensen verrtellen dat ze het gezellig vindt dat ze er zijn, maar dat ze vannacht slecht geslapen heeft en dat het bezoek na een uurtje echt weer moet vertrekken zodat ze kan uitrusten.
Welkom terug!quote:Op zondag 1 juli 2012 10:02 schreef the85mc het volgende:
Aloha slankies! De net-niet wereld kampioen meldt zich..Oh nee, we zijn twee na laatste geworden
Vooral gebrek aan ervaring en een paar ongelukjes hebben ons veel plaatsen gekost. Eerste 2 dagen voeren we halverwege mee in het veld, dus dat was mooi! Beste race resultaat was 9e. Fysiek ben ik helemaal naar de klote gegaan. Als je ervaring mist kun je door nog harder werken wat compenseren, maar dat voel ik nu wel.. Resultaten vielen wat tegen, maar wel echt mooie ervaring rijker!
Ben net thuis en afgedraaid, zal binnenkort een uitgebreider verslag doen..
Jammer! Maar het klinkt inderdaad als een mooie ervaring. Tof!quote:Op zondag 1 juli 2012 10:02 schreef the85mc het volgende:
Aloha slankies! De net-niet wereld kampioen meldt zich..Oh nee, we zijn twee na laatste geworden
Vooral gebrek aan ervaring en een paar ongelukjes hebben ons veel plaatsen gekost. Eerste 2 dagen voeren we halverwege mee in het veld, dus dat was mooi! Beste race resultaat was 9e. Fysiek ben ik helemaal naar de klote gegaan. Als je ervaring mist kun je door nog harder werken wat compenseren, maar dat voel ik nu wel.. Resultaten vielen wat tegen, maar wel echt mooie ervaring rijker!
Gaaf hoor! Welke wedstrijd was het eigenlijk?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:02 schreef the85mc het volgende:
Eigen bedje slaapt het bestquote:Op zondag 1 juli 2012 10:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ohh lekkerje eigen bed blijft toch t lekkers denk!
De afgelopen dagen zeker te weinig met al die bagger! normaal wel genoeg, ergens tussen de 70 en 100 gram ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Eigen bedje slaapt het best
@Perr: hoeveel gram eiwit eet je op een dag?
quote:
Maar wel etenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
So far:
O: 2 bth aardbeien
T: punt appeltaart op de boekenmarkt
L; twaalfuurtje: 1 bth met ham/kaas/ei en 1 bth kroket
T: biertje
D: gegrilde kip met bloemkoolpuree, 3 rösti's
Slecht
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:20 schreef V1z0R het volgende:
Moet je Slank-BBQ's hebben, gewoon hele spiesjes met alleen maar groente, ALLEEN MAAR GROENTE!
Nog verbaasd dat ik toen niet ben flauwgevallen.
Maar een gezond eetpatroon houd ook in dat je dus jezelf niet ermee plaagt.
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:20 schreef V1z0R het volgende:
Moet je Slank-BBQ's hebben, gewoon hele spiesjes met alleen maar groente, ALLEEN MAAR GROENTE!
Ik vind het wel een aardig lijstje, in ieder geval qua voedingsstoffen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
So far:
O: 2 bth aardbeien
T: punt appeltaart op de boekenmarkt
L; twaalfuurtje: 1 bth met ham/kaas/ei en 1 bth kroket
T: biertje
D: gegrilde kip met bloemkoolpuree, 3 rösti's
Slecht
Ben ik het mee eens. Wat mij betreft beter dan de lijstjes die je afgelopen dagen hebt gepostquote:Op zondag 1 juli 2012 17:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardig lijstje, in ieder geval qua voedingsstoffen.
Alleen maar groente vind ik helemaal niet erg, als het maar lekker klaargemaakt isquote:Op zondag 1 juli 2012 17:20 schreef V1z0R het volgende:
Ja, nu vind ik het nog erger dat ik er niet wasquote:Op zondag 1 juli 2012 17:20 schreef V1z0R het volgende:
Heb een Canon 3-in-1 voor 44 euro (incl) bij de Makro, eens in de zoveel tijd is er een aanbieding. Niet draadloos, niet wit, geen idee of 'ie het met een mac kan, cartridges zijn vast wel van een B-merk te koop en ergens op een vergelijkingssite zag ik dat Canon meer pagina's voor je geld geeft dan HP. Draadloos heb ik ze nog niet onder de 60 euro gezien.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:10 schreef Probability het volgende:
Ik wil morgen een printer kopen (nodig voor studie)
- graag compact (als ik kan kiezen uit kleuren: wit)
- redelijk goede kwaliteit maar niet per se fotokwaliteit
- inkjet
- kleur
- cardridges moeten goedkoop zijn en lang meegaan
- compatible met apple
- liefst draadloos
heeft iemand tips? of sites waar ik kan vergelijken?
Ik heb er nu een aantal uitgezocht.. Alleen de dpi zegt mij niet zo veel en ik hoef niet altijd foto's te printen..quote:Op zondag 1 juli 2012 19:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb een Canon 3-in-1 voor 44 euro (incl) bij de Makro, eens in de zoveel tijd is er een aanbieding. Niet draadloos, niet wit, geen idee of 'ie het met een mac kan, cartridges zijn vast wel van een B-merk te koop en ergens op een vergelijkingssite zag ik dat Canon meer pagina's voor je geld geeft dan HP. Draadloos heb ik ze nog niet onder de 60 euro gezien.
nee dat is laser en ik heb inkjet nodigquote:Op zondag 1 juli 2012 19:21 schreef Perruche het volgende:
Prob ik heb een 10 jaar oude HP zonder draad en grijs en het ding is niet kapot te krijgen. Als ik hem niet gebruikte had je hem mogen hebben
Kan je niet op je uni printen?
Yay, knuffelsquote:Op zondag 1 juli 2012 14:54 schreef V1z0R het volgende:
Tof, Mcscriptie-gebeuren ook nog on-track hoop ik?
Nou ja, kamp-Holland gingen gezamenlijk en kon An haar ma natuurlijk niet laten wachten na het gebruik van de locatiewas ook wel wat negatiefs hoor, Chico...
Gebarbecuede ananas en freud die bruine bonen afzeikte LOL
Had 'm beloofd, Maria, dus volgende treffen krijg je hem als verwelkoming
Wij zien? ^^quote:
Je kan ook/beter kijken de kosten van de cartridges. Goedkoop is soms duurkoop en ja ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 1 juli 2012 19:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb er nu een aantal uitgezocht.. Alleen de dpi zegt mij niet zo veel en ik hoef niet altijd foto's te printen..
Heb Epson, Canon en HP
canon voor 35 euro! lijkt mij erg weinig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Perruche op 01-07-2012 19:39:14 ]
Hebben we daar foto's van?quote:
Dpi = dots per inch, hoe meer dots, hoe meer detail. 35 euro = no-brainer. Koop je toch een nieuwe printer als de cartridge leeg isquote:Op zondag 1 juli 2012 19:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb er nu een aantal uitgezocht.. Alleen de dpi zegt mij niet zo veel en ik hoef niet altijd foto's te printen..
Heb Epson, Canon en HP
canon voor 35 euro! lijkt mij erg weinig?
Thanksquote:Op zondag 1 juli 2012 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi parkietje! Die mevrouwen kijken wel alsof ze een poepie ruiken maar due jurkjes zijn mooi
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hebben we daar foto's van?
Edit: ja!!!!
Edit2: leuk! Model nummer 1 wordt er jammer genoeg niet zo blij van.
Yikes!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:36 schreef Perruche het volgende:
[..]ik zou ook niet blij worden van die schoenen!
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 18:39 schreef beefcake het volgende:
[..]
Alleen maar groente vind ik helemaal niet erg, als het maar lekker klaargemaakt is
Ik had het ook gezien! Ook gerookte makreel voor 99 cent. Ga ik eens proberenquote:Op zondag 1 juli 2012 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
99 cent week... Zitten toffe dingen tussenappel/kaneelstroop o.a.
En dan nog 2 rode paprika's voor 1 euro...
Lekker, ze hebben goede aanbiedingen, wie had dat gedacht van die ouwe AH?
De nectarines die in de reclame waren deze week die waren nog schreeuwend duur maar ontzettend lekker.
ik heb juist inkjet nodigquote:Op zondag 1 juli 2012 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Prob, waarschijnlijk ben je inderdaad het goedkoopst uit met een oude (hp) laser printer. Is alleen wel minder hip.
suffe dag gehad, wel lekkere thaise curry op.
ja printsnelheid is belangrijkquote:Op zondag 1 juli 2012 19:48 schreef loveli het volgende:
Prob, nu een Canon pixma MX435 coor 60 euro bij de makro, 60 euro inc., draadloos.
Printsnelheid is ook een factor die bepalend kan zijn of 'ie handig voor je is.
Toen ik ging zoeken kwam op een Engelse vergelijkingssite de canon er best goed af, maar kan ook door de lage prijs komen.
Wij weten gewoon een best aardige BBQ te gevenquote:Op zondag 1 juli 2012 19:59 schreef V1z0R het volgende:
Mo!
Ik heb net als vorige week een kapsalon gemaakt, met spinazie/garnalen/spaansepeper-salade ernaast. Knoflooksaus daarvoor gebruiken vond ik een wat mindere keuze
Als ICT-er durf ik zelfs niks te zeggen over printers, vind het nog altijd een soort van Russische-roulette
[..]
Ik ook niet hoor
Maar ik kom van het Drentse platteland, de enige groente die hier op de BBQ beland zit tussen grote stukken vlees op een spiesje.
En komt niemand op het idee om prosecco erbij te drinken, was ook wel lekker trouwens!
Het is zondag... echt een sjaggo datquote:
What's up Perr?quote:
Nou idd!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
What's up Perr?
Moet je alvast ff op de menukaart kijken voor morgen![]()
What happend?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanksgelukkig is mijn hoofd veul vrolijker
Hierquote:Op zondag 1 juli 2012 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
What happend?
En waar is die menukaart?
Trusten, ben alweer veel te laat
Ik ookquote:
Misschien omdat je hebt aangegeven dat je x keer per week sport? Of is het een algemeen advies?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:24 schreef Perruche het volgende:
lijstje vandaag:
O: geweekte 7-korenvlokken met beetje sojamelk, rozijnen en amandelchaafsel
S. buikspieren, 10 minuten crosstraining, Bodypump
T: shake met 200 ml sojamelk, banaan, cacao, eiwitpoeder
L: tosti met volkorenbrood, oude kaas en olijven, salade van halve avocado en 1 tomaat
T: caffe latte met sojamelk, 2 handjes noten
B: winkelen
D: 2 opscheplepels rijst, rode curry met broccoli, gele paprika, ui en champignons
T: 2 nectarines en zoete popcorn
1900 kcal ongeveer...
Edit; ha, ik zie dat eetmeter nu 2100 (!!) kcal adviseert voor vrouwen van mijn leeftijd. Bij de vorige versie was dat nog 2000, raar dat ze dat omhoog doen?
Algemeen!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:45 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Misschien omdat je hebt aangegeven dat je x keer per week sport? Of is het een algemeen advies?
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:21 schreef freud het volgende:
Ook maar een post hier. Kan ik in de gaten houden wanneer er weer een meet is
Wat fijn...de Duutser mist mij heel erg. Ik denkmdat hetbaltijd lastiger is om de partij te zijn die thuis blijft...quote:Op zondag 1 juli 2012 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
vriendje is er weerhad ik al gezegd dat ie er weer is?
hij is er weer
!
Hoelang nog tot jullie samen in Zweden zitten?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wat fijn...de Duutser mist mij heel erg. Ik denkmdat hetbaltijd lastiger is om de partij te zijn die thuis blijft...
Over twee weken ben ik weer in duutserland, en dan nog twee à drie weken, schat ik..quote:Op maandag 2 juli 2012 01:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hoelang nog tot jullie samen in Zweden zitten?
Fijn Kwak!!
Ik heb, als laatste in mijn omgeving, toch nog het keelpijn/hoofdpijn dingetje te pakken. Maar weer twee para's erin en nieuwe poging tot slapen.
Woei!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:21 schreef freud het volgende:
Ook maar een post hier. Kan ik in de gaten houden wanneer er weer een meet is
En het is een leuk vriendje ook nogquote:Op zondag 1 juli 2012 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
vriendje is er weerhad ik al gezegd dat ie er weer is?
hij is er weer
!
Waarom ben je niet gewoon eerder begonnen?quote:Op maandag 2 juli 2012 08:55 schreef MrSweets het volgende:
Hey ik heb een vraagje:
Ik wi graag snel afvallen zon 10kg weeg nu 70 kg ben 1.70
Dit wil ik doen door:
1 salade per dag eten met : veldsla,tonijn,kaas,pasta,mais
en 3 uur lopen op een loopband.
Zal ik door deze methode snel afvallen ? of zal mijn lichaam zich aanpassen en in "overlevingsmodus" gaan ?
Denk van wel!quote:Op maandag 2 juli 2012 08:38 schreef Novem het volgende:
Oeh 2 weken, lekker! Ga je nog naar Ierland?
Lijkt me een krap V1zlijstje?quote:Op maandag 2 juli 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Ik gok maximaal zo'n 1600 HPKWBij magere zuivelproducten dan en vrij grote porties...
Lijstje:
O: kwark met havermout en rozijnen, banaan
T: handje pinda's
L: 2x bth appel/kipfilet/schinken, bth pindakaas, kiwi, 2x glas melk
T: ??
T: restje garnalen
D: lamsgehakt met pitabroodje, die pittige saus die ik laatst plaatste en spinaziesalade
T: kwark
Gaan jullie een auto huren (geen idee eigenlijk of je mister een rijbewijs heeft)? Indien ja, heb ik ergens nog wel leuke B&B-adresjes (beetje afgelegen) en mooie routes langs de kust die je kan rijden.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Denk van wel!Niet zo lang, denk 4 nachtjes ofzo. Momenteel is het plan Cork en dan van daar uit uitstapjes maken naar de kust en enzo! Moeten nu wel echt knopen doorhakken, lalala.
Grapje?quote:Op maandag 2 juli 2012 08:55 schreef MrSweets het volgende:
Hey ik heb een vraagje:
Dit wil ik doen door:
Zal ik door deze methode snel afvallen ? of zal mijn lichaam zich aanpassen en in "overlevingsmodus" gaan ?
Is zo zonder die T al een 2700 hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Alleen salade of vervang je 1 maaltijd door een salade? Waarom hardlopen en niet ijzer tillen? Wat drink je erbij? Van 1 salade per dag val je niet alleen af, maar ook om.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:55 schreef MrSweets het volgende:
Hey ik heb een vraagje:
Dit wil ik doen door:
Ocharm! Beterschapquote:Op maandag 2 juli 2012 09:23 schreef anna82 het volgende:
Vik! 5 km in 50 min, dat zou voor mij een reden zijn om er helemaal mee te stoppen, dat is toch niet meer leuk?
Wat ook niet leuk is, is dat ik ruk geslapen heb, hoofdpijn en keelpijn erger is geworden, dat ik op mijn werk zit ipv in mijn bed lig, met een target waar ik U, U, U tegen zeg en dat ik nog 5 dagen heel hard moet werken, ook 's avonds, voor ik vakantie heb die ivm drukte op het werk gehalveerd is tot 1 week. /vrolijk En ik gloei dus volgens mij heb ik verhoging.. /meeeeeh
Nee, OV! Mister heeft wel rijbewijs maar wil liever niet rijden in een ander landquote:Op maandag 2 juli 2012 09:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gaan jullie een auto huren (geen idee eigenlijk of je mister een rijbewijs heeft)? Indien ja, heb ik ergens nog wel leuke B&B-adresjes (beetje afgelegen) en mooie routes langs de kust die je kan rijden.
Anna!quote:Op maandag 2 juli 2012 09:23 schreef anna82 het volgende:
Vik! 5 km in 50 min, dat zou voor mij een reden zijn om er helemaal mee te stoppen, dat is toch niet meer leuk?
Wat ook niet leuk is, is dat ik ruk geslapen heb, hoofdpijn en keelpijn erger is geworden, dat ik op mijn werk zit ipv in mijn bed lig, met een target waar ik U, U, U tegen zeg en dat ik nog 5 dagen heel hard moet werken, ook 's avonds, voor ik vakantie heb die ivm drukte op het werk gehalveerd is tot 1 week. /vrolijk En ik gloei dus volgens mij heb ik verhoging.. /meeeeeh
Wou zeggen, het zag er niet uit als een 2700 lijstje!quote:Op maandag 2 juli 2012 09:28 schreef V1z0R het volgende:
Grote porties, Perr
Kwark zijn hele bakken, dus 0,9l vandaag
Pindakaas een hele boelPindakaas
maar op zich alles tussen brood is vrij veel.
Maar gehakt is maar een kleine portie, 150gr...
Nieuwe carriereperspectievenquote:
Hoe was je feestjeee!quote:Op maandag 2 juli 2012 09:46 schreef Ml-etje het volgende:
Beterschap Anna!!
Ik werk thuis vandaag en heb geen enkele zin
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe was je feestjeee!
Ik had dat vrijdag, vandaag heb ik wel zin!
B&B is zeker goedkoper en in Ierland heb je veel keus! We kregen van de eigenaren vaak ook leuke tips voor uitjes enzoquote:Op maandag 2 juli 2012 09:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, OV! Mister heeft wel rijbewijs maar wil liever niet rijden in een ander landMisschien later als we groot zijn
![]()
Dus vliegen @ Cork, dan ws. taxi naar B&B of hotelletje en verder met OV/de benenwagen![]()
Ik denk dat een B&B wel eens leuk is, is geloof ik soms ook goedkoper dan hotels toch?
Woei! Nog tips voor leuke B&Bs in Cork?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
B&B is zeker goedkoper en in Ierland heb je veel keus! We kregen van de eigenaren vaak ook leuke tips voor uitjes enzo. Hopelijk is het een beetje te doen met OV, weet niet hoe het zit met bereikbaarheid van mooie natuurgebieden in de buurt.
Edit: de eigenaressen waren vaak erg blij als je Irish breakfast wilde en hevig teleurgesteld als je liever continental wilde. Dus at ik vaak Irish breakfast. Ik was na die vakantie op mijn zwaarst (zwangerschap niet meegerekend), gek hè?
. Kwam deels ook door de goddelijke Ierse taartjes
.
Oh bij Li of bij het feestje?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ben op de bank gecrasht
en blijven slapen.
Dat was ook wel heel erg gezellig
Je kan ook fietsen huren natuurlijk, en lekker die heuvels op fietsenquote:Op maandag 2 juli 2012 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woei! Nog tips voor leuke B&Bs in Cork?
En nee, weet ik ook niet! Al is lopen ook wel leuk misschien. Ach we gaan het zien, we vermaken ons vast wel![]()
En oei, ik wil niet zwaarder wordenAfvallen gaat al baah. *Speklap is* Maar goed, vakantie blijf ik vaak redelijk gelijk ivm de balans tussen veel lopen en lekker eten
Nee niet bij Liquote:Op maandag 2 juli 2012 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh bij Li of bij het feestje?Gezellig is belangrijkst
Oeh dan krijg ik Zeh Calves of DoooOOOOoOOOm!quote:Op maandag 2 juli 2012 10:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je kan ook fietsen huren natuurlijk, en lekker die heuvels op fietsen
Ik ga wel even voor je kijken straksquote:Op maandag 2 juli 2012 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woei! Nog tips voor leuke B&Bs in Cork?
En nee, weet ik ook niet! Al is lopen ook wel leuk misschien. Ach we gaan het zien, we vermaken ons vast wel![]()
En oei, ik wil niet zwaarder wordenAfvallen gaat al baah. *Speklap is* Maar goed, vakantie blijf ik vaak redelijk gelijk ivm de balans tussen veel lopen en lekker eten
Ohwquote:Op maandag 2 juli 2012 11:00 schreef Novem het volgende:
Ja Spa Rood, schijnt goed te helpen bij misselijkheid.
Aawquote:Op maandag 2 juli 2012 11:00 schreef anna82 het volgende:
Kan ik niet op commando, fobie ervoor helpt ook niet, meh, ik voel me best ongelukkig nu. Met visioenen dat ik hier vanavond nog zit en al mijn deadlines gemist heb..
Ach wat vervelendquote:Op maandag 2 juli 2012 11:00 schreef anna82 het volgende:
Kan ik niet op commando, fobie ervoor helpt ook niet, meh, ik voel me best ongelukkig nu. Met visioenen dat ik hier vanavond nog zit en al mijn deadlines gemist heb..
Hoe gehecht ben je aan je auto?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb pas de helft van mn ontbijt op, kreeg niet meer naar binnen.
Zo maar eens een poging doen voor deel 2.
Iemand trouwens ervaring met rijden in Parijs?
En parkeren daar?
Mijn schoonvader heeft ooit eens per ongeluk een rondje arc de triomph gedaan met aanhanger wegens verkeerde afslag in het pre-navigatietijdperkquote:Op maandag 2 juli 2012 12:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En parkeren daar?
Genoeg schema's te vindenquote:Op maandag 2 juli 2012 09:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Beterschap Anna!
En stom van je vakantie zeg.
Hoop dat je vanavond beter slaapt Aurum!
Mijn sportplanning:
Ma: wandelen, pushups
Di: nieuw schema verzinnen met Marcello, iig met pullups
Wo: hardlopen (eens kijken of ik ergens een schema kan vinden), pushups
Do: krachttraining
Vr: 30 km fietsen (en het restje)
Za: spinnen
Zo: hardlopen
Valt onwijs mee. Weet niet waar je naar toe moet? Parkeren is DUUR, en navigatie redelijk essentieel. We stonden bij een hotel geparkeerd, bewaaktquote:Op maandag 2 juli 2012 12:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga volgende week naar een concert in Brussel en dan is het de bedoeling dat we doorgaan naar Parijs. Alleen zijn de treinkaartjes vrij prijzig. Maar misschien hadden we die eerder moeten boeken.
En ik ben niet zo gehecht aan mijn auto hoor, maar het is wel fijn als ie niet in de fik wordt gestoken of wordt gemolesteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24 weken en 4 dagen en redelijk ontploft van het weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Ja was voor het eerst. Vond het echt geweldig! Maar ik denk dat ik weer boten van kleiner formaat ga varen, denk een 1 of 2 persoonsboot. Weet nog niet welk type, maar waarschijnlijk catamaran of rs500. Vooral die laatste is erg vet en is een opkomende klasse. Dus daar kun je dan nog jaren in doorvaren met een groot deelnemersveld.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:15 schreef Perruche het volgende:
Wat kan je het poëtisch vertellen Mc
Maar dit was de eerste keer, toch? Goede ervaring en dan gaat het de volgende keer alleen maar beter!
Ah, zie! Ik ben niet helemaal gek!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:56 schreef Novem het volgende:
Hmm raar, normaal ga ik half dood van de honger al rond 10/11 uur, maar vandaag niet en ik heb voor de verandering eens geen havermout op....misschien heb ik hetzelfde als XM![]()
Ik ga het in de gaten houden
/niet interessant gebrabbel
Bij Eurodisney in de buurt gaan shoppen (outlet village). Als je Parijs nog in wilt, daar ergens parkeren en de metro pakken. Jaar of 20 (HELP ik word oud) gekampeerd 'in de buurt van' Parijs, OV kaart gekocht en daarmee door Parijs gemetrood.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En parkeren daar?
oh wat vet zeg!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja was voor het eerst. Vond het echt geweldig! Maar ik denk dat ik weer boten van kleiner formaat ga varen, denk een 1 of 2 persoonsboot. Weet nog niet welk type, maar waarschijnlijk catamaran of rs500. Vooral die laatste is erg vet en is een opkomende klasse. Dus daar kun je dan nog jaren in doorvaren met een groot deelnemersveld.
O ja, van de nr 2 en 3 van de wereld hebben we als eens wedstrijden van gewonnen op het ijsselmeer
Parijzenaren weet ik niet, maar Fransen op bergweggetjes rijden best ok. Soms duwen de locals een beetje omdat zij natuurlijk perfect weten hoe snel je een bocht kan nemen, maar verder vind ik ze niet heel asociaal rijden. Amsterdammers zijn ergerquote:Op maandag 2 juli 2012 12:42 schreef V1z0R het volgende:
Puike buik, Skoap!klinkt inderdaad als een hele opgave, Mc!
wel apart dat ik juist vind dat Parijzenaren niet fatsoenlijk rijden
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Parijzenaren weet ik niet, maar Fransen op bergweggetjes rijden best ok. Soms duwen de locals een beetje omdat zij natuurlijk perfect weten hoe snel je een bocht kan nemen, maar verder vind ik ze niet heel asociaal rijden. Amsterdammers zijn erger
Nee, buiten Parijs parkeren en verder het OV nemenquote:
Goeie tipquote:Op maandag 2 juli 2012 12:57 schreef anna82 het volgende:
Thuis, phew! Spa en asperines gekocht (met een plastic zakje), daarna half uurtje zo plat mogelijk gelegen en toen de asperines gingen werken ben ik gaan rijden. Wel de snelweg genomen, ivm vluchtstrook, en drie keer onderweg gestopt om even bij te komen. Blij dat ik thuis ben en in bed.
In Parijs rijden is prima te doen hoor Henk. Wij gingen vaak kamperen in het Bois de Boulogne, als je beetje richting het metrostation van Neuilly sur Seine rijdt kan je op 10-15 min lopen van La Defense gratis parkeerplekje vinden (of althans, zo deden wij dat). Bij La Defense is een grote parkeergarage, maar dat is misschien een beetje een dure grap. Wat gaan jullie in Paris doen?
Place de la Concorde zou ik vermijden met de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: even onder een spoiler voor de mobiele internetters.
[ Bericht 15% gewijzigd door beefcake op 02-07-2012 13:14:52 ]Een beetje vreemd, maar wel lekker
Ik wil 14 km kunnen lopen half september. En meer snelheid.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Genoeg schema's te vinden. Wat wil je?
Saucony heeft een schema voor 10 km in 60 min, 2 keer per week. Is dat wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
Wat is nu eigenlijk je gemiddelde afstand die je rent?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoor net dat de trein de voorkeur heeft.Dus we gaan treinen.
![]()
Wel duurder, maar ook veel relaxter.
Ga ik niet moeilijk over doen.
[..]
Ik wil 14 km kunnen lopen half september. En meer snelheid.
Het kan zijn dat ik nog een keertje intervallen ofzo combineer met krachttraining ofzo.
Meestal 5 of 6 km. Maar ik sla mn rondje in het weekend nog wel eens over. Dan ben ik natuurlijk ook vaak niet thuis en dan heb ik geen zin.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:35 schreef Novem het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk je gemiddelde afstand die je rent?
Dan is 14 km in september best een grote sprongquote:Op maandag 2 juli 2012 13:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Meestal 5 of 6 km. Maar ik sla mn rondje in het weekend nog wel eens over. Dan ben ik natuurlijk ook vaak niet thuis en dan heb ik geen zin.
Neem aan dat ze maar 1 buisje afnemen, voel je niks van met lopen.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:45 schreef _aurum_ het volgende:
Beterschap Anna!!
Ik moet eind van de middag bloedprikken, kan ik dan 's avonds gewoon hardlopen? Of is het beter om te bankhangen vandaag? /dtv
I sure hope so...quote:Op maandag 2 juli 2012 13:49 schreef V1z0R het volgende:
In 2mnd kun je toch wel uitbouwen van 6 naar 14?
Het is krap. In het hardlooptopic doen mensen zo lang over opbouwen naar 10 km.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:49 schreef V1z0R het volgende:
Tuurlijk. Tenzij ze een halve liter bloed afnemen.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:45 schreef _aurum_ het volgende:
Beterschap Anna!!
Ik moet eind van de middag bloedprikken, kan ik dan 's avonds gewoon hardlopen? Of is het beter om te bankhangen vandaag? /dtv
Wat denk je dat ik de afgelopen maanden heb gedaan op de sportschool?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ja, ik zou eerder begonnen zijn met trainen iig
.
Ruim 2 maanden zelfs! En ik voorzie ook geen probleem, moet alleen even kijken hoe ik het combineer met mn krachttraining enzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:49 schreef V1z0R het volgende:
De goden verzoeken om een blessure?quote:
Joh, ik heb vorig jaar praktisch ongetraind met blessure een halve marathon gelopen 7 maanden nadat ik mn enkel heb gebroken. Ik maak me niet zo heel erg veel zorgen om die afstand.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is krap. In het hardlooptopic doen mensen zo lang over opbouwen naar 10 km.
Hmm ja van mij ook, ben nu wel een schema aan het doen van 5 naar 10km, moet daar over een week of 6/7 wel mee klaar zijn, als alles volgens plan loopt.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Meestal 5 of 6 km. Maar ik sla mn rondje in het weekend nog wel eens over. Dan ben ik natuurlijk ook vaak niet thuis en dan heb ik geen zin.
Tot vorige week dacht ik dat de afstand 12 km zou zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De goden verzoeken om een blessure?
Ik snap het niet zo goed, sorry. Je weet al tijden dat je die afstand moet lopen, dan verdiep je je er toch in? Hoe vaak je moet lopen, hoe je zo goed mogelijk kunt opbouwen... 14 km lopen is echt geen sinecure hoor.
Ik denk ook dat ik een 10 km schema pak en daar zelf nog wat achteraan gooi.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef Novem het volgende:
[..]
Hmm ja van mij ook, ben nu wel een schema aan het doen van 5 naar 10km, moet daar over een week of 6/7 wel mee klaar zijn, als alles volgens plan loopt.
Denk eerlijk gezegd dat het overdreven is om 14 te gaan lopen, vooral omdat dat duurloop is, das de Urbanathlon niet echt. Ben al blij als ik een 10 kan lopen op een lekkere snelheid
Ik zeg niet dat het het meest verstandige is om te doen, ik zeg gewoon dat dat best moet kunnen.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De goden verzoeken om een blessure?
Ik snap het niet zo goed, sorry. Je weet al tijden dat je die afstand moet lopen, dan verdiep je je er toch in? Hoe vaak je moet lopen, hoe je zo goed mogelijk kunt opbouwen... 14 km lopen is echt geen sinecure hoor.
Ik heb dit schema:quote:Op maandag 2 juli 2012 13:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tot vorige week dacht ik dat de afstand 12 km zou zijn.
Vervolgens kwam het bericht dat het 14 km zou zijn.
Maar zeker weten doen we het pas morgen.
[..]
Ik denk ook dat ik een 10 km schema pak en daar zelf nog wat achteraan gooi.
Of ik pak een 10 EM schema.
Welk schema heb jij gepakt Novem?
True, maar het draait niet alleen om conditie, dat weet jij ook wel. Je lijf moet de belasting wel aan kunnen. Lance Armstrong had ook een beregoeie conditie tijdens z'n NY Marathon in 2005 en liep toch een stressfractuur op, omdat 'ie niet voldoende trainingskilometers had gemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga eens schema's vergelijken!![]()
Zal er zo eens wat uitprinten, heb ik wat te lezen in de trein.
Vik, vergeet niet dat we verder behoorlijk fit en getraind zijn. Hardlopen is niet de enige sport die we doen en doordat het hele lichaam goed getraind is, heb je minder kans op blessures.
Hoe was het trouwens bij de sportarts?
Het gaat om het idee: onvoldoende/onverstandig trainen --> blessures.quote:
Om je gerust te stellen, ik loop 3 keer per week en doe er krachttraining naast en volg het 5 naar 10 schema en zal zeker niet doorrennen als ik last begin te krijgen. Laatste waar ik zin in heb is geblesseerd raken, nu ik eindelijk fit ben en ben afgevallenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat om het idee: onvoldoende/onverstandig trainen --> blessures.
Nou, ik heb anders ook wel de ambitie om de Urbanathlon in 3 uur uit te lopen hoor!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lance deed die marathon in minder dan 3 uur. Dat is ook voor een geoefende loper zwaar.
En een marathon is wel wat anders dan een urbanathlon. Ook qua belasting.
En wij zijn lang niet zo ambitieus als meneer Armstrong.
Gelukkig is het geen 42 km.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:18 schreef Novem het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders ook wel de ambitie om de Urbanathlon in 3 uur uit te lopen hoor!
Dat maakt mijn waarschijnlijke eindtijd van 3 uur nog ergerquote:
Ik ben er ook bang voor.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:19 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat maakt mijn waarschijnlijke eindtijd van 3 uur nog erger![]()
Volgens mij gaat het echt een lijdensweg van ruim 2.5 uur worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |