Dankje! Ga ik een keer proberen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Anna, is het genoeg.. Wel vrij veel suikers (zegt kh junk zelluf). Genoeg eiwitjes?
Vlier, ik grill (of bak in boter) de tartaarjes voor mijzelf vrij rose (kort dus) dan gooi ik hem in aluminiumfolie met daarbij wat gegrilde uiringen en champignons. Vouw ik dicht en laat het verder rusten. Heerlijke sappen komen er vanaf daarna wat ik gebruik voor 'saus' over de groente of aardappelen.
Mijn vriend moet het doorgebakken, hij houdt van droog vlees.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr!
Je zorgt er maar voor dat je nog wat groente grilt met een stukje vis. Daarbij een salade en om mijn part een pot dop/wortelen.
Daarna nog wat zuivel...
Hoppakee *schop*
Ja echt bizar, gisteren had ik:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep, slecht eten en niet of nauwelijks sporten geeft heel snel een negatieve spiraal. Best lastig dat het zo snel gaat!
Lekker ongezond en lui doen gaat veel makkelijker!
Eet smakelijk, het klinkt goed wat je nog gaat eten
Ha, mijn lijstje van gister:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja echt bizar, gisteren had ik:
O:250 ml yoghurt met 1 banaan
T: grote hand noten
L: half stokbrood met ham
T: 3 bier en 3 bitterballen ofzo
D: pizza met tomaat en buffelmozzarella
T: nog 3 bieren een opgeblazen buik! niet normaal.
En merci![]()
Nallie, jij koningin der lijstjes!
Thanks!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja echt bizar, gisteren had ik:
O:250 ml yoghurt met 1 banaan
T: grote hand noten
L: half stokbrood met ham
T: ricotta met 2 perziken
T: 3 bier en 3 bitterballen ofzo
D: pizza met tomaat en buffelmozzarella
T: nog 3 bieren een opgeblazen buik! niet normaal.
En merciik "moet" nu gaan koken maar heb geen trek
Nallie, jij koningin der lijstjes!
18 oktober ben ik uitgerekend! Dus het duurt nog wel ffquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:23 schreef Perruche het volgende:
Hoe lang nog tot je uitgerekend bent skoap?
In spanje gelaten denk ik!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Thanks!
Jij kan het ook met die lijstjes hoor! Waar is je mojo?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, mijn lijstje van gister:
O: yoghurt met aardbeien en muesli
T: volkorenwafel met jam
L: wit stokbrood met rosbief
T: 2 grote glazen sangria
T: 3 bier
T: 2 handjes popcorn
T: 2 bier.
Omdat ik geen honger hadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:29 schreef anna82 het volgende:
Perruche, bij de 5-10 loop je in het begin ele week een keer 5 km, andere lesje ets langer en derde lesje interval. Ik zou lekker verder gaan. En why zo weinig?
Mijn lijstje is idd veul suikers en veel koolhydraten, morgen weer zonder zoet beleg.
Maar hoe???quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Omdat ik geen honger had
En Evy is mijn motivatie, zonder Evy geen houvast!!
ik heb het naar m'n zin, maar het is hard werk. En warm. Ik vind het ook niet erg om over 2 weken weer naar huis te gaan, zo te zeggen...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:28 schreef Perruche het volgende:
[..]je hebt het wel naar je zin, niet?
Aparte pizza! Ziet er wel lekker uit!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:18 schreef Nallie het volgende:
Perr ga eens eten!!! Gek
Lijstje:
O: appel, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: koffie verkeerd, handje blanke rozijnen
L: kleine spelthb met gekookt ei en beetje mayo, nog zo eentje met geitenkaas, cracker met pindakaas
T: gele paprika en halve komkommer met hummusdip, paar nootjes
D: deze pizza (wel wat aangepast, maar was wel lekker!)
T: heb framboosjes gehaald op de markt dus daar wat mee
B: weinig, rustdagje
Lekker!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:39 schreef Nallie het volgende:
Ja hij was ook echt wel apartzocht receptje voor bodem en kwam toen die tegen. Had alles in huis, dus why not
Lol, volgens mij heb ik meer gegeten dan sommige anderenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mooi!
Hebben ze je volgestopt met eten?
Jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:04 schreef Perruche het volgende:
VB, eet je dan echt die hele bak, zo'n 500 gr? * Perruche aagje is
Mooi zo!quote:
Goed zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lol, volgens mij heb ik meer gegeten dan sommige anderen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:28 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ja![]()
. Dus afhankelijk van de soort yoghurt die ik heb is dat aardig wat kcals
.
[..]
Mooi zo!
Nu alweer?quote:
Wel leuk. Stiekem.quote:
Eind augustus toch bij ML?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef An24 het volgende:
En jammer dat een aantal mensen het gemist hebben....goed excuus voor nieuwe meet
Voedertijd?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:59 schreef Phaidra het volgende:
Fijn dat het zo geslaagd was!
En vriendje van Kwak weer thuis!
Yepquote:Op zondag 1 juli 2012 01:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voedertijd?![]()
Ik ben thuishoera voor lallende dronkelui in le trein
Meringuesquote:Op zondag 1 juli 2012 07:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Vervelend chico. Gaat het voor de rest goed met je?
Kan ik iets lekkers bij de koffie maken, zonder boter? Dat heb ik niet in huis.
En wat snel klaar is ook nog eens
quote:Op zondag 1 juli 2012 08:47 schreef Phaidra het volgende:
Baggernacht gehad. En vandaag een drukke dag met visite![]()
^^quote:Op zondag 1 juli 2012 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]Verse moeders mogen rustig aan doen/mensen verrtellen dat ze het gezellig vindt dat ze er zijn, maar dat ze vannacht slecht geslapen heeft en dat het bezoek na een uurtje echt weer moet vertrekken zodat ze kan uitrusten.
Welkom terug!quote:Op zondag 1 juli 2012 10:02 schreef the85mc het volgende:
Aloha slankies! De net-niet wereld kampioen meldt zich..Oh nee, we zijn twee na laatste geworden
Vooral gebrek aan ervaring en een paar ongelukjes hebben ons veel plaatsen gekost. Eerste 2 dagen voeren we halverwege mee in het veld, dus dat was mooi! Beste race resultaat was 9e. Fysiek ben ik helemaal naar de klote gegaan. Als je ervaring mist kun je door nog harder werken wat compenseren, maar dat voel ik nu wel.. Resultaten vielen wat tegen, maar wel echt mooie ervaring rijker!
Ben net thuis en afgedraaid, zal binnenkort een uitgebreider verslag doen..
Jammer! Maar het klinkt inderdaad als een mooie ervaring. Tof!quote:Op zondag 1 juli 2012 10:02 schreef the85mc het volgende:
Aloha slankies! De net-niet wereld kampioen meldt zich..Oh nee, we zijn twee na laatste geworden
Vooral gebrek aan ervaring en een paar ongelukjes hebben ons veel plaatsen gekost. Eerste 2 dagen voeren we halverwege mee in het veld, dus dat was mooi! Beste race resultaat was 9e. Fysiek ben ik helemaal naar de klote gegaan. Als je ervaring mist kun je door nog harder werken wat compenseren, maar dat voel ik nu wel.. Resultaten vielen wat tegen, maar wel echt mooie ervaring rijker!
Gaaf hoor! Welke wedstrijd was het eigenlijk?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:02 schreef the85mc het volgende:
Eigen bedje slaapt het bestquote:Op zondag 1 juli 2012 10:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ohh lekkerje eigen bed blijft toch t lekkers denk!
De afgelopen dagen zeker te weinig met al die bagger! normaal wel genoeg, ergens tussen de 70 en 100 gram ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Eigen bedje slaapt het best
@Perr: hoeveel gram eiwit eet je op een dag?
quote:
Maar wel etenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
So far:
O: 2 bth aardbeien
T: punt appeltaart op de boekenmarkt
L; twaalfuurtje: 1 bth met ham/kaas/ei en 1 bth kroket
T: biertje
D: gegrilde kip met bloemkoolpuree, 3 rösti's
Slecht
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:20 schreef V1z0R het volgende:
Moet je Slank-BBQ's hebben, gewoon hele spiesjes met alleen maar groente, ALLEEN MAAR GROENTE!
Nog verbaasd dat ik toen niet ben flauwgevallen.
Maar een gezond eetpatroon houd ook in dat je dus jezelf niet ermee plaagt.
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:20 schreef V1z0R het volgende:
Moet je Slank-BBQ's hebben, gewoon hele spiesjes met alleen maar groente, ALLEEN MAAR GROENTE!
Ik vind het wel een aardig lijstje, in ieder geval qua voedingsstoffen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
So far:
O: 2 bth aardbeien
T: punt appeltaart op de boekenmarkt
L; twaalfuurtje: 1 bth met ham/kaas/ei en 1 bth kroket
T: biertje
D: gegrilde kip met bloemkoolpuree, 3 rösti's
Slecht
Ben ik het mee eens. Wat mij betreft beter dan de lijstjes die je afgelopen dagen hebt gepostquote:Op zondag 1 juli 2012 17:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardig lijstje, in ieder geval qua voedingsstoffen.
Alleen maar groente vind ik helemaal niet erg, als het maar lekker klaargemaakt isquote:Op zondag 1 juli 2012 17:20 schreef V1z0R het volgende:
Ja, nu vind ik het nog erger dat ik er niet wasquote:Op zondag 1 juli 2012 17:20 schreef V1z0R het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |