Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Haha, wat een waardeloze loop net . Dochter liep mee. Ik begon al met de verkeerde aflevering van Evy, dus ik moest de juiste aflevering nog weer zoeken. Vervolgens bleek mijn rondje langs de kinderboerderij niet zo geschikt met dochter, de bokjes waren veel interessanter en ze raakte achterop . Daarna kreeg ze steken in haar zij. Wat niet overging tijdens het wandelen. Dus toen zijn we maar gestopt . Ik ga morgen wel weer lopen, dit telt niet als een echte loop dus hoef ik ook geen rustdag
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nou ja, het is het einde van juni en het eerste halve jaar is voorbij (en dus op de helft van de persoonlijke challenge). Volgens mij een goede reden om even stats te plaatsen
Januari en Februari niet gelopen door blessures, maar de maanden daarvoor heb ik wel gelopen. Qua afstand mooie vloeiende lijn omhoog. Tijd stijgt ook mee. Snelheid en hartslag van mei naar juni omlaag omdat ik toen op hartslag ben gaan lopen. Momenteel 350 km gelopen en met de afstand van juni in gedachten kom ik net mooi op de 1000 uit aan het einde van het jaar. Zit dus nog erg goed op schema. En nu nog even volgende halve jaar
Ik ga ook eens rustig meelezen en de links bekijken. Heb momenteel toch echt overgewicht en een slechte conditie en wil dit erg graag weer op peil krijgen. Wil graag met mijn zoon kunnen voetballen straks en dat gaat hem zo niet meer echt worden gok ik .. Alleen een dieet staat me niet echt aan, eens zien ofi k daar iets op kan vinden !
Op zaterdag 30 juni 2012 18:59 schreef MaLo het volgende: Haha, wat een waardeloze loop net . Dochter liep mee. Ik begon al met de verkeerde aflevering van Evy, dus ik moest de juiste aflevering nog weer zoeken. Vervolgens bleek mijn rondje langs de kinderboerderij niet zo geschikt met dochter, de bokjes waren veel interessanter en ze raakte achterop . Daarna kreeg ze steken in haar zij. Wat niet overging tijdens het wandelen. Dus toen zijn we maar gestopt . Ik ga morgen wel weer lopen, dit telt niet als een echte loop dus hoef ik ook geen rustdag
Op zaterdag 30 juni 2012 19:01 schreef Wiehoe het volgende: Nou ja, het is het einde van juni en het eerste halve jaar is voorbij (en dus op de helft van de persoonlijke challenge). Volgens mij een goede reden om even stats te plaatsen
Januari en Februari niet gelopen door blessures, maar de maanden daarvoor heb ik wel gelopen. Qua afstand mooie vloeiende lijn omhoog. Tijd stijgt ook mee. Snelheid en hartslag van mei naar juni omlaag omdat ik toen op hartslag ben gaan lopen. Momenteel 350 km gelopen en met de afstand van juni in gedachten kom ik net mooi op de 1000 uit aan het einde van het jaar. Zit dus nog erg goed op schema. En nu nog even volgende halve jaar
Op zaterdag 30 juni 2012 19:02 schreef DutchieBre het volgende: Ik ga ook eens rustig meelezen en de links bekijken. Heb momenteel toch echt overgewicht en een slechte conditie en wil dit erg graag weer op peil krijgen. Wil graag met mijn zoon kunnen voetballen straks en dat gaat hem zo niet meer echt worden gok ik .. Alleen een dieet staat me niet echt aan, eens zien ofi k daar iets op kan vinden !
Cheers
Ik heb ook een beeeereslechte conditie maar ik denk echt dat het beter gaat worden door het hardlopen! Ik vind het in ieder geval leuk en dat is heel belangrijk, wil je succesvol wat aan je conditie en/of lijn doen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Op zaterdag 30 juni 2012 19:01 schreef Wiehoe het volgende: Nou ja, het is het einde van juni en het eerste halve jaar is voorbij (en dus op de helft van de persoonlijke challenge). Volgens mij een goede reden om even stats te plaatsen
Wow, wat een mooi schema!
Ik heb ook een beeeereslechte conditie maar ik denk echt dat het beter gaat worden door het hardlopen! Ik vind het in ieder geval leuk en dat is heel belangrijk, wil je succesvol wat aan je conditie en/of lijn doen
Dat idee had ik ook .. Nu nog de stap maken van t daadwerkelijk gaan doen !
Ook echt goed dat je je snelheid omlaag durft te doen na al een tijdje bezig te zijn geweest .
Tof grafiekje
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik ben even het boekje van mijn hartslagmeter aan het lezen. Blijk er toch meer mee te kunnen dan ik dacht, dus ga er toch nog even mee klooien als ik weer ga lopen/sporten. Miss batterijtje even vervangen, want hij doet gek.
Overigens lees ik ook in het boekje dat 'ie kan interfereren met eletromagnetische storingsbronnen. Ik heb een implantaat (met een magneetje) in mijn hoofd, nu vraag ik me af of dat de storing kan veroorzaken.. hmm...