Woon in brabantquote:Op maandag 2 juli 2012 13:36 schreef destrovel het volgende:
[..]
Mocht je in Noord-Holland wonen kan ik evt. kijken of het op te halen valt
Bubbeltjesenveloppen dus, woon zelf in Amsterdam en trek nog wel eens richting 't noorden. Maar ik heb helaas geen geduld tot carnavalquote:
Is prima,quote:Op maandag 2 juli 2012 13:42 schreef destrovel het volgende:
[..]
Bubbeltjesenveloppen dus, woon zelf in Amsterdam en trek nog wel eens richting 't noorden. Maar ik heb helaas geen geduld tot carnaval
Donequote:Op maandag 2 juli 2012 13:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is prima,
Als je je adresgegevens PM't leg ik gelijk alles klaar zodra ik thuisben
Geen idee, 5 euro ofzo?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:16 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Hoeveel voor de race wiel plus pedalen? Is niet voor de Playstation 3 zeker?
Ik heb de 8600 even getest, echter krijg ik op beide Asus moederborden die ik hier heb liggen geen resultaat.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:06 schreef qltel het volgende:
[..]
Mocht de videokaart werken, dan wil ik daarbij ook graag de Cisco Linksys WRT54G2 V1 overnemen.
En wat moet je daar voor hebben?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:48 schreef lipjes het volgende:
Specs van de PC zijn:
Amd X2 5600+ incl koeler (typenaam av-z7uh40q001)
2x Corsair XMS2 (modulenaame CM2X2048-6400C4DHX) dus 4GB
ECS KA3 MVP (AMD2 Socket, 2x PCI-16x, dual lan, sata 3gb/s met raid 0,1,10 HD Audio)
een Xgear voeding 450watt, dvd speler die niet open gaat op het moment en een IDE hardeschijf die eerst gecheckt moet worden
Bummer. Nouja, dan zal ik op zoek moeten naar een andere videokaart. Bedankt voor het testen in elk geval.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb de 8600 even getest, echter krijg ik op beide Asus moederborden die ik hier heb liggen geen resultaat.
Graag gedaan, lever graag goed spul afquote:Op maandag 2 juli 2012 21:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Bummer. Nouja, dan zal ik op zoek moeten naar een andere videokaart. Bedankt voor het testen in elk geval.
Die doet inderdaad helemaal niks, waarom weet ik niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:22 schreef RD4 het volgende:
Acer Atheros AR5BXB63, doet ie helemaal niks meer? Lader erbij?
Betreffende de laptop is doordeweeks lastig, maar morgen ben ik vrij dus ga ik met het hele spulletje naar het postkantoorquote:
Zie DMquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:50 schreef Haarbalpasta het volgende:
Big bang theory deel 4 origineel? Graag dan reserveren voor mij! PM me dan
Helaas, had vandaag een crematie dus een beetje een drukke dag, had gehoopt nog een gaatje te hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |