Gast, laat me gewoon over squatten praten ipv me kansloos te noemenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow helemaal onderbouwd enzo.
Het is gewoon raar dat dat mannetje maar 1 onderwerp heeft, en daar ALTIJD over praat, en iedereen die het niet zo ziet voor lul probeert te zetten.
Gewoon zwaar kansloos
Ik vind mensen die ik daadwerkelijk ontmoeten kan altijd leuker.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik reageer altijd zo op zijn posts:
[ afbeelding ]
Mijn humeur lijdt er niet onder
Waarom trek je je het zo aan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is gewoon raar dat dat mannetje maar 1 onderwerp heeft, en daar ALTIJD over praat, en iedereen die het niet zo ziet voor lul probeert te zetten.
Gewoon zwaar kansloos
zie het zo:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is de waarde van een note eigenlijk? Word daar veel op gelet door mods?
in dit geval welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een jaar wachten bevorderlijk is voor je resultaten
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarmee heb ik je ooit voor lul geprobeerd te zetten
zou ik in ruil daarvoor vrienden met ze kunnen worden, omdat hun dat verplicht zijn ofzo omdat ze straf moeten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
even he, maar dat zij aan jouw auto hebben kutten zonder toestemming, hem dus eigenlijk aan het slopen waren, vind ik veel kwalijker
dat is gewoon het slopen van andermans eigendommen, je zou gewoon aangifte kunnen doen
oh maak je geen zorgen, mijn longen zijn al vanaf mijn 4e jaar een soort van dramatisch, je loopt me er altijd uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:03 schreef dawg het volgende:
[..]
eerst die 30 kilo eraf dan, want nu loop ik toch harder dan jou.
misschien straks ook nog maar dit is geen uitdaging heh.
Is het gelijk voor iedereen duidelijk, met deze onderbouwingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon zwaar kansloos
Maar waarom?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik hou het gewoon droog hier hoor, maar ik vertel gewoon mijn mening over hem.
oh en je kan je er ook minder druk om maken natuurlijk, en firefly gewoon negerenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon zwaar kansloos
Dank, volgens mij ben ik wel braaf de laatste tijd alleen wel veel bans gehad tov het aantal notes als ik het vergelijk met andere mensenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie het zo:
- een enkele note in de zoveel tijd voor een post die niet direct banwaardig is maar op het randje: die zijn na een poosje hun directe waarde kwijt. Het kan wel een beeld geven van postgedrag van een user.
- een note voor een post die wel banwaardig is (bijv. racisme, grote giga scheldkannonades, dat soort shizzle) óf een paar notes in korte tijd? dan is de kans groot dat een mod je meldt bij de FA's ter beoordeling. De FA"s bepalen vervolgens of iemand wel of niet een ban 'verdient' en voor hoelang.
En dat wordt bepaald afhankelijk van context, in welk forum de notes gezet zijn (het ene forum is strenger dan het andere), het repetoire van de user - zowel in de notes als zijn gewone posthistorie - etc.
Als je net een ban hebt gehad en je loopt er snel tegen nog een aan is die standaard langer trouwens.
Als je fulltime bezig bent met hosselen vergeet je je hobby's, familie en andere zaken. Dus niet zo handig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mij niet, maar dat gezeik met dat iedereen fulltime met hosselen bezig zou moeten zijn.
En als iemand zegt dat dat onzin is. "wanneer heb je zo'n vrouw gehad"
Te kansloos.
Ik zou voor admin moeten solliciterenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie het zo:
- een enkele note in de zoveel tijd voor een post die niet direct banwaardig is maar op het randje: die zijn na een poosje hun directe waarde kwijt. Het kan wel een beeld geven van postgedrag van een user.
- een note voor een post die wel banwaardig is (bijv. racisme, grote giga scheldkannonades, dat soort shizzle) óf een paar notes in korte tijd? dan is de kans groot dat een mod je meldt bij de FA's ter beoordeling. De FA"s bepalen vervolgens of iemand wel of niet een ban 'verdient' en voor hoelang.
En dat wordt bepaald afhankelijk van context, in welk forum de notes gezet zijn (het ene forum is strenger dan het andere), het repetoire van de user - zowel in de notes als zijn gewone posthistorie - etc.
Als je net een ban hebt gehad en je loopt er snel tegen nog een aan is die standaard langer trouwens.
Ergernis wel ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:11 schreef BrandX het volgende:
(en ja dat heb je, anders reageer je niet zo)
Nee, maar het minstens zo sneu als waar jij Firefly van beticht.quote:
Ik droom ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lighten up johHet is hier een SC, hij mag daar toch best van dromen,
Ik droom van types als hugh jackman, maar die zijn ook out of my league.
Maar dromen en zin in hebben mag wel natuurlijk
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maat het minstens zo sneu als waar jij Firefly van beticht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |