SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De set bevat:
• Canon 500D Body
• Canon EFS 18-55mm lens
• Canon EFS 18-135mm lens
• B+W F-Pro 67mm UV-haze filter
• Canon EW-73B 67mm zonnekap
• Canon BG-E5 battery grip
• Tweemaal Canon LP-E5 battery pack
• Canon LC-E5E battery charger
• Lowepro 200AW Slingshot cameratas
• Canon camerastrap
• Velbon CX 540 driepootstatief
• Alle originele gebruiksaanwijzingen
• Alle originele afdekdoppen voor lenzen en body
• USB kabel
• Originele dozen
De nieuwprijs van deze set bedraagt op dit moment ¤1164,-
Er is altijd zuinig omgegaan met de camera. De lenzen en spiegel zijn compleet kras- en stofvrij. Er zijn geen gebruikssporen aanwezig. Accu’s zijn altijd correct opgeladen.
Een uitstekende camera voor degene die fotografie voor zichzelf naar een nieuw niveau wilt brengen. Het statief is niet afgebeeld. Deze is slechts enkele malen gebruikt. Heeft een waterpas om het statief recht neer te kunnen zetten.
Ik neem aan dat u al kennis heeft van de specificaties van de camera, vandaar dat deze niet vermeldt staan. Mocht u toch vragen hebben, google --> Canon 500D specifications. Overige vragen ben ik altijd bereid te beantwoorden.
Aangeschaft bij Digitalstreet te Beuningen, september 2009.
Alleen ophalen, omgeving Nijmegen.
Vraagprijs: ¤700,-
Met vriendelijke groet,
D.MIk hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Ik verkoop liever niet los, sorry.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:40 schreef anconakip het volgende:
verkoop je ook los? anders eventueel wel interesse in de 18-135mm.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:47 schreef JeMoeder het volgende:
Mocht je het niet als set kwijt kunnen, dan heb ik interesse in een grip!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef manga het volgende:
Mocht je overgaan op losse verkoop, ik heb interesse in de tas + 18-135 + batterygrip. Ik heb zelf al een 450D body en vind de upgrade naar 500D dan niet echt interessant
Genoteerd.quote:
Nigeriaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:59 schreef Danger.Mouse het volgende:
Bod ¤650,00 ontvangen op MP. Mail gestuurd.
Iedereen die op losse onderdelen wilt bieden mag dat in het topic doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef JeMoeder het volgende:
Zuurhoeveel zou je dan evt. willen voor die grip los?
Mag ook per PM btw.
45¤ inclusief verzenden voor de grip.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:42 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Iedereen die op losse onderdelen wilt bieden mag dat in het topic doen.
Tevens kick!
Nieuwprijs ¤130...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
45¤ inclusief verzenden voor de grip.
De 18-135 was een OEM doos. Grijs, met alleen de lens erin. Die heb ik dus niet bewaardquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:49 schreef QuanCore het volgende:
150 voor 18-135 geboden. Doos van nog beschikbaar?
Sorry, geen interesse. Succes verderquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:54 schreef Bram.Kingston het volgende:
set ruilen tegen Samsung galaxy s3
Whoops, inderdaad...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nieuwprijs ¤130...
Veels te laag.
Ik ben van mening dat de grip een goede meerwaarde aan de set geeft, ¤55 is niet genoeg om dat te compenseren. Toch bedankt!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Whoops, inderdaad...
Mmm, ik kan max tot 55 gaan. Mocht je dat niet genoeg vinden, dan wens ik je verder succes met de verkoop
Deze site: Dpreview kan erg handig zijn bij het verdiepen in wat een digitale spiegelreflexcamera eigenlijk is.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:48 schreef Sosa het volgende:
Ik zoek eig. nog wel zo'n heel setje. heb onlangs alle digitale cams de deur uitgedaan.
Maar zal mij er eerst in verdiepen, heb er de ballen verstand van. Ik bedoel, maakt die aantal kliks uit? wat is een battery 'grip'? Zijn deze lenzen goed voor ver inzoomen of portretfoto's?
ik kom er op terug
Sorry voor het laat beantwoorden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:36 schreef JeMoeder het volgende:
Ik doe nog één bod
¤65 inclusief verzenden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |