...en dan over K-Pop maakt het nog ongeloofwaardiger.quote:
ja op zaterdagochtend chill ik wel es in de kroeg (vanmorgen was het op het terras om precies te zijn) en dan zijn er vaak al een paar makkers en chicks van mequote:
Je hebt niet gevraagd of je even mocht kijken met het geluid zacht om je zelf even af te beren?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:55 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja op zaterdagochtend chill ik wel es in de kroeg (vanmorgen was het op het terras om precies te zijn) en dan zijn er vaak al een paar makkers en chicks van me
die chicks begonnen kpop te draaien op hun oh zo goddelijke smartphones en ik werd helemaal![]()
![]()
alsjeblieftquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt niet gevraagd of je even mocht kijken met het geluid zacht om je zelf even af te beren?
quote:Op zondag 1 juli 2012 02:23 schreef KingRoland het volgende:
Zanger Rinus is beter dan K-pop. dit verklaart ook een hoop.
Deze OP hebben gelezenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:34 schreef Pharkus het volgende:
Je fapt eropen dan het lef hebben om er over te klagen
Je weet dat ze daar make-up op doen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:00 schreef .Masturbatron. het volgende:
koreaanse benen zijn de beste in de wereld hands down![]()
[ afbeelding ]
quote:“Our legs get more makeup than our faces in order to hide any scars and bruising.”
kan me geen moer schelen het ziet er goed uit nep of niet =DDDDDDquote:Op zondag 1 juli 2012 13:18 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Je weet dat ze daar make-up op doen?
[..]
In volgorde:quote:Op zondag 1 juli 2012 14:58 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Wat een onterechte klacht zeg.
K-pop
Alsof het downhill mountainbikers zijn, bruises and scarsquote:Op zondag 1 juli 2012 13:18 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Je weet dat ze daar make-up op doen?
[..]
neen, dat heet een koreabooquote:Op zondag 1 juli 2012 15:46 schreef Twiitch het volgende:
Zijn mensen die korea adoreren ook weeaboos?
gastquote:
donder op dat heeft niets met anime te makenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:01 schreef Beach het volgende:
[..]
gastjij bent zelf de grootste weeaboo met je legend of korra
de meerderheid ja. Al weet ik niet hoe jong jij jonge schattige meisjes inschat.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:10 schreef Morrigan het volgende:
K-pop is toch voor jonge schattige meisjes?
quote:
quote:
We snappen het nu wel. Genoeg nu.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
donder op dat heeft niets met anime te maken
koreaboo
Dat is typisch japan, korea is een totaal ander landquote:
Inderdaad. Japan en Korea verschillen veel van elkaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat is typisch japan, korea is een totaal ander land
Beetje russen met nederlanders vergelijken omdat ze beiden blank zijn
ik ben zelf half weeabooquote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
[..]
[..]
We snappen het nu wel. Genoeg nu.
K-pop is gemaakt in Korea, J-pop is gemaakt in Japan. Weeaboo is iemand die Japan helemaal geweldig vindt, meestal *slecht* Japans probeert te praten en het bijna alleen maar over animι etc. praat.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:09 schreef Babsjj het volgende:
Had nog nooit van ze gehoord maar vindt ze echt schattig.. Wat is het verschil nu tussen K-Pop J-Pop of Weeabo?
Oh thanks weer wat geleerd ^^quote:Op zondag 1 juli 2012 18:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
K-pop is gemaakt in Korea, J-pop is gemaakt in Japan. Weeaboo is iemand die Japan helemaal geweldig vindt, meestal *slecht* Japans probeert te praten en het bijna alleen maar over animι etc. praat.
Weeaboo is met 2 o's.quote:
Je viel constant in herhaling. Vroeg me af of je bleef hangen, dus ik hielp je een beetje.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben zelf half weeaboo
dat is de grap
Ik ben inderdaad zeer bijzonder.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je viel constant in herhaling. Vroeg me af of je bleef hangen, dus ik hielp je een beetje.
Ik denk gewoon k-pop omdat het een koreaanse band is. In enorm veel landen zingen bands weleens in het Engels, maar het zijn geen Engelse bands.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:18 schreef koekjeszondermonster het volgende:
Koreanen die in het Japans zingen is dat k-pop of j-pop?
Ik zie ook een dikke 'vuilnis' zak?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:29 schreef .Masturbatron. het volgende:
kijk kijk dit!!
[ afbeelding ]
hoe fucking groot moeten die groepjes well neit zijn =(
en waarom zit er altijd een dikke dikzak bij
zogenaamd voor diversiteit zeker
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:29 schreef .Masturbatron. het volgende:
kijk kijk dit!!
[ afbeelding ]
hoe fucking groot moeten die groepjes wel neit zijn =(
AKB48 is helemaal belachelijk. Zitten volgens mij nog meer dan 48 meiden in. Geen enkele kan zingen, maar er is niets dat de techniek niet kan fixen vandaag.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Joh in sommige van die groepen zitten er wel 10 ofzo
amateursquote:Op zondag 1 juli 2012 18:29 schreef .Masturbatron. het volgende:
kijk kijk dit!!
[ afbeelding ]
hoe fucking groot moeten die groepjes wel neit zijn =(
gekker dan akb48 kan het waarschijnlijk niet wordenquote:Op zondag 1 juli 2012 18:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
AKB48 is helemaal belachelijk. Zitten volgens mij nog meer dan 48 meiden in. Geen enkele kan zingen, maar er is niets dat de techniek niet kan fixen vandaag.
Maar dat is wel een Japanse groep.
Leerzaam topicquote:Op zondag 1 juli 2012 18:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
K-pop is gemaakt in Korea, J-pop is gemaakt in Japan. Weeaboo is iemand die Japan helemaal geweldig vindt, meestal *slecht* Japans probeert te praten en het bijna alleen maar over animι etc. praat.
Ik had ergens gelezen dat er zelfs een lid bij zat die later met de computer gemaakt bleek te zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 18:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
AKB48 is helemaal belachelijk. Zitten volgens mij nog meer dan 48 meiden in. Geen enkele kan zingen, maar er is niets dat de techniek niet kan fixen vandaag.
Maar dat is wel een Japanse groep.
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat er zelfs een lid bij zat die later met de computer gemaakt bleek te zijn
er zijn zogenaamde "otakus" of nerds die wel duizenden van hun cds kopen om voor meet en greet tickets...hoe triest kun je zijn...dat verklaart hun albumverkopen...het gaat alleen om die tickets en die cds gaan gwn bij het vuilnisquote:Op zondag 1 juli 2012 20:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat er zelfs een lid bij zat die later met de computer gemaakt bleek te zijn
Maar dat is jpop.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:08 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
er zijn zogenaamde "otakus" of nerds die wel duizenden van hun cds kopen om voor meet en greet tickets...hoe triest kun je zijn...dat verklaart hun albumverkopen...het gaat alleen om die tickets en die cds gaan gwn bij het vuilnis![]()
volgens mij had zo gekke nerd fan een meisje uit die groep met zijn met sperma bekladde hand begroet
Er zijn anders ook flink wat enge K-pop fans stalkersquote:
Net als rond de hele wereld. Snap niet waarom het zo speciaal is in Korea en Japan.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Er zijn anders ook flink wat enge K-pop fans stalkers
http://www.soompi.com/201(...)fans-scare-netizens/
http://www.allkpop.com/2009/11/2pm_taecyeon_scarlet_letter
holy shitquote:Op zondag 1 juli 2012 20:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Er zijn anders ook flink wat enge K-pop fans stalkers
http://www.soompi.com/201(...)fans-scare-netizens/
http://www.allkpop.com/2009/11/2pm_taecyeon_scarlet_letter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |