![page-divider-001.gif]()
![lief_dagboek.png]()
![page-divider-001.gif]()
net in de kroeg weer een eindeloze discussie gehad
we leven in een mooie maar ook gefuckte wereld, dat is niets nieuws
er zijn veel gruwelen in deze wereld waar ik een bloedhekel aan heb, zoals neonazis, taalnazis, spruitjeshaters en baby's
maar niets is zo bloederig gruwelijk als:
![mblaq-its-war.jpg?w=300&h=300]()
![28404-bap-7uxb.jpg?w=300&h=149]()
![20110118_jqt_1.jpg]()
![20111018_snsd_6-600x348.jpg]()
k-pop
van die groepjes met 80 jongeren die allemaal een leuk koppie hebben en redelijk kunnen dansen, ik geef het toe, maar voor de rest
vooral bij die jongensgroepjes hoef je maar n video op youtube te zoeken en je
echt zogenaamd stoere posers met hun bowl cuts en stekels en shit en gwn vreselijke aziatische haarstijlen en vaak lelijke koppen
en het erge is, zowel aziatische als een heleboel westerse meisjes houden van die shit
natuurlijk moeten wij nooit de kracht van tienermeisjes onderschatten, zij zijn immers een belangrijke consumentengroep en hebben als zodanig enorme invloed op de muziekmarkt
maar ja dat zijn dus de koreaanse versies van boybandjes
nou vind ik koreaanse chicks errug lekker, vaak een beetje aan de dunne kant, maar die benen en die schoenen die ze vaak dragen zijn om van te
en Korea is pro op het gebied van plastische chirurgie en makeup, en laat ik daar nou geen problemen mee hebben, in tegenstelling tot een heleboel
daarom kijk ik soms op zaterdagen weleens hun clips (zonder geluid uiteraard) en bezweer ik mijn slang, urenlang
die zijn dus nog best te pruimen
maar over het algemeen heb je altijd dezelfde poser stoerdoenerij in hun kutclips en idols shit
tot slot, k-pop
ok bedankt mazzel
[ Bericht 0% gewijzigd door .Masturbatron. op 30-06-2012 10:48:22 ]