Iddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stewie met dat meisje in die auto.
Bazen weten.
Ze mag mij wel wat Happy Endings geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze mag mij wel wat Happy Endings geven.
Hi ha hoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze mag mij wel wat Happy Endings geven.
Ik get hem ehh her.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
oke manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:18 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Conclusie: ze knijpt haar borsten samen om het wat te lijken. Geeft niet, want ik wil haar alsnog.
Grieken denk ik niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:18 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Conclusie: ze knijpt haar borsten samen om het wat te lijken. Geeft niet, want ik wil haar alsnog.
Niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:19 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Ik heb jouw goedkeuring helemaal niet nodig.
Iedereen heeft Steven z'n goedkeuring nodig,leer de regels.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:19 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Ik heb jouw goedkeuring helemaal niet nodig.
HEt is idd een hommoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kwam er vandaag pas achter dat boeler kontneuker betekent, ik dacht altijd dat dat gewoon een andere naam voor een neger was
Je voelde je zeker goed toen al die meiden je een boeler noemde.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kwam er vandaag pas achter dat boeler kontneuker betekent, ik dacht altijd dat dat gewoon een andere naam voor een neger was
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je voelde je zeker goed toen al die meiden je een boeler noemde.
Goed dat je zegt, ik dacht dat het gewoon iets van 'vrienden/matties' was oid. Ben blij dat ik het woord nog niet irl ben gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grieks is toch in de bips? Russisch, dá's tietneuken!quote:
Ik gebruik marokkaan als scheld woord.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat je zegt, ik dacht dat het gewoon iets van 'vrienden/matties' was oid. Ben blij dat ik het woord nog niet irl ben gaan gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |