GINGER!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
STIJNTJE STIJNTJE JE ZUSJE IS EEN ...
Al ben ik met mijn vrienden en onder invloed doe ik het constant. Thuis zeg ik het nooit, omdat ik weet dat ik mijn ouders pijn doe. Best raar eigenlijk. Hier ook bijna nooit alleen een keer om morph te pesten en tegen Stijntje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef RensAjacied het volgende: Steven is wel hypocriet, schelden met kanker maar als je zelf er over twijfelt er niet mee schelden. Ik probeer het ook te minderen, maar ook als me pa het zou hebben zal ik het er niet uit kunnen krijgen. Zo triest eigenlijk
![]()
Fries?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
STIJNTJE STIJNTJE JE ZUSJE IS EEN ...
Dat is het punt dusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Naja ik denk als iemand in mijn familie het krijgt (of ik zelf) ik dat ook krijg. Een of andere manier ligt het snel in je mond en dat alleen is super triest van mij.
Dit dus, eigenlijk had ik niet moeten zeggen dat het hypocriet was tegen Steven, want ik zeg het thuis ook niet en met vrienden welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Al ben ik met mijn vrienden en onder invloed doe ik het constant. Thuis zeg ik het nooit, omdat ik weet dat ik mijn ouders pijn doe. Best raar eigenlijk. Hier ook bijna nooit alleen een keer om morph te pesten en tegen Stijntje.
quote:
Nog meer goeie aanvullingen?quote:
Vooral in Amsterdam man... iedereen zegt dat kanker dit kanker dat. Vooral die oude luiquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is het punt dus
Ik schold er altijd mee, het bekt ook lekker,ben ik heel eerlijk in
Ik jank er verder niet om dat andere het wel zeggen
Alleen voor mijzelf heb ik zoiets van tja, zat er dichtbij, eht hoeft gewoon niet meer
Ban hem man! Voegt toch niks toe.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme m'n topic stelen, dit laat niet zomaar los.
Wat is er dan mis mee? Gewoon even groeten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het kwetsend is?
Den Haag meer volgens mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vooral in Amsterdam man... iedereen zegt dat kanker dit kanker dat. Vooral die oude lui
Het is wel ergens hypocrietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit dus, eigenlijk had ik niet moeten zeggen dat het hypocriet was tegen Steven, want ik zeg het thuis ook niet en met vrienden wel
Dat is waar, goed idee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ban hem man! Voegt toch niks toe.
Nee man, je verwart ons met kakkies en hagezen nuquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vooral in Amsterdam man... iedereen zegt dat kanker dit kanker dat. Vooral die oude lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |