Dikke papzakquote:Op maandag 2 juli 2012 10:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vond deze in de SC, ik zoek straks even verder of ik nog betere fotootjes heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja wat ik kwam terug van overuren, dan ga ik niet nog drie kwartier koken
Waar haal je zo'n cd rek?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die cd's moet ik overigens t.z.t. nog eens uitsorteren, naar pc rippen en dan doodvermoorden.
slim welquote:Op maandag 2 juli 2012 11:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
remote natuurlijk. ik ga niet alles wat ik doe in de isa van mijn werk zetten.
aye. Even snel gemaakt voor je.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
aye. Even snel gemaakt voor je.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
aye. Even snel gemaakt voor je.
[ afbeelding ]
Simple Planquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:05 schreef gogosweden het volgende:
TS begint:
[ afbeelding ]
altijd meerdere tabjes enzo
nu jullie
Hoe kan je überhaupt iets doen met die muis?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:39 schreef J.Appleseed het volgende:
Meer foto's mensen. Ik FOK! nu zo
[ afbeelding ]
Multitouch. Beste muis die ik ooit heb gehad, wil niets anders meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe kan je überhaupt iets doen met die muis?
Ik heb dat ding wel eens uitgeprobeerd, niet te doen vind ik. En je moet je hand er zo debiel omheen leggen omdat hij zo klein is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Multitouch. Beste muis die ik ooit heb gehad, wil niets anders meer
Ach, ieder z'n ding. Hij is trouwens niet klein maar laagquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb dat ding wel eens uitgeprobeerd, niet te doen vind ik. En je moet je hand er zo debiel omheen leggen omdat hij zo klein is.
Ik heb deze: [ afbeelding ]
Bazending
Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Hij is trouwens niet klein maar laag
is wat makkelijker multitaskenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:22 schreef Compliment het volgende:
Waarom hebben er zoveel > 1 scherm?
Is dat handig? Heb je dan 2 muizen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:22 schreef Compliment het volgende:
Waarom hebben er zoveel > 1 scherm?
Is dat handig? Heb je dan 2 muizen?
Ja maar als je dan je muis beweegt dan beweegt ie op beide schermen.. Hoe weet je Pc dan op wel scherm je wil klikken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook twee schermen, dan kan je gewoon meer tegelijk doen. En nee, natuurlijk heb je dan niet twee muizen.
Troll alert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |