Dat kan toch ook gewoon?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet die hoek van 90 graden zeg maar aan de rechter kant zetten, want ik wil het beeldscherm niet in de hoek hebben zeg maar
faalplaatjequote:Op zondag 1 juli 2012 15:19 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
en ik heb nog een beetje opgeruimd
zo beter ?quote:
ik kwam terug van uitgaan met die 2 aanstekers en dat a4tje kladder ik op als ik me verveelquote:
Ahh zo, een fapbladquote:Op zondag 1 juli 2012 15:34 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik kwam terug van uitgaan met die 2 aanstekers en dat a4tje kladder ik op als ik me verveel
quote:
daar heb ik een plastic zak voorquote:Op zondag 1 juli 2012 15:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ahh zo, een fapblad
om je kwakje op kwijt te kunnen ik heb je wel door..
[..]ik zie mij op het scherm
Twee keer Firefox in je startbalk?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ]
Kwaliteit van de foto is helaas om te huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 02-07-2012 11:28:50 ]
Dikzakquote:Op maandag 2 juli 2012 10:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vond deze in de SC, ik zoek straks even verder of ik nog betere fotootjes heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |