Mag ik bij jou in bed komen FOK!en?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Meloewa het volgende:
Wat zit iedereen hier degelijk/stijfjes achter zijn pc?
[ afbeelding ] zo fokken
de hele dag in bed liggen is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Meloewa het volgende:
Wat zit iedereen hier degelijk/stijfjes achter zijn pc?
[ afbeelding ] zo fokken
oh oude degelijkheid!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Het scherm kostte in 2011 899 euro. Dat heeftie ruimschoots bewezen. Ik heb nog steeds geen dode pixels of andere narigheid. * nikky klopt op een stukje hout.
FF gebruik ik ook al vanaf die periode.
Op mijn werk heb ik ook een bazenscherm. Een Samsung weet-ik-veel-hoe-die-heet, maar hij is veul breder dan mijn keyboard
ja, en nu een foto postenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
Op een 17,3 inch HP pavilion blablabla. Een laptop dus. Achter mn bureau. Spannend he TS
stiekum gesloten natuurlijkquote:
is wel lekker steeds andere posities dan liggend FOKKEN! dan weer half zittend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
de hele dag in bed liggen is ook weer zoiets
[..]
oh oude degelijkheid!
Brede schermen
[..]
ja, en nu een foto posten![]()
[..]
stiekum gesloten natuurlijkspeciaal voor de foto
ansich wel mee eens, maar ik krijg altijd last van mijn rug of nek van FOK!ken in bedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
is wel lekker steeds andere posities dan liggend FOKKEN! dan weer half zittend.
Beter dan zo stijfjes achter je bureau.
Moet je even aan wennen, dan veryyy nicequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ansich wel mee eens, maar ik krijg altijd last van mijn rug of nek van FOK!ken in bed
Nee juist niet is heel fijn, waardoor je juist niet gaat slapenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef aspirantspierbundel het volgende:
op bed dan val je toch in slaap, is zo zacht
thats cray
ik probeer het ffquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee juist niet is heel fijn, waardoor je juist niet gaat slapen
handig zo die beamerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:37 schreef DeSamenvatting het volgende:
Lekker chillend op de bank natuurlijk
[ afbeelding ]
klein dingetje. maar lijkt me wel chill idd!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:37 schreef DeSamenvatting het volgende:
Lekker chillend op de bank natuurlijk
[ afbeelding ]
Is gewoon de ipad 3, met een toetsenbordhoesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klein dingetje. maar lijkt me wel chill idd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |