die rechtse is 19,5"quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:10 schreef Haasbeuntje het volgende:
19" ?Daar heb ik nog wel 4 schermen van staan in de schuur
heb je daar echt geen stickie voor ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ubuntu en hirens boot cd.
ga eens ontopic posten nu verdomme
FOK!verslaafd enzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:13 schreef aspirantspierbundel het volgende:
gewoon op me laptoppie
damn, je pakt het groots aan Gogo
Oude laptop waar ik het op moest gebruiken, geen usb boot support.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heb je daar echt geen stickie voor ?
I feel your painquote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
post eens een foto om dit topic de goede kant op te helpen?
damn dat is kleinquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef nikky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit scherm heeft al vaker op FOK! gestaan. De afgelopen tien jaar al
quote:
Ik heb mijn moeder even gevraagd om een foto te maken. Hier zit ik:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:08 schreef maan_man het volgende:
Veilig, met een rubbertje over mijn hoofd.
Het scherm kostte in 2011 899 euro. Dat heeftie ruimschoots bewezen. Ik heb nog steeds geen dode pixels of andere narigheid. * nikky klopt op een stukje hout.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
damn dat is kleinrespect dat je daarmee FOK!t
wel tof dat je firefox gebruikt trouwens
[..]
Die van mij past niet in bedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Meloewa het volgende:
Wat zit iedereen hier degelijk/stijfjes achter zijn pc?
[ afbeelding ] zo fokken
Mag ik bij jou in bed komen FOK!en?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Meloewa het volgende:
Wat zit iedereen hier degelijk/stijfjes achter zijn pc?
[ afbeelding ] zo fokken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |