Daarom proberen ze zichzelf op te hemelen, bijvoorbeeld door middel van zo'n topic. Eigenlijk is het gewoon heel slecht compensatiegedrag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:24 schreef AnimeFan het volgende:
iPhone eigenaars hebben 300 euro teveel betaald voor hun telefoon.
Zijn dat dan niet de sukkels?
Dat kunnen de eigenaars nooit, zo wispelturig he, zo wispelturig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als je zo een topic opent, zorg dan tenminste dat je iPhone goed schrijft.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kunnen de eigenaars nooit, zo wispelturig he, zo wispelturig.
8 uur bezig zijn om eindelijk een upgrade via een xda developers op je afgedankte net nieuwe android phone te kunnen installen > 300 euriequote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:24 schreef AnimeFan het volgende:
iPhone eigenaars hebben 300 euro teveel betaald voor hun telefoon.
Zijn dat dan niet de sukkels?
Uh?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:28 schreef Fokkingvet het volgende:
600 euro neertellen voor een made in china appeltje die hetzelfde doet als de onverwoestbare nokia 3310
Dat kan in 10 minuten met ROM Manager.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
8 uur bezig zijn om eindelijk een upgrade via een xda developers op je afgedankte net nieuwe android phone te kunnen installen > 300 eurie
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kunnen de eigenaars nooit, zo wispelturig he, zo wispelturig.
quote:
deze man weetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef Rezania het volgende:
Ik had een iPhone, nu een HTC. Die HTC is mooier.
Apple die door updates zo'n kreng zo langzaam maken dat je weer 700 euro voor een telefoon moet betalenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
8 uur bezig zijn om eindelijk een upgrade via een xda developers op je afgedankte net nieuwe android phone te kunnen installen > 300 eurie
jij moet wel om de nieuwste versie überhaupt te kunnen draaien. over kut pauper gesprokenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:28 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat kan in 10 minuten met ROM Manager.
En jij moet de standaard iOS ROM houden, je kan niks anders.
En dan ook nog jailbreaken
Maar ik heb een keuze.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij moet wel om de nieuwste versie überhaupt te kunnen draaien. over kut pauper gesproken
Jawel, maar met die Nokia kan je niet Whatsappen of internetten.quote:
een apple koop je om de software, de hardware is gewoon een randvoorwaarde. iets anders willen voor dagelijks gebruik dan iOSquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:31 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Maar ik heb een keuze.
Ik kan elke ROM pakken die ik wil.
Jij MAG geen andere ROM dan die van Apple installeren.
het lukt goed toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:32 schreef Rezania het volgende:
Voor de rest is dit gewoon een trolltopic om weer lekker wat te bashen op elkaar, leuk TS.
Het eerste wat ik doe is jailbreaken. De standaardsoftware is veel te beperkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een apple koop je om de software, de hardware is gewoon een randvoorwaarde. iets anders willen voor dagelijks gebruik dan iOS
Dat sandboxen levert wel een enorm veilig en stabiel systeem op.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:35 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe is jailbreaken. De standaardsoftware is veel te berperkt.
Je MOET iTunes gebruiken om troep erop te zetten.
Een goeie FTP app bestaat niet eens voor iOS.
Je moet de App Store gebruiken, installeren uit een andere bron kan niet.
TS doet dit dan ook alleen maar voor de aandacht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
Maar sowieso mensen beoordelen op het merk/model mobiele telefoon dat ze hebben![]()
Het gaat erom dat je bereikbaar bent uiteindelijk
Waarom nietquote:
Dit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
Maar sowieso mensen beoordelen op het merk/model mobiele telefoon dat ze hebben![]()
Het gaat erom dat je bereikbaar bent uiteindelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |