Ik + Wijsheden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:59 schreef TJV het volgende:
Ga nou toch eens weg met die wijsheden. Is toch geen reet aan man.
is dat jou voorstel van mijn TC? je zal het wel zwaar hebben....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee die van jou was lekker.
[ afbeelding ]
hehe hoeft ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:18 schreef MineraalWater het volgende:
Hah nu ben ik toch weg, DUS JULLIE KRIJGEN LEKKER GEEN NIEUWE TC HAHA!!! LATERS!!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef delano.888 het volgende:
Toffe actie bij de gamemania. Ik had nog wel 10 minder boeiende games liggen, en heb nu dus 5 gloednieuwe games liggen
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=598
Oh, dit moest eigenlijk in SC![]()
In dit geval dus niet, klik ff de actie aan voor je wat zegtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
in ruilen bij game mania.. verkoop ze dan, vang je er meer voor
ik heb de site bekeken, en ik zie vooral staan dat zij prijzen bepalen voor de games die jij inlevert...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In dit geval dus niet, klik ff de actie aan voor je wat zegtik heb 10 flutgames ingeleverd waar ik echt niet veel geld meer voor gekregen zou hebben, en heb 5 gloednieuwe, redelijk recente games terug!
je ruilt dus top games tegen min of meer flutgames, great job!quote:Ace Combat: Assault Horizon
F3AR
Uncharted 3
Resistance 3
NFS: The Run.
De dingen die ik inleverde waren onder andere, killzone 2, MGS4, enz enz, absoluut geen nieuwe games.
Killzone 2 & MGS4 zijn echt jaaaren oud en word echt geen drol meer voor gegeven 2e hands. Die 5 games vind ik allemaal redelijk goed. Wat doe je nou moeilijk eigenlijk manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de site bekeken, en ik zie vooral staan dat zij prijzen bepalen voor de games die jij inlevert...
[..]
je ruilt dus top games tegen min of meer flutgames, great job!
is goed joh, laat jij je maar afschepen door een zaak die winst wil maken...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Killzone 2 & MGS4 zijn echt jaaaren oud en word echt geen drol meer voor gegeven 2e hands. Die 5 games vind ik allemaal redelijk goed. Wat doe je nou moeilijk eigenlijk man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd, eerst deze foto gemaakt en geupload enz, nu is me pizza waarschijnlijk een stuk kouder. Ga gauw eten
[ Bericht 13% gewijzigd door DX11 op 29-06-2012 22:16:48 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:36 schreef delano.888 het volgende:
Niet aan je ex denken is eigenlijk heel simpel![]()
[ afbeelding ]
gvd, eerst deze foto gemaakt en geupload enz, nu is me pizza waarschijnlijk een stuk kouder. Ga gauw eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door DX11 op 29-06-2012 22:17:05 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Leeghij was net nog vol
mooie ventilatorrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Wie kiest nou contact met dr ex, boven een relatie van 4 jaar. hoerrrrrrrrrrrquote:
Je zit er zwaarder mee dan je toegeeft. Ga gewoon effe 10 minuten janken dan ben je er vanaf. Bel een paar vrienden en ga vanavond in de dancing gewoon je lul achterna lopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wie kiest nou contact met dr ex, boven een relatie van 4 jaar. hoerrrrrrrrrrr
janken? ik heb t uitgemaakt ben blij dat ik dr klaar mee ben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je zit er zwaarder mee dan je toegeeft. Ga gewoon effe 10 minuten janken dan ben je er vanaf. Bel een paar vrienden en ga vanavond in de dancing gewoon je lul achterna lopen.
bier is viez, just sayinquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Grolsch is in de aanbieding bij de c1000... just saying
RIJKE BOII #JWZquote:
Wil je hem dood hebben aldie?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jenever is altijd goedkoop
ja daarom zeg ik kutzooi 1 fles was niet genoegquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goed spul mits met mate
die mate ligt hoger als je verdrietig bent natuurlijk
neeeuuujquote:
owja dan wel iddquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
dan zou ik ook verdrietig zijn
pffff wie wil dat nou niet jatochquote:
thanks goeie tipsquote:
niet nodigquote:
Ik heb t hele filmpje gekeken maar dta zegt ie helemaal nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:38 schreef -Datdus- het volgende:
Daaaiiimm gurl... You shit with dat ass???
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb t hele filmpje gekeken maar dta zegt ie helemaal niet
Congrats!quote:
quote:
Naja, ik ben vorig jaar blijven zitten (ook een stukje door MC LOL) en mijn instelling was echt om te huilen. Afgelopen jaar flink gegroeid en ontplooid en nu over, nog een half jaartje en dan eindelijk HBO!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:13 schreef -Datdus- het volgende:
Wie gaat er nou niet over? Is dat tegenwoordig ook al een prestatie?No offence.
Ik had ook moeite dit jaar hoor. Vooral omdat ik gewoon 0 motivatie had.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik ben vorig jaar blijven zitten (ook een stukje door MC LOL) en mijn instelling was echt om te huilen. Afgelopen jaar flink gegroeid en ontplooid en nu over, nog een half jaartje en dan eindelijk HBO!
Jup. Dan heb je t gevoel dat je iets bereikt. Bijvoorbeeld als je verkoper bent en je targets haalt, en daardoor meer geld verdient. Dan heb je echt t gevoel dat je goed bezig bent.quote:
Dus als ik voor bijvoorbeeld een scriptie keihard gezwoegd heb en daar een goed cijfer voor behaald heb dan heb ik niet het gevoel dat ik goed bezig ben en iets bereik?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jup. Dan heb je t gevoel dat je iets bereikt. Bijvoorbeeld als je verkoper bent en je targets haalt, en daardoor meer geld verdient. Dan heb je echt t gevoel dat je goed bezig bent.
Geen idee, nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus als ik voor bijvoorbeeld een scriptie keihard gezwoegd heb en daar een goed cijfer voor behaald heb dan heb ik niet het gevoel dat ik goed bezig ben en iets bereik?
Geen idee waarvoor, maar gefeliciteerd? :Squote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:50 schreef Ame_thyst het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! jullie zijn als een familie voor mij:)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:50 schreef Ame_thyst het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! jullie zijn als een familie voor mij:)
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:37 schreef MineraalWater het volgende:
Plex aan bobber. Het plan is in duigen gevallen. Plex uit.
neeeeeee!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:37 schreef MineraalWater het volgende:
HAHAHA DIE AIDS MOT IS IN MIJN MUGGENLAMP GEVLOGEN HAHAHAHAHAquote:
Barry, als jij je wel en wee in de liefde met een veertienjarige bespreekt en advies nodig hebt zie ik hoezo het fout gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:37 schreef MineraalWater het volgende:
Stinkt dat niet enorm? Hier vloog een vlieg in de lamp, dat was BAH BAH BAH BAHquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHA DIE AIDS MOT IS IN MIJN MUGGENLAMP GEVLOGEN HAHAHAHAHA
toch morgen ff mottenballen halen..
Nee man het zit anders. Had bob alleen wat details gegeven :pquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Barry, als jij je wel en wee in de liefde met een veertienjarige bespreekt en advies nodig hebt zie ik hoezo het fout gaat
Ja toch. Niet dat ik er ooit wat mee gedaan heb.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber en Vic om relatieadvies en -steun vragen. Wat kan er mis gaan?
ik luister alleen maarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Stinkt dat niet enorm? Hier vloog een vlieg in de lamp, dat was BAH BAH BAH BAH
Dat is wel een goeie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
No offense Plex, maar je zit te veel op Fok. Je moet het op zijn limburgs oplossen
Bitch, hoeveel friendzone topics heb ik? Owh 0!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wie weet nu de friendzone te herkennen en weet hoe hij eruit moet blijven?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Bitch, hoeveel friendzone topics heb ik? Owh 0!
Misschien ben ik wel swag hosselboii!
Ben ik helaas niet
Wie tinychat?
Jezus die kijkt zo je ziel in!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
serieus kijk haar kijken wtf?
zo eng ik ga slapen
Touchéquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wie weet nu de friendzone te herkennen en weet hoe hij eruit moet blijven?
wie gaat er straks op z'n bek omdat hij denkt een chick te hosselen maar eigenlijk in de friendzone zit?
wat is dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef bobbernaut het volgende:
Vic is jaloers dat op mij omdat ik teennick heb!
Teennick niet kennenquote:
Yey je komt onder je steen vandaan!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik kwam er net achter.. dat fok.. een cheat code heeft..
[ afbeelding ]
Probeer maar..
Daarvoor waa wel victoriousquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:45 schreef TJV het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey.
Suuppquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:45 schreef TJV het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rustig ademhalen
rustig
Vind m wel leukquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik moest voor het eerst om je lachen!
quote:
huh hoezo?quote:
Ik ook niet, wordt wel tijdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:33 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb bob en vic nog nooit met een andere avatar gezien
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:33 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb bob en vic nog nooit met een andere avatar gezien
maar ik wil mijn UI, sig en ondertitel eigk wel houdenquote:
Je hebt toch een kut UIquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
maar ik wil mijn UI, sig en ondertitel eigk wel houden
Ja man, WTF.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe de fuck was die spidermanlink ontopic?
Ze staat nog steeds in de OP hèquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe de fuck was die spidermanlink ontopic?
quote:
Mijn fingerboard wieltjes zijn kapot.... En dit zijn de goedkoopstequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Moet je weer wat uit china hebben?
geef me maar 7.50quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:42 schreef drumstickNL het volgende:
Welke film zal ik downen? Best antwoord krijgt een abbo
Best Of Cody Cachet # 2 dat is wel wat voor jouquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:42 schreef drumstickNL het volgende:
geef nou maar.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:51 schreef Mender het volgende:
Zullen we een opdracht verzinnen die bobber uit moet voeren om de 7,50 te krijgen?![]()
Ik wil dan wel doneren
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:42 schreef drumstickNL het volgende:
quote:
Hentai_xXx_Tentacle_p0rn_japanese_kids.xvid.zipquote:
Allemaal al gezien maar misschien dat ik deel 1 nog eens ga kijken. (waarom niet)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
God bless America,
Iron man, allemaal (waarom niet),
Zombie land!
Cherrytomaten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:28 schreef bobbernaut het volgende:
kijken hoeveel tomaten ik in mijn mond kan stoppen?
jep..quote:
menderrrrrrquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:33 schreef Ame_thyst het volgende:
mender is gestopt met zijn tekkit server
Daar had ik een episch bouwsel
Ik ook, meet heul heul veel diamondsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:33 schreef Ame_thyst het volgende:
mender is gestopt met zijn tekkit server
Daar had ik een episch bouwsel
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:48 schreef MineraalWater het volgende:
Ok zo zag hij er dus uit, Alleen dan moet je hem zegmaar zien op een kleine brommer:
[ afbeelding ]
Dat denk jij.quote:
Zal de map eens zoeken en kijken of ik hem voor een avond ofzo weer kan hostenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
menderrrrrr
hosten die shit baklap
hmm er is net een nieuwe versie he; dus de guide op de tekkit forums ff bekijken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Mender het volgende:
Ik krijg de tekkit client niet aan de gang. Zowel niet met java 32 bit als 64 bit. Hij blijft in de launcher hangen bij het downloaden, hij download wel wat maar blijft elke keer ergens random steken. Ligt volgend mij aan die kut java
Iemand enig idee?
max payne?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:19 schreef MineraalWater het volgende:
Wie durft er op mijn sig te klikken.
you sir, rulequote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:19 schreef MineraalWater het volgende:
Wie durft er op mijn sig te klikken.
Volgens mij zijn daar zelfs installers voor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:35 schreef Mender het volgende:
Tja ik dacht wel even snel de tekkit server weer op te starten. De server lukt nog wel, maar ik kan niets testen omdat ik de client niet werkend krijg. En daardoor raak ik wel even gefrustreerd ja
En nee hoor, frustraties heb ik nooit op spelers van mijn server geuit.Er zijn geen muizen gesneuveld.
Klopt, en zelf daarmee lukt het nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar zelfs installers voor.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:41 schreef Mender het volgende:
Heeft iets met de java versie te maken volgens mij. Een tijdje terug had ik hetzelfde probleem. Toen was het op te lossen met een andere java versie. Maar nu lukt dat dus niet. Dus hou ik het weer even voor gezien daarmee. Sorry
Leuk, waar gaat dat over?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:13 schreef Mender het volgende:
Goeden avond. Ik ben nu God Bless America aan het kijken
Na die film heb je echt een gewoon van. Jeetje. Ik weet niet wat ik moet denken. Normaal heeft een film een good guy of een bad guy. Bij deze film zit het ingewikkeld man!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:13 schreef Mender het volgende:
Goeden avond. Ik ben nu God Bless America aan het kijken
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Leuk, waar gaat dat over?
ik ben ubuntu server in een virtualbox aan het installeren om wat te testen voor mijn serverbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |