Ik + Wijsheden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:59 schreef TJV het volgende:
Ga nou toch eens weg met die wijsheden. Is toch geen reet aan man.
is dat jou voorstel van mijn TC? je zal het wel zwaar hebben....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee die van jou was lekker.
[ afbeelding ]
hehe hoeft ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:18 schreef MineraalWater het volgende:
Hah nu ben ik toch weg, DUS JULLIE KRIJGEN LEKKER GEEN NIEUWE TC HAHA!!! LATERS!!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef delano.888 het volgende:
Toffe actie bij de gamemania. Ik had nog wel 10 minder boeiende games liggen, en heb nu dus 5 gloednieuwe games liggen
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=598
Oh, dit moest eigenlijk in SC![]()
In dit geval dus niet, klik ff de actie aan voor je wat zegtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
in ruilen bij game mania.. verkoop ze dan, vang je er meer voor
ik heb de site bekeken, en ik zie vooral staan dat zij prijzen bepalen voor de games die jij inlevert...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In dit geval dus niet, klik ff de actie aan voor je wat zegtik heb 10 flutgames ingeleverd waar ik echt niet veel geld meer voor gekregen zou hebben, en heb 5 gloednieuwe, redelijk recente games terug!
je ruilt dus top games tegen min of meer flutgames, great job!quote:Ace Combat: Assault Horizon
F3AR
Uncharted 3
Resistance 3
NFS: The Run.
De dingen die ik inleverde waren onder andere, killzone 2, MGS4, enz enz, absoluut geen nieuwe games.
Killzone 2 & MGS4 zijn echt jaaaren oud en word echt geen drol meer voor gegeven 2e hands. Die 5 games vind ik allemaal redelijk goed. Wat doe je nou moeilijk eigenlijk manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de site bekeken, en ik zie vooral staan dat zij prijzen bepalen voor de games die jij inlevert...
[..]
je ruilt dus top games tegen min of meer flutgames, great job!
is goed joh, laat jij je maar afschepen door een zaak die winst wil maken...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Killzone 2 & MGS4 zijn echt jaaaren oud en word echt geen drol meer voor gegeven 2e hands. Die 5 games vind ik allemaal redelijk goed. Wat doe je nou moeilijk eigenlijk man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd, eerst deze foto gemaakt en geupload enz, nu is me pizza waarschijnlijk een stuk kouder. Ga gauw eten
[ Bericht 13% gewijzigd door DX11 op 29-06-2012 22:16:48 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |