Ik ben ook een Tukker!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus
Wat de neuk moet je daar man
Ik dacht dat je een tukker was
Dan ben je wel heel diep gezonken, van reserve mof naar reserve belgquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben ook een Tukker!
Pa kreeg hier 20 jaar geleden een baan aangeboden en dus moest ik wel mee als 8-jarig knulletje
20 jaar in Zeeuws-Vlaanderen... voordeel voor je is, dat de voertaal in de zomer ook Duits isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben ook een Tukker!
Pa kreeg hier 20 jaar geleden een baan aangeboden en dus moest ik wel mee als 8-jarig knulletje
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
20 jaar in Zeeuws-Vlaanderen... voordeel voor je is, dat de voertaal in de zomer ook Duits is
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel diep gezonken, van reserve mof naar reserve belg
Amersfoortquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb tussendoor voor m'n werk nog wel in Zoetermeer (), Capelle a/d IJssel, Amersfoort/Spakenburg gewoond
Je kon/mocht toch niet meer werken oid?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb tussendoor voor m'n werk nog wel in Zoetermeer (), Capelle a/d IJssel, Amersfoort/Spakenburg gewoond
3km van de Belgische grens af (in vogelvlucht)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef Saind het volgende:
Niet huilen, België is fucking chill.
Zeeland minder, maar toch
Klopt, zit alweer 1,5 jaar ziek thuis door neurologische coeliakiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kon/mocht toch niet meer werken oid?
mooi kut man. Zit er vooruitgang in?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, zit alweer 1,5 jaar ziek thuis door neurologische coeliakieKan geen drukte en lawaai verdragen, zenuwen zijn rauw en aangetast en alles. Daarom aan een glutenvrij dieet en maar wachten tot ik weer uit dat dal kom en de zenuwen gerepareerd zijn
Jezus christus wat een triest rijte woonplaatsen zegquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik zit over een week alweer 3 maanden aan het dieet en merk er nog niks vanquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel diep gezonken, van reserve mof naar reserve belg
maar uhhh, je kan geen drukte en lawaai verdragen, hoezo luister je dan metal kutjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik zit over een week alweer 3 maanden aan het dieet en merk er nog niks van
Ik nie snap nie?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus christus wat een triest rijte woonplaatsen zeg![]()
Ben je vroeger in een pot prozac gevallen dat je nog steeds hier kunt posten?
Af en toe kan ik heel even iets verdragen, dan gaat meteen de metal aanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef Saind het volgende:
[..]
maar uhhh, je kan geen drukte en lawaai verdragen, hoezo luister je dan metal kutje
Waar in Amersfoort?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik nie snap nie?
Had een halfjaar werk in Wassenaar en Capelle, en daarna 1,5 jaar in Amersfoort. Amersfoort was wel tof; beetje in zo'n achterstandswijk vol tokkies wonen. Mooi man
Dat is die tokkie wijk waar Drizzt het over heeftquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar in Amersfoort?
Ex woont bij Schothorst
Centrum is opzich wel leuk van Amersfoort
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is die tokkie wijk waar Drizzt het over heeft
Soesterkwartierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar in Amersfoort?
Ex woont bij Schothorst
Centrum is opzich wel leuk van Amersfoort
Is het gek als die wijk mij niks zegtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Soesterkwartier+/- 7 maandjes bij huisbazin en huisgenoot gewoond, was wel relaxed.
Neuh, ik had er eerder ook nooit van gehoordquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is het gek als die wijk mij niks zegt
Nee daar ben ik echt nooit geweestquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, ik had er eerder ook nooit van gehoord't Is zo'n echte oude volksbuurt waar de cliché's je om de oren vliegen: piratenmuziek, helemaal oranje tijdens een WK/EK en 's middags met je bierpens op de bank in de voortuin zitten met een pilsje in de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |