Oh ja, je gebruikt GUI-miner.quote:
CGMiner kon het .exe bestand niet vinden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh ja, je gebruikt GUI-miner.
Met CGMiner kon je de settings overnemen die ik heb voorgekauwd, dan gaat het sneller
Dat is uitgesloten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
CGMiner kon het .exe bestand niet vinden.
1 | start /D "C:\cgmine" cgminer.exe -o http://poolnaam.com:8332 -u naamvanworker -p wachtwoordvanworker -I 10 -d 0 --temp-target 65 --auto-fan --gpu-memclock 300 |
Klopt, sommige virusscanners blokkeren alles wat ze niet kennen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:26 schreef Quotidien het volgende:
Ik zie nu waarom hij het .exe bestand niet kan vinden, het wordt niet uitgepakt omdat het als Malware wordt gezien door Avast.
Je .bat bestand is 0 KB groot, dus is leeg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:36 schreef Quotidien het volgende:
Gvd, ben je net weg. Nou, avast uitgezet en did as you told + batch file aangemaakt, krijg ik deze melding (heb de map erachter dus bij gezet):
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je .bat bestand is 0 KB groot, dus is leeg.
Als je die PM van vanmiddag bedoelt, die heb ik al beantwoord.quote:
Ik denk het niet echt, dat project is een beetje doodgebloed dacht ik, ook is het een stuk lastiger in gebruik als bitcoin.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:51 schreef Quotidien het volgende:
Heb ik eigenlijk wat aan namecoins? Misschien daar ook maar eens een wallet voor aanmaken.
Het is wel wat lastiger idd.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:11 schreef KwukDuck het volgende:
[..]
Ik denk het niet echt, dat project is een beetje doodgebloed dacht ik, ook is het een stuk lastiger in gebruik als bitcoin.
Dat dacht ik dus al.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:34 schreef KwukDuck het volgende:
@Quotidien, hoe bedoel je opnieuw beginnen? Elke share word door de pool geregistreerd en daar zal je voor betaald worden. Op het moment dat je de miner opnieuw start begint de miner bij 0 te tellen maar de site blijft gewoon verder tellen waar je was.
Deze iig even in de gaten houdenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:06 schreef KwukDuck het volgende:
Heeft iemand hier enig idee hoe Bitcoin binnen de Nederlandse en / of Europese wetgeving geinterpreteerd kan worden?
Je gebruikt CGMiner nog niet, zeker.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:17 schreef Quotidien het volgende:
Hmm, als ik kijk heb ik telkens 180MHash/s en als ik dan naar het gemiddelde kijk is het altijd zo rond de 85. Raar.
KwuckDuck heeft dat via Teamviewer voor me ingesteld en daar had ik precies dezelfde resultaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |