Krijgen nog welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Mertens op 10? Jij hebt wel heel veel vertrouwen in hemquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
De beste transfer is het langer vastleggen van Depay. Die gaat het doen komend seizoen. Binnen 8 wedstrijden speelt Mertens op 10 en staat Depay vast op links.
Yep, maar nu is die eigenlijk niet zo nodig bij Ajax want <insert bullshit redenen uit het Ajax topic>. Ben benieuwd wat er gebeurd als hij toch naar Ajax gaat, dan zal die UI wel terugkomen en is het weer een wereldspeler.quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat Mertens deze zomer verkocht gaat worden. Gezien zijn goede seizoen kun je een behoorlijk financiële klapper maken. Depay vaste speler op links en Narsingh op rechts.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
De beste transfer is het langer vastleggen van Depay. Die gaat het doen komend seizoen. Binnen 8 wedstrijden speelt Mertens op 10 en staat Depay vast op links.
Mertens 15? Meen je dat nou, lijkt me onmogelijk, Lens 6 moet kunnen Toivonen 12 is er ook 4-5 teveel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Mertens deze zomer verkocht gaat worden. Gezien zijn goede seizoen kun je een behoorlijk financiële klapper maken. Depay vaste speler op links en Narsingh op rechts.
Mertens, 15 miljoen.
Lens, 6 miljoen.
Toivonen, 12 miljoen.
Manolev, 2 miljoen.
Engelaar transfervrij weg = 1,8 miljoen salaris besparing.
Contract tot 2016, topscorer van PSV, en de meeste assists geleverd, bij een hoop goals betrokken, ja waarom niet? Toivonen heeft een prima seizoen gedraaid en is de meest scorende middenvelder van Europa.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mertens 15? Meen je dat nou, lijkt me onmogelijk, Lens 6 moet kunnen Toivonen 12 is er ook 4-5 teveel.
Gast pleasequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Mertens deze zomer verkocht gaat worden. Gezien zijn goede seizoen kun je een behoorlijk financiële klapper maken. Depay vaste speler op links en Narsingh op rechts.
Mertens, 15 miljoen.
Lens, 6 miljoen.
Toivonen, 12 miljoen.
Manolev, 2 miljoen.
dat is ook niet realistisch maar ze hebben het er wel voor gekregen in Amsterdamquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Contract tot 2016, topscorer van PSV, en de meeste assists geleverd, bij een hoop goals betrokken, ja waarom niet? Toivonen heeft een prima seizoen gedraaid en is de meest scorende middenvelder van Europa.
Vertonghen voor 12 miljoen met een nog 1-jarig contract is wel realistisch zeker?
Verder hebben we ook niet veel nu. Vukovic stand inn maken? Dan nog beter Bouma.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Nog een jaar Bouma... Dat kan toch eigenlijk niet meer?
Precies, dat bedoelde ik er eigenlijk ook mee. Voorheen gingen spelers voor een appel en een ei weg bij PSV. Hoog inzetten, net als in Amsterdam.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is ook niet realistisch maar ze hebben het er wel voor gekregen in Amsterdamknappe prestatie
Wie vormen nu eigenlijk het centrum? Marcelo en...???quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Verder hebben we ook niet veel nu. Vukovic stand inn maken? Dan nog beter Bouma.
Zanka??quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wie vormen nu eigenlijk het centrum? Marcelo en...???
Psv gaat lens echt niet voor 3 miljoen weg doen hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gast please
Mertens 10
Lens 3
Toi 8
Mano 1
Engelaar 1
Labyad 1,5
Leandro 2
Ik vind het niet echt realistische bedragen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mertens, 15 miljoen.
Lens, 6 miljoen.
Toivonen, 12 miljoen.
Manolev, 2 miljoen.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep, maar nu is die eigenlijk niet zo nodig bij Ajax want <insert bullshit redenen uit het Ajax topic>. Ben benieuwd wat er gebeurd als hij toch naar Ajax gaat, dan zal die UI wel terugkomen en is het weer een wereldspeler.
Ah, dankie. De nieuwe aankoop.quote:
Markus Henriksen bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah, dankie. De nieuwe aankoop.
Die Henrik Petersen (of iets van soortgelijke strekking) uit Noorwegen kan trouwens een goede middenvelder worden als ik mijn Football Manager moet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |