nee korte broekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef knoffel het volgende:
TS zit met zn blote kont op zijn bureaustoel
Ik 1 x per week ofzo heb toch vakantiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik zweet me ook een aapje, 2 keer douchen minstens met dit weer
Dat meen je niet, dan ruik je jezelf toch constant?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik 1 x per week ofzo heb toch vakantie
Dus?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat meen je niet, dan ruik je jezelf toch constant?
Hier andersomquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
gister was het benauwd en warm vandaag niet
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je komt dus niet van die zolderkamer?
waar woon jij ik heb gwn lekkere frisse koele lucht hier =Dquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:36 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ja je ken niet eens normaal bewegen en je bent gelijk buiten adem door die benauwdheid... wat is dit man ik zit helemaal vastgeplakt aan de stoel en als ik opsta scheurt mijn huid en blijft ie plakken aan de stoel... en t regent heeeel licht dus het is net een regenwoud ofzo
Je moet helemaal niets, gewoon buiten zitten shirtje uit en een biertje...quote:
Ik woon in marbella in spanjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets, gewoon buiten zitten shirtje uit en een biertje...
Maar waar woon jij dat het zo benauwd voelt? Hier gaat het nog, enkel binnen is het kut.
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kan niet.
Daar voelt het niet benauwd.
Sommige mensen hebben altijd wat te zeikenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:49 schreef summer2bird het volgende:
TS
Wees blij dat het een beetje warm is.
Beetje gefrustreerd ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben altijd wat te zeiken
welke?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
Waarom reageer je niet op mijn reactie, papzak?
o, neequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij enorm gefrustreerd.
Een psychologe bezoeken een idee?
Je moet je even laten controleren, volgens mij lijd je aan obesitas. AUB afvallen, ik wil niet dat mijn belastingcentjes straks in jouw uitkeringspotje vallen.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je moet je even laten controleren, volgens mij lijd je aan obesitas. AUB afvallen, ik wil niet dat mijn belastingcentjes straks in jouw uitkeringspotje vallen.
o, heb je autisme? zo kom je overquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ooh niks hoor.
Je komt alleen zo over.![]()
wow, goeie comebackquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
o, heb je autisme? zo kom je over
Post geschiedenis lezen kan je ook al!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
o, heb je autisme? zo kom je over
Nah ik merk het aan je gedragquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Post geschiedenis lezen kan je ook al!
Wát knap!
jaaaaaaaaaaah joooooooh.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jaaah joh. Als jij daar blij van wordt.
*koekje geeft*
Ja, dat kloptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:07 schreef Snowbells het volgende:
Partyboy is een fatty die al zweet als het net wat warmer wordt
Aah jouw UIquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:07 schreef Snowbells het volgende:
Partyboy is een fatty die al zweet als het net wat warmer wordt
haten op snowbellsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Hebben we die f*cktard ook weer
OT: het gaan regenen en waaien
Stoer, ontopic niks?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haten op snowbellshet is dat je niet in de buurt woont anders had ik je geklapt mattie
allangquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Al een biertje genomen ter verkoeling?
ik bqnf nu zo fucking dronken ik wil f gewwooed wn equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel vrij dus, ga eens werken dan merk je hoe warm het is!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Een vraag die helemaal niet relevant is
Wat is dat voor achterlijke kut opmerking.....Ik werk al zodat ik jouw uitkering kan betalenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:21 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Wel vrij dus, ga eens werken dan merk je hoe warm het is!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Een vraag die helemaal niet relevant is
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik 1 x per week ofzo heb toch vakantie
en nog denigreren ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijke kut opmerking.....Ik werk al zodat ik jouw uitkering kan betalen
Edit: Ik studeer nog
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:29 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Het is weer lekker benauwd warm zoals gewoonlijk. Echt. Lekker.___
Doe mij maar gewoon een zonnetje zonder die drukkende hitte + een cool windje.
Ik ben 12 uur per dag van huis af voor mijn werk, jij betaalt nog niksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijke kut opmerking.....Ik werk al zodat ik jouw uitkering kan betalen
Edit: Ik studeer nog
Geloof mij maar dat ik veel meer belasting moet betalen dan dat jij nu doetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik ben 12 uur per dag van huis af voor mijn werk, jij betaalt nog niks
Ik geloof je niet!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:34 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat ik veel meer belasting moet betalen dan dat jij nu doet
Joh dan geloof je het niet ik betaal kei veel in box 3.. meer dan jouw inkomstenbelasting en shitquote:
je studeert nog zeg je netquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Joh dan geloof je het niet ik betaal kei veel in box 3.. meer dan jouw inkomstenbelasting en shit
ga toch fietsen joh onwetendequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ja, die grootspraak is me duidelijk
wie zegt dat ik thuis ben dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:48 schreef housesoftheholy het volgende:
TS als jij zoveel belasting in box 3 betaalt, heb jij vast ook wel genoeg geld om een airco te laten installeren.
Jawel. TS mag dan wel student zijn - en partyboy - maar is tevens succesvol belegger en aandeelhouder in talloze N.V.'s. En eigenaar van 4 huizen. Vandaar dat hij via box 3 voor grote bedragen belast wordt.quote:
Ik heb een grote erfenis gekregen inderdaad.. dat jij t niet gelooft is jouw probleem niet het mijnequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jawel. TS mag dan wel student zijn - en partyboy - maar is tevens succesvol belegger en aandeelhouder in talloze N.V.'s. En eigenaar van 4 huizen. Vandaar dat hij via box 3 voor grote bedragen belast wordt.
Wat denk je te betalen aan belasting in box 3 dan, hoeveel?quote:
Zijn papa heeft een eigen huisquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:04 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat denk je te betalen aan belasting in box 3 dan, hoeveel?
Ben wel benieuwd wat jouw "vermogen" dan is.
Je moet niet zo zeuren dat je zweet van de warmte, dus neem een ventilator of ga wat anders doen dan alleen achter een computer te zitten fokkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:59 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik heb een grote erfenis gekregen inderdaad.. dat jij t niet gelooft is jouw probleem niet het mijne
nu ontopic of oprotten
Im so sick of this shitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:12 schreef HenkXL het volgende:
Interessant hoe topics een bepaalde wending kunnen aannemen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
En jij bent een vent die doet alsof ie een vrouw is op FOK!
Hey, toffe UI.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |