waar woon jij ik heb gwn lekkere frisse koele lucht hier =Dquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:36 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ja je ken niet eens normaal bewegen en je bent gelijk buiten adem door die benauwdheid... wat is dit man ik zit helemaal vastgeplakt aan de stoel en als ik opsta scheurt mijn huid en blijft ie plakken aan de stoel... en t regent heeeel licht dus het is net een regenwoud ofzo
Je moet helemaal niets, gewoon buiten zitten shirtje uit en een biertje...quote:
Ik woon in marbella in spanjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets, gewoon buiten zitten shirtje uit en een biertje...
Maar waar woon jij dat het zo benauwd voelt? Hier gaat het nog, enkel binnen is het kut.
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kan niet.
Daar voelt het niet benauwd.
Sommige mensen hebben altijd wat te zeikenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:49 schreef summer2bird het volgende:
TS
Wees blij dat het een beetje warm is.
Beetje gefrustreerd ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben altijd wat te zeiken
welke?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
Waarom reageer je niet op mijn reactie, papzak?
o, neequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij enorm gefrustreerd.
Een psychologe bezoeken een idee?
Je moet je even laten controleren, volgens mij lijd je aan obesitas. AUB afvallen, ik wil niet dat mijn belastingcentjes straks in jouw uitkeringspotje vallen.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je moet je even laten controleren, volgens mij lijd je aan obesitas. AUB afvallen, ik wil niet dat mijn belastingcentjes straks in jouw uitkeringspotje vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |