Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij creëert automatisch healing cards.
Die kreeg ik in een packquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je in FIFA, verneuken ze je foto
Bedoel je PSV?quote:
Zie mijn signature.quote:
Aha, RKCquote:
Overdrijven is ook een vak je zal wel nooit buiten komenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aha, RKC1 van de laatste clubs waar je nog levend de stad kunt verlaten als je met een shirtje van de tegenpartij in een neutraal vak gaat zitten.
Boeie, hij geeft ons lachvoerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je praat alsof je 12 bent.
Geldt ook voor andersom. Ik neem vaak mijn RKC sjaal overal mee naartoe en iedereen heeft alleen maar respect haha.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aha, RKC1 van de laatste clubs waar je nog levend de stad kunt verlaten als je met een shirtje van de tegenpartij in een neutraal vak gaat zitten.
ben benieuwd hoe rijst klinkt. Ik denk als zo'n Chinees die al onze friettenten overnemen hahahaquote:
Je moet Rijst eens 'Jezus' horen zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe rijst klinkt. Ik denk als zo'n Chinees die al onze friettenten overnemen hahaha
dat zegt ie nogal vaak bij clubsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet Rijst eens 'Jezus' horen zeggen![]()
Wij doen altijd lief. Af en toe komt er een mongooltje langs. Ik noem geen namen maar hij schijnt volwassen te zijn en voor PSV te zijn.quote:
Hoorde het een paar keer op z'n stream. 'Jeeeeeeeesusssssss'quote:
Gister ook al van Crook met 5-0. Ik kan beter stoppenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
Thorb heeft 5-0 pakkie gekregen van mij
Hahaha hoor hem pratenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij doen altijd lief. Af en toe komt er een mongooltje langs. Ik noem geen namen maar hij schijnt volwassen te zijn en voor PSV te zijn.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gister ook al van Crook met 5-0. Ik kan beter stoppen
Als ik jou was zou ik hem persoonlijk opzoeken gewoon, geen grappen met je boi royquote:
Allemaal haten op psv'ersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij doen altijd lief. Af en toe komt er een mongooltje langs. Ik noem geen namen maar hij schijnt volwassen te zijn en voor PSV te zijn.
Misschien heb ik wel een momentum dan, 1 verloren de rest dik gewonnenquote:
Is een mooie activiteit als hij een luchtje moet gaan scheppen van zijn moederquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem persoonlijk opzoeken gewoon, geen grappen met je boi roy
Failquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is een mooie activiteit als hij een luchtje moet gaan scheppen van zijn moeder
Nee, dat was iemand andersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is een mooie activiteit als hij een luchtje moet gaan scheppen van zijn moeder
quote:
Jawel. Gurbuh en Tobi.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef marcie216 het volgende:
Jammer dat er hier geen normale Chinees is
Ja oke, die zijn normaalquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan de r niet uitspreken, ben ik dan ook een chinees?
Owquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, dat was iemand anders
Roy vroeg aan die moeder of ze Facebook had![]()
Zoiets ja, m'n pa fukt me ernee dat ik Fgank Gibery zegquote:
RRRRRAAAAAAAAAAAARquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus Rarara wat is het? wordt: Wawawa wat is het?
Dat is toch raar?
Sneaky en viesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus Rarara wat is het? wordt: Wawawa wat is het?
Dat is toch raar?
Mensen zeggen dat ik een mongool ben, maar niet eens R kunnen uitspreken als Nederlanderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoiets ja, m'n pa fukt me ernee dat ik Fgank Gibery zeg
Welkequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha je bent die gozer van de Big Bang Theory
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef Rijst het volgende:
Er zijn maar 3 normale PSV'ers hier. Stijnda, Kamikazie en Dutchsl
wtfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef Tim86 het volgende:
wtf, 30 miljoen voor Lacina Traoré
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168192
Aan het eind van een woord gaat nog wel, maar het is wel kut af en toe omdat mensen daardoor het woord niet begrijpen en met andere talen ook wel lastig, vooral als mensen blijven denken dat het gwappig isquote:
Dan weet je dat nuquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat jij ook voor PSV was
Sorry, ik dacht dat je gewoon voor Roda, Fortuna Sittard, VVV of MVV zou zijn. Wordt geloof ik om half 5 geclubtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan weet je dat nu
dadelijk nog clubs trouwens??
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je gewoon voor Roda, Fortuna Sittard, VVV of MVV zou zijn. Wordt geloof ik om half 5 geclubt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]VVV
real madridSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef Rijst het volgende:
Er zijn maar 3 normale PSV'ers hier. Stijnda, Kamikazie en Dutchsl
En dan te bedenken dat Ajax hem wilde hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef Tim86 het volgende:
wtf, 30 miljoen voor Lacina Traoré
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168192
voeg mij toe dan :pquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Ajax hem wilde hebben
Trouwens VDM ik ben nu wel beschikbaar voor een potje
Linkje?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:21 schreef Rijst het volgende:
Long Tan 4 doelpunten in zijn eerste wedstrijd
[ afbeelding ]
Pro clubs, potjes spelen met hun Virtual Pro's online tegen anderenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:25 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dat clubs wat jullie telkens zeggen?
Oja dat heb ik wel eens gedaan. Wel leuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Pro clubs, potjes spelen met hun Virtual Pro's online tegen anderen
Neequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Eriksen kan toch geen 9 chem krijgen?![]()
[ afbeelding ]
Ik wacht even af ik kan er max 330k aan uit geven. daar moet ik balo toch voor kunnen halen. Maar ik heb nu al die SIF Suarezquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Imotm Balo staat erop voor minstens 500k, op eentje na die staat erop voor 300k open bid tot 800k bin:') goedkoopste Bin iig 500k![]()
If Balo is ook al niet meer onder de 55k te krijgen
Die CAM in 352 is bij futhead altijd fout, bij mij bleek het ook 7 te zijn (niet gecontroleerdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Eriksen kan toch geen 9 chem krijgen?![]()
[ afbeelding ]
Op hoofdaccount heb ik alleen al 14 pagina's met league onequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:35 schreef Toefjes het volgende:
Heren,
De tijd is aangebroken om de waardeloze bronzes uit de Npower Championship en League one op te ruimen. Als warme broodjes gaan ze, als bankvulling voor de bronzen cupGewoon voor 150c met CE, heb ongeveer 3 pagina's, anderhalve pagina is al weg.
Abiolquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef Michaelvanb het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1253301
Kloppen deze chem's wel, ik wil dit namelijk mijn team maken, op termijn...
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
Volgend jaar overigens behalve de Turkse, Tsjechische en Saudi Arabische () competitie ook veel meer Argentijnse clubs.
Thanks, heb ze tekoop gezetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:35 schreef Toefjes het volgende:
Heren,
De tijd is aangebroken om de waardeloze bronzes uit de Npower Championship en League one op te ruimen. Als warme broodjes gaan ze, als bankvulling voor de bronzen cupGewoon voor 150c met CE, heb ongeveer 3 pagina's, anderhalve pagina is al weg.
Dirkie is natuurlijk de reden dat die competitie er weer in zit. Ze geilen zo ontzettend hard op de IF's van die jongenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik hoop alleen dat ze nog wat topclubs uit met name de Oekraïne en als het even kan ook wat andere landen toevoegen.
Maar Turkse competitie is al mooi, behalve dat je dan Turkse teams kunt bouwen krijg je dan ook o.a. een goede Uruguayaanse keeper, een Ivoriaanse rechtsback en wat goede Braziliaantjes er bij (zoals Alex van Fenerbahce).
En Dirkie natuurlijk.
Waar blijft de Oekraiinse competitie dan met Metalist, Dinamo en Shakhtar? Dan kunnen we eindelijk met Costa,Milevski, Marlos, Jadson, Adriano etc. spelenquote:
Thanks Toefjes, dit gaat me weer extra winst opleveren met bronzen pakjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:35 schreef Toefjes het volgende:
Heren,
Srnaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waar blijft de Oekraiinse competitie dan met Metalist, Dinamo en Shakhtar? Dan kunnen we eindelijk met Costa,Milevski, Marlos, Jadson, Adriano etc. spelen
Ja, wel hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nu wel 9 chem voor Eriksen toch?
nee dus
Precies, geweldige spelers daar maar de competite wordt al jaren genegeerd door EA, is kwartfinale CL dan niet ver genoeg?quote:
Nee, werden 12e dit jaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als de Turkse competitie erin zit dan komt Shelton weer terug (vorig jaar de snelste NIF ST in het spel met 93 pace) Als hij in FUT12 had gezeten had hij waarschijnlijk 97 pace gehad. Of is die club waar hij bij speelt gedegradeerd?
Zelfs Bergkamp was binnen een minuut of 20 verkochtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks Toefjes, dit gaat me weer extra winst opleveren met bronzen pakjes.![]()
Drie dode links maar die worden gecompenseerd door twee clublinksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee toch? een dode link met Fellaini
Ik keek net even snel bij de nPower Champ, League 1 en League 2, en alles bronzen met 150BIN worden verkocht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zelfs Bergkamp was binnen een minuut of 20 verkocht
not sure...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Drie dode links maar die worden gecompenseerd door twee clublinks
Pascal ik heb je chem expertise nodig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik keek net even snel bij de nPower Champ, League 1 en League 2, en alles bronzen met 150BIN worden verkocht.
League 2 nog geen eens naar gekeken nogquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik keek net even snel bij de nPower Champ, League 1 en League 2, en alles bronzen met 150BIN worden verkocht.
Ja, 9 chem.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Pascal ik heb je chem expertise nodig.
Pakt Eriksen wel of geen 9chem?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
League 2 nog geen eens naar gekeken nog
@Tim, ik heb Fucito achter Kandji. 2 Negers vind ik te verwarrend, en ze vullen elkaar erg goed aan, heb Oduro ook achter Kandji geprobeerd, maar vind zelf Fucito prettiger
Nee was bezig met dingen regelen (Whatsappen) dus alle momenten waar ik niks hoefte te doen, pakte ik mn kans om te reageren op dingen. Sorry manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
jezus, geluidsysteem moet je altijd alle filmpjes kijken?
Heb je VDM batta gegeven?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee was bezig met dingen regelen (Whatsappen) dus alle momenten waar ik niks hoefte te doen, pakte ik mn kans om te reageren op dingen. Sorry man
Hoe krijgen jullie buy now price op 150? Bij mij is het minimum 200?quote:
Moet je heel snel typen en dan op List Item drukken of Cheat Engine, kan ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie buy now price op 150? Bij mij is het minimum 200?
4-5 winst met verlenging. Like a bosssss.quote:
Ik heb me de hele week uit de naad gewerkt hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Het is vakantie dus altijd WEEEEEKEND![]()
![]()
Hou oud ben je dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb me de hele week uit de naad gewerkt hoor.
Vandaag was helemaal een ramp. Werk nu tijdelijk in een magazijn van DHL, die werkt met kleding van Gaastra en Mcgregor. Heerlijk die winterjassen laden in een vrachtwagen. Nu mocht alles pas vandaag weg, dus vanaf 7 uur tot een half uur geleden lopen laden. Mooi temperatuurtje, veel tillen en hard werken.
sinds gisteren 22quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hou oud ben je dan?
Ik werk gewoon bij de AH, alleen maar kloten
Voor 10 euro per uurquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hou oud ben je dan?
Ik werk gewoon bij de AH, alleen maar kloten
Nog gefeliciteerd danquote:
wat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
Rus begint zometeen mochten mensen het interessant vinden om te weten.
Lal, ja dan issut kutquote:
leuke sfeer, maar echt kut werk hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Heb ook bij DHL gewerkt, een leuke sfeer en een lekker loon
Ja vanaf donderdag ben ik dienst bij een ander bedrijf op de administratie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd dan![]()
Je gaat de rest van de vakantie toch bij zon kantoor werken?
Ik wil binnenkort echt weg bij AH, zo saai.
Niet verkeerd..quote:
Toen ik net zo oud als jou was, had ik al 2 folderwijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik werk helemaal niet
ik krijg alles van pappie en mammie
Ik krijg 10 bij de AHquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet verkeerd..
Maatje van me krijgt 3,20
3,20 dat kan echt niet. dan werk je 3 uur voor nog geen 10 euro. dat is nog geen 100k fut coins :]quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet verkeerd..
Vanavond overnacht ik in een hotel man, niet thuisquote:
Had op me 15de een folderwijk voor 25 euro per maand, gooide alles gewoon in de prullenbak, had zon tokkie flat nooit 1 klacht gehad een jaar langquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toen ik net zo oud als jou was, had ik al 2 folderwijken.
Voor 3,2 zou ik echt niet werkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet verkeerd..
Isgoeie, veel plezierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vanavond overnacht ik in een hotel man, niet thuisGa maar met de rest
Ga je neuken met je chickies?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vanavond overnacht ik in een hotel man, niet thuisGa maar met de rest
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Had op me 15de een folderwijk voor 25 euro per maand, gooide alles gewoon in de prullenbak, had zon tokkie flat nooit 1 klacht gehad een jaar lang
Even naar Quel tochquote:
Rondje lopen op school en jailbreaks verkopen werkt effectieverquote:
Je hebt terecht verloren want je miste al je kansen en hij nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik heb ook van VDM verloren maar ik verdiende veel meer. Alleen ik schoot die bal er niet in zoals bijna altijd. 1 kopbal uit een corner, 1 keer kon Vela zo doorlopen en 1 keer maakte ik een enorme fout. Zelf kwam ik nog 0-1 voor. En ik raakte nog 2 keer de lat
een echte hosselaar die GJEquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rondje lopen op school en jailbreaks verkopen werkt effectiever![]()
Harde overleven op de streetsquote:
Ik denk dat hij zelf ook wel weet dat ik ook had kunnen winnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je hebt terecht verloren want je miste al je kansen en hij niet
Telefoons simlockvrij maken en andere apparatuur modden, big business is dat. Ik ken iemand die gemakkelijk ¤50-¤60 per uur daarmee verdiend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rondje lopen op school en jailbreaks verkopen werkt effectiever![]()
Zoveel verdien ik bij lange na niet, maar ik kan er goed geld mee pakken. De onwetendheid van sommige mensenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Telefoons simlockvrij maken en andere apparatuur modden, big business is dat. Ik ken iemand die gemakkelijk ¤50-¤60 per uur daarmee verdiend.
Hoe heb jij deze gemaakt?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf ook wel weet dat ik ook had kunnen winnen.
Gewoon met Chuzzz wat stats editenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe heb jij deze gemaakt?!
http://www.chuzzz.com/?id=293
Hij heeft er zijn 'beroep' van gemaakt. Erg risicovol natuurlijk, maar wel een lekker salaris als je geen goede opleiding hebt gehad of nog geen opleiding hebt afgerond.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoveel verdien ik bij lange na niet, maar ik kan er goed geld mee pakken. De onwetendheid van sommige mensen
Grappig, ik wist dat dat kon.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon met Chuzzz wat stats editen
Wacht, nee laat maar, ik hou 'm toch zelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
67k is wel een prima prijs voor TOTY Vertonghen toch?
Ja precies, maar ik heb geen goeie connecties op dat gebied, af en toe heb ik wat te doen, maar zoals nu heb ik zowat de hele school voorzienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij heeft er zijn 'beroep' van gemaakt. Erg risicovol natuurlijk, maar wel een lekker salaris als je geen goede opleiding hebt gehad of nog geen opleiding hebt afgerond.
Hij is 0 weight dus hij zit wel in de database alleen niet in packsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Grappig, ik wist dat dat kon.
Hoe heb je deze kaart gemaakt dan?
[ afbeelding ]
En dan gewoon bij soort kaart InForm selecteren als je dat ook niet snapt Pascalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is 0 weight dus hij zit wel in de database alleen niet in packs
ik speelde bij lange na niet het niveau dat ik kan halen, altijd als ik voor het eerst tegen iemand speel dan speel ik wat met de REM erop. je had zeker meer verdiend, je was ook beter vond ik!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik heb ook van VDM verloren maar ik verdiende veel meer. Alleen ik schoot die bal er niet in zoals bijna altijd. 1 kopbal uit een corner, 1 keer kon Vela zo doorlopen en 1 keer maakte ik een enorme fout. Zelf kwam ik nog 0-1 voor. En ik raakte nog 2 keer de lat
Op skype klinkt het leuker. Morgen wil ik hem instellen als ringtonequote:
kquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver weer een disconnect bij Clubs
Was toch mijn laatste potje.
Ik kon in het begin de bal erin lopen maar ik miste expresquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik speelde bij lange na niet het niveau dat ik kan halen, altijd als ik voor het eerst tegen iemand speel dan speel ik wat met de REM erop. je had zeker meer verdiend, je was ook beter vond ik!
whutttquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:40 schreef HalvinCarris het volgende:
Even een botje gemaakt voor de bronze pack method.
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:40 schreef HalvinCarris het volgende:
Even een botje gemaakt voor de bronze pack method.
[ afbeelding ]
Bronze pack kopen, inhoud beoordelen op basis van stats, dan prijs bepalen en op de markt gooien. Dingen die niet verkocht worden > naar club sturen. Tot nu toe draait hij winst.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.
Wat heb je precies gedaan?
Hoe kan ik dat makenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:43 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Bronze pack kopen, inhoud beoordelen op basis van stats, dan prijs bepalen en op de markt gooien. Dingen die niet verkocht worden > naar club sturen. Tot nu toe draait hij winst.
Kan ie ook beoordelen uit welke competitie een speler komt en op basis daarvan een prijs instellen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:43 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Bronze pack kopen, inhoud beoordelen op basis van stats, dan prijs bepalen en op de markt gooien. Dingen die niet verkocht worden > naar club sturen. Tot nu toe draait hij winst.
Jup. Momenteel filter ik op rares/silver/gold (mochten die in een bronze pack zitten...) en op pace. Filteren op competitie, club etc. kan ook gewoon.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan ie ook beoordelen uit welke competitie een speler komt en op basis daarvan een prijs instellen?
Het was geen adblock, maar iets andersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:54 schreef Thorb het volgende:
HalvinCarris dat heb je dan wel nice gedaan, al ben ik er niet echt voorstander van
@Marcie jij krijgt ad-block niet eens uit, dus dit gaat je al helemaal niet lukken.
Ik wou jullie laten lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:55 schreef Rijst het volgende:
gg met clubs ik stop er nu ff mee :p
en GZ![]()
Ik ben hem aan het uploaden
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:54 schreef Thorb het volgende:
HalvinCarris dat heb je dan wel nice gedaan, al ben ik er niet echt voorstander van
@Marcie jij krijgt ad-block niet eens uit, dus dit gaat je al helemaal niet lukken.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wou jullie laten lachen![]()
Waarom denk je dat ik zo weinig schiet
Jaaa jaaaaaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wou jullie laten lachen![]()
Waarom denk je dat ik zo weinig schiet
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jaaa jaaaaa
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125086346
Hij kan vast nog steeds beter penalties nemen dan Mathijs.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jaaa jaaaaa
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij kan vast nog steeds beter penalties nemen dan Mathijs.
Volgens mij kwam ik Mathijs online tegen vandaag want iemand schoot 2 panenka's overquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik Mathijs online tegen vandaag want iemand schoot 2 panenka's over
Die van mij was ook wel goed, het stadion uit. Snap nog steeds niet hoe die bal zo hoog konquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Wie doet er nu 2 keer achter elkaar een panenka.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jaaa jaaaaa
3000 + 2 brons packsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:06 schreef detennismaster het volgende:
Wat is de prijs van die nieuwe bronze cup?
Die volley?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die van mij was ook wel goed, het stadion uit. Snap nog steeds niet hoe die bal zo hoog kon
Jawel alleen ik ben gestopt./quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben er trouwens weer, maar jullie clubben dus niet meer?
Jawelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben er trouwens weer, maar jullie clubben dus niet meer?
Neuh ik schoot een penalty in die reeks heel hoog over. Die volleys die over vliegen is gewoon standaard bij clubsquote:
Ohja gewoon redelijk in het midden en over inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neuh ik schoot een penalty in die reeks heel hoog over. Die volleys die over vliegen is gewoon standaard bij clubs
http://www.voetbaltube.co(...)-een-panenka-penaltyquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Wie doet er nu 2 keer achter elkaar een panenka.
Wie laat zo iemand penalties nemenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://www.voetbaltube.co(...)-een-panenka-penalty
Ik haal die gehackte vanavond eraf en zet mijn eigen bestand terug, toen ging het beter en ik vond het leukerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja gewoon redelijk in het midden en over inderdaad![]()
Zelfs die van mij ging er goed in, met mijn VP
Ja nu ging het goed, maar als je het gevoel niet altijd hebt mis je er ook regelmatig. Dan laat je toch gewoon iemand schieten die die bal een hoek in jaagt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op het WK scoorde hij de winnende tegen Ghana met een panenka
(ja, offtopic ik weet het)
Nicequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef Thorb het volgende:
@GG een italiaans/spaans toernooi en brons toernooi
De stadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan vanavond wel clubben en anders ga ik mijn pro wel verbeteren. Ga eerst even naar de stad om een outfit te scoren
Zo noemen ze dat toch bijna overal als je zegt dat je de binnenstad in gaat..quote:
Iedereen kan beter penalties nemen dan Mathijs.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3k en 2 bronze pakjesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:06 schreef detennismaster het volgende:
Wat is de prijs van die nieuwe bronze cup?
Het niet zo noemenquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Heuj mijn diploma is BINNEN! nu letterlijk, net uitreiking gehad. Lekker zitten bieren met de leraren
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo noemen ze dat toch bijna overal als je zegt dat je de binnenstad in gaat..
Weet ik maar Fuszy snapt hem welquote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
@Patje, gooi even een waardeloze speler op de TP voor een hoge BIN. Dan tradeoffer ik je Kandji
Is het een IF of een NIF in een goede formatie?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lekker 1 bronze pack van 400 en op 1 speler daarvan al een bod van 6400
Ik zeg altijd: ik ga de binnenstad onveilig maken ...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo noemen ze dat toch bijna overal als je zegt dat je de binnenstad in gaat..
Godver, dan zijn jullie officieel beter dan de Stoereboii's.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
Nog maar 23 punten en dan hebben we 4000 punten![]()
Bakkes kut.quote:
Mag ik ook Toefjes?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
@Patje, gooi even een waardeloze speler op de TP voor een hoge BIN. Dan tradeoffer ik je Kandji
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Godver, dan zijn jullie officieel beter dan de Stoereboii's.
Wij zijn gewoon slecht, die uitslagen van de afgelopen weekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
wij*quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Maar er is nog wel 1 club beter dan ons
Nee het is karleigh osbourne in 4-1-2-1-2 uiteindelijk verkocht voor 10.250..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het een IF of een NIF in een goede formatie?
Ja baasquote:
Wij zijn de beste!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Want dat weten wij nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:21 schreef stoereboii het volgende:
Patj0n is mod van onz. Sb heeft het weer eens uitgelegd
we werden keihard getrolled door het spel manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon slecht, die uitslagen van de afgelopen week
Net zoals dat België een hoger niveau heeft qua onderwijs dan Nederland..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:21 schreef stoereboii het volgende:
Patj0n is mod van onz. Sb heeft het weer eens uitgelegd
Tilburg vind ik ook maar weinig voorstellen, ik ga liever naar Breda.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
Patje en ik wonen vlak bij elkaar. De 'stad' hier stelt dus helemaal geen zak voor, maar desondanks ga ik even kijken en anders morgen maar richting tilburg of den bosch
Is ook zo man...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Net zoals dat België een hoger niveau heeft qua onderwijs dan Nederland..
Den Bosch is wel leuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:24 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Tilburg vind ik ook maar weinig voorstellen, ik ga liever naar Breda.
quote:
Ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om geen echte stad in de buurt te hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
Patje en ik wonen vlak bij elkaar. De 'stad' hier stelt dus helemaal geen zak voor, maar desondanks ga ik even kijken en anders morgen maar richting tilburg of den bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |