quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of gewoon in de boksring toch? Ik pak je!
Ik vind van niet. Hij voerde druk uit op ons wij konden niet anders.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:43 schreef Caland het volgende:
Ik vond trouwens dat onze El Stinho nog het minste heeft gedaan.
Glaasje melk zou beter zijn voor het joch. Ik zal z'n ouders eens mailenquote:
Is toch wel zielig voor die jongen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan dacht je dat Netsplitter downer was nu zit Stijn echt jankend voor zijn computer. Dan heeft hij eindelijk vakantie kan hij niet op Fok! posten.
Heb je nooit gehoord van Stijntje zijn drinkverhaal in België?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Glaasje melk zou beter zijn voor het joch. Ik zal z'n ouders eens mailen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Glaasje melk zou beter zijn voor het joch. Ik zal z'n ouders eens mailen
Je bent toch goffedomme een kankah hagenees of niet dan, RELLUH manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:46 schreef De_kromme het volgende:
Zijn er rellen? Ik kom de boel kalmeren hier, als aankomend mod zijnde.
Wie moet ik aanspreken?
Hoeft niet meer. Heeft zijn functie al laten varen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:46 schreef De_kromme het volgende:
Wie moet ik aanspreken?
Ik verlang eigenlijk wel naar wat 1 op 1 aandacht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:46 schreef De_kromme het volgende:
Wie moet ik aanspreken?
Echt he, de kankergezwellen van fok komen ook langs.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat komen al die sensatie zoekers nou doen hier
Het is ons gelukt steven, wij zijn eindelijk de populaire boys van fok!.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verlang eigenlijk wel naar wat 1 op 1 aandacht.
Sensatie zoeken. Like duh..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop beide. Stokstaart terug -> BLAUWE MEERKATSquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als FA? Of gewoon van Fok! in het algemeen?
Betekent dat dat Stokstaart ook weer terugkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |