Ga jij maar even je kamer opruimen, een poosjequote:
Hier is ie klaar!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja... blijkbaar ben ik al dusdanig verknipt dat ik het probleem niet echt inzie(Fotoboek is ondertussen nog aan het laden)
Mag ik wat korfbalfoto's postenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij maar even je kamer opruimen, een poosje
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij maar even je kamer opruimen, een poosje
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef Happel het volgende:
Waaruit moeten users hier opmaken dat iemand down is?
Jawel Stinho, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten tochquote:
Dan kan je net zo goed bij heelveel mensen dingen terugkaatsenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel Stinho, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten toch
Snel terugkrabbelen nu hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed bij heelveel mensen dingen terugkaatsen
Niet ik deel geen prive gegeven op Fok!.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed bij heelveel mensen dingen terugkaatsen
Chrome werkt beter dan firefox, Firefox crashte vrij snel, chrome is tot nu toe nog alive. Wel stotterigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn browser crashte dankzij het fotoboek ik moet overnieuw beginnen
Kom kom, je loopt langer mee dan vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef Caland het volgende:
Als je een beetje down bent is dat toch geen vrijbrief om je als een mongool te gedragen. Iets met een bal en kaatsen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
een eye for an eye had geweest: belachelijk maken met humor. dan had je me niet gehoord. Veel geposte pics en bewoordingen jegens NS daaromheen waren gewoon een brug te ver. Heus geen rocketscience hoor
nogmaals: iemand in stijl terugpakken is dat doen des FOK!s, met humor en (door de beugel kunnende) woordspelingen, createif je gram halen. Niet iemand volledig respectloos najagen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
jajaja, maar dit is geen bal bal meer die terug kwam kaatsen he, maar de hele fucking spanish acquisition. Iets met zaken binnen proportie houden enzo.
Ik ben bloedserieus. Hoe moet ik weten dat Netsplitter een beetje down is?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom kom, je loopt langer mee dan vandaag.
Of gewoon in de boksring toch? Ik pak je!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef BrandX het volgende:
even in de herhaling:
[..]
[..]
[..]
nogmaals: iemand in stijl terugpakken is dat doen des FOK!s, met humor en (door de beugel kunnende) woordspelingen, createif je gram halen. Niet iemand volledig respectloos najagen.
Jullie kunnen beter. En sommigen deden dat, anderen gingen gewoon te ver.
Dankuquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef Happel het volgende:
Waaruit moeten users hier opmaken dat iemand down is?
Ik vond dat het eigenlijk wel binnen de perken bleef. Best hilarisch ook nog.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef BrandX het volgende:
even in de herhaling:
[..]
[..]
[..]
nogmaals: iemand in stijl terugpakken is dat doen des FOK!s, met humor en (door de beugel kunnende) woordspelingen, createif je gram halen. Niet iemand volledig respectloos najagen.
Jullie kunnen beter. En sommigen deden dat, anderen gingen gewoon te ver.
al had hij niet down geweest, lees nou dat topic met al die open gesneden dolfijnen eens terug. dat is toch niet tof meerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Hoe moet ik weten dat Netsplitter een beetje down is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |